Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Pent vær her... Not... add some rain too Endret 4. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Pent vær her, men jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 En farge i forskjellige nyanser... Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Greit nok det, men ikke på ramma. Og det ble litt feil med det hvite nede i venstre hjørnet.. hehe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ja, men mørk passet heller ikke, så alternativet er uten ramme. Bidrag nr. 2: Der farger møtes... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Du spurte om farger - her er litt farger. Noe godt til kaffen. 1/8s, f/8, 70mm, ISO 200 edit: Jada, vet det er noe skjemmende blå felt der, men så lenge dette må jukses til på spisebordet, så får det holde... Tom Endret 4. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gode bilder begge to.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det fint vær imorgen får jeg tar turen ut og ta igjen det tapte, er for sliten etter o-løp testen idag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal besøke min gamle mor på Gressvik i morgen (Fredrikstad) og det er meldt delvis skyet. Burde være muligheter for noen vårlige bilder. Tror det blir fotografering med RAW og konvertering til s/h i morgen. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Nokko åttått Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg skal delvis ut på landet i helgen, kanskje det blir noe til april'en min.. Skulle gjerne hatt macroobjektiv gitt.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Makro er morro, men ikke uten insekter! Irriterende å tenke på at jeg ikke får til å bruke min Nikon PK-13 Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Really? Tror ikke det blir så sjukt mye innsekter med 100mm,... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hvorfor ikke? Ikke alle insekter som skremmes bort med en gang, og med nok tålmodighet klarer du alle. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Godt å høre Convertere på macroobjektiv= fyfy? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har bare 1/2 macro, ikke 1/1 ;< Blir liksom ikke like stort. Neste innkjøp blir noe macro objektiv da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har bare 1/2 macro, ikke 1/1 ;< Blir liksom ikke like stort. Neste innkjøp blir noe macro objektiv da Eller et par mellomringer hvis du har dårlig råd ... Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Haha.. Nettet mitt fucka seg så jeg sitter oppe på kjøkkenet tilkoblet naboens usikrede nett. Han/hun/de har ikke engang passord på å logge på routeren.. eller dvs når jeg testa så stod det "default admin/1234" og de har tydeligvis ikke endret på default Edit: Haha, hvis jeg setter passord på router og på nett så kommer de ikke til å fatte en jævla dritt I luv noobs Endret 4. april 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Haha.. Nettet mitt fucka seg så jeg sitter oppe på kjøkkenet tilkoblet naboens usikrede nett.Han/hun/de har ikke engang passord på å logge på routeren.. eller dvs når jeg testa så stod det "default admin/1234" og de har tydeligvis ikke endret på default Edit: Haha, hvis jeg setter passord på router og på nett så kommer de ikke til å fatte en jævla dritt I luv noobs Eller bruk den ruteren når du laster ned store filer f.eks. snuskede filmer Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Godt å høre Convertere på macroobjektiv= fyfy? Nei, ikke etter hva jeg har lest... Jeg skal kjøpe meg konverter til makroen en gang, om dte blir etter byttet til Nikkor 105mm VR eller før er usikkert. Jeg har bare 1/2 macro, ikke 1/1 ;< Blir liksom ikke like stort. Neste innkjøp blir noe macro objektiv da Prøv å snu en 50mm, eller bare hiv på noen mellomringer. mye fine bilder. Må desperat få tak i meg et ordentlig makroobjektiv... jeg bruker hovedsakelig softbokser på ca 40x40cm til blitsen. Kjøpt på ebay (selvsagt) og montert på hjemmesnekret vis. Noen bilder her: Mine fotodingser Makro er morro, men noen ganger irriterende jævlig! Prøv 1:1 mens du bøyer deg framover uten stativ, det er til å bli gal av. Fokus treffer ALDRI, man må ha noen form for støtte, spesielt med f/2.8! men morro! Hvor lett festes den 40cm x 40cm? Følger det med i pakken? Kunne du tenkt deg å finne et eksempel (På Ebay) ? Jeg har fått en del forespørsler om portetter, og vil kunne ta med sb-800 (Blir vel minst 2 stk) med softbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå