JPstoney Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Og da var eg plutselig myndig gitt! Gratulerer med dagen! Hvordan har du klart å slippe unnå den interne bursdags-controlling? :-) Har en fint fest! Stephan Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nå må du ut med mer lønn for meg. Men takk alle sammen! Husker at jeg leste en post hvor Simon sa han bodde hjemme hos foreldrene sine, og da ble jeg litt nysjerrig. Ser litt eldre ut på avataren og prater som en 30-åring. Minst! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Gratt's med den, fox Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det finnes jo 18-årssprit NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDTUR! Seriøst. Alt rundt 22 % er alt annet enn sprit. Det er folkehøgskolesprit. Ikke i Norge, men i Danmark, der man får drikke alt under 22 % på folkehøgskole. Og folkens, hvorfor i helvete tror dere jeg er 30 år? Lenke til kommentar
ArnsteinR Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Have a nice one, Ice! Ikke gjør noe som jeg ville ha gjort... Og når det gjelder diskusjonen om Metallica og Pink Floyd - Pink Floyd kan etter min mening ikke sammenlignes med noen andre enn seg selv i flere utgaver (med/uten Syd B. Roger W) Uansett blir det helt feil Musikke er herlig uansett. Det kommer bare an på ditt eget humør. Hos meg går det for tiden i norsk musikk som Raga Rockers, DumDum Boys ol. I tillegg kommer gode gamle Ludvig van B. til stadighet innom ørene mine. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Du ser ganske gammel ut på avataren din. Ser litt mer loka ut på profilbildet. Og du skriver som sagt ganske "voksent" og driver og mimrer med PM og gamle dager og sånt. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Sånn er det å komme fra Sandnessjøen, de begynner mimringen allerede i 15årsalderen. Skjegget er på plass til dåpen. Må være noe med lufta. Endret 13. september 2008 av stoners Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Neimen, se hva som dukket opp på snutter.no Var det ikke en her som tok bilder av det? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det finnes jo 18-årssprit Og folkens, hvorfor i helvete tror dere jeg er 30 år? Det er da ett komplimang, du ser også serdeles seriøs ut på avataren mens profil bildet ser du noe lost ut... (Som en 30 åring som bor hjemme hos mor. ) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sånn er det å komme fra Sandnessjøen, de begynner mimringen allerede i 15årsalderen. Skjegget er på plass til dåpen.Må være noe med lufta. Tjo. Men så er ikke Sandnessjøen et vindhull. Det er derfor alle Ranværinger ser ut som barn, de har ikke fått nok varme til å vokse. Det finnes jo 18-årssprit Og folkens, hvorfor i helvete tror dere jeg er 30 år? Det er da ett komplimang, du ser også serdeles seriøs ut på avataren mens profil bildet ser du noe lost ut... (Som en 30 åring som bor hjemme hos mor. ) Joda, og det tar jeg det da også som. Men det er litt underfundig. Forøvrig praksis å aldri vise legg på byen, da. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tjo. Men så er ikke Sandnessjøen et vindhull. Det er derfor alle Ranværinger ser ut som barn, de har ikke fått nok varme til å vokse. Jeg kjenner to ranværinger godt - og den ene er omfangsrik nok, og den andre er 198cm på strømpelesten ;-) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 La meg tippe, den omfangsrike er Hr. Helgå. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 La meg tippe, den omfangsrike er Hr. Helgå.Stemmer det :-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 M. Helgå? Han er ikke ranværing, men Lurøyværing, og der er det på alle måter store og sterke. Er halvt Lurøyværing selv. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... Lagt inn drivere for chipsettet på hovedkortet? Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... Lagt inn drivere for chipsettet på hovedkortet? Må innrømme at dette nok ligger et godt stykke over min datakyndighet. Men kjørte også en "drivers & Utilities" CD etterpå for å bl.a komme meg ut på nettet igjen. Je kjørte også en driverscan fra en av de mange komersielle leverandørene og da spratt her opp en virusadvarsel fra windows.. alle disse forlanger også dollars for at jeg skal få tak i drivere... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... Hehe... reinstallerte XP på en Dell maskin på jobben for ikke så lenge siden. SP2 ble lastet ned og installert rett etterpå. Når jeg så skulle installere USB driverne, så fikk jeg beskjed om at USB-driverne krevde SP1... programmet skjønte ikke at SP1 var bakt inn i SP2. Uten dette gikk USB med "vanlig", gammel USB hastighet. Ingen nye drivere på nettet heller. Avinstallasjon av SP2 løste ikke problemet. Så jeg måtte faktisk reformatere, installere XP, installere USB driverne og SÅ installere SP2. DET fungerte av en eller annen merkelig grunn. Driverne til USB kan altså ikke installeres under SP2, selv om de fungerer fint med SP2 installert. Kronglete, og egentlig ganske typisk DELL. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Men det er altså ellers intet problem å bruke nyere Dell med XP? Vista er hat, det spiser minne til frokost, og jeg vil ikke ha det. Men jeg vil ha ny tapplåpp, og erfaringen med Dell er god (jeg sitter på en nå). Ellers et lite spørsmål. Hvorfor i heiteste helvete er det ingen som leverer laptoper størrelse 15.4 med skjermer som faktisk har en oppløsning som kan brukes til annet enn paint?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå