Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Have a nice one, Ice! Ikke gjør noe som jeg ville ha gjort...

 

Og når det gjelder diskusjonen om Metallica og Pink Floyd - Pink Floyd kan etter min mening ikke sammenlignes med noen andre enn seg selv i flere utgaver (med/uten Syd B. Roger W)

 

Uansett blir det helt feil Musikke er herlig uansett. Det kommer bare an på ditt eget humør. Hos meg går det for tiden i norsk musikk som Raga Rockers, DumDum Boys ol. I tillegg kommer gode gamle Ludvig van B. til stadighet innom ørene mine.

Lenke til kommentar
Sånn er det å komme fra Sandnessjøen, de begynner mimringen allerede i 15årsalderen. Skjegget er på plass til dåpen.

Må være noe med lufta.

Tjo. Men så er ikke Sandnessjøen et vindhull. Det er derfor alle Ranværinger ser ut som barn, de har ikke fått nok varme til å vokse. :p

 

Det finnes jo 18-årssprit :)

Og folkens, hvorfor i helvete tror dere jeg er 30 år?

Det er da ett komplimang, du ser også serdeles seriøs ut på avataren mens profil bildet ser du noe lost ut... (Som en 30 åring som bor hjemme hos mor. :D )

Joda, og det tar jeg det da også som. Men det er litt underfundig. Forøvrig praksis å aldri vise legg på byen, da.

Lenke til kommentar
Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... :hmm:
Lagt inn drivere for chipsettet på hovedkortet?

Må innrømme at dette nok ligger et godt stykke over min datakyndighet. Men kjørte også en "drivers & Utilities" CD etterpå for å bl.a komme meg ut på nettet igjen. Je kjørte også en driverscan fra en av de mange komersielle leverandørene og da spratt her opp en virusadvarsel fra windows.. alle disse forlanger også dollars for at jeg skal få tak i drivere...

Lenke til kommentar
Dæven har reinstallert XP og ingen USB porter virker.... :hmm:

Hehe... reinstallerte XP på en Dell maskin på jobben for ikke så lenge siden. SP2 ble lastet ned og installert rett etterpå. Når jeg så skulle installere USB driverne, så fikk jeg beskjed om at USB-driverne krevde SP1... programmet skjønte ikke at SP1 var bakt inn i SP2. Uten dette gikk USB med "vanlig", gammel USB hastighet. Ingen nye drivere på nettet heller. Avinstallasjon av SP2 løste ikke problemet. Så jeg måtte faktisk reformatere, installere XP, installere USB driverne og SÅ installere SP2. DET fungerte av en eller annen merkelig grunn.

 

Driverne til USB kan altså ikke installeres under SP2, selv om de fungerer fint med SP2 installert. Kronglete, og egentlig ganske typisk DELL.

Lenke til kommentar

Men det er altså ellers intet problem å bruke nyere Dell med XP? Vista er hat, det spiser minne til frokost, og jeg vil ikke ha det. Men jeg vil ha ny tapplåpp, og erfaringen med Dell er god (jeg sitter på en nå).

 

Ellers et lite spørsmål. Hvorfor i heiteste helvete er det ingen som leverer laptoper størrelse 15.4 med skjermer som faktisk har en oppløsning som kan brukes til annet enn paint?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...