InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Olsen. Hvordan går websideprosjektet ditt? Skal du lage alt fra skratsj, eller bruke CSM? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 nei. foruten .jpg da... "1 (5).jpg" heter et bilde... hjelp... kall de "en.jpg". hvertfall ikke parentes. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tenkte meg en tur til Månafossen lørdag eller søndag, noen som vil være med? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tenkte meg en tur til Månafossen lørdag eller søndag, noen som vil være med? Tja, kan godt være med på søndag. Kjører du opp, eller skal du sitte på? Jeg har ikke kondis, så vi må gå i moderat fart opp dit Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så lenge du har med kamera, så kan du ta "fotopause" Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Olsen. Hvordan går websideprosjektet ditt?Skal du lage alt fra skratsj, eller bruke CSM? CSM? Lager fra scratch ja, eller en annen lager for meg. Det jeg har på nett nå er min første side. Litt amatørmessig laget på 3 dager nei. foruten .jpg da... "1 (5).jpg" heter et bilde... hjelp... kall de "en.jpg". hvertfall ikke parentes. Funker fett på alle andre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tenkte meg en tur til Månafossen lørdag eller søndag, noen som vil være med? Tja, kan godt være med på søndag. Kjører du opp, eller skal du sitte på? Jeg har ikke kondis, så vi må gå i moderat fart opp dit Kjører du så sitter jeg på, ellers tar jeg moppa opp. Men er det overskyet, kuling og kanskje regn, så frister det ikke. Helst delvis skyet og vær til å ta bilder i. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Olsen. Hvordan går websideprosjektet ditt?Skal du lage alt fra skratsj, eller bruke CSM? CSM? Lager fra scratch ja, eller en annen lager for meg. Det jeg har på nett nå er min første side. Litt amatørmessig laget på 3 dager Jeg mente CMS. feks www.hille.tv kjører på et CMS kalt pixelpost. Man får et "skall" hvor man kan bytte utseende og styre på slik man selv vill. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 nei. foruten .jpg da... "1 (5).jpg" heter et bilde... Det kan hende det funker fett fra tid til annen. Det å henge seg fast på utsiden av en T-banevogn kan sikkert funke fett fra tid til annen, men det er vitterlig ikke noe å anbefale, dessuten tror jeg det er ulovlig. Men fra sak til banan, endre navn på alle bildene til typ 1_5. Parantes skal -ikke- være til stede i filnavn ved bra koding, uansett hva. I det lange løp vil du tjene på å legge av deg denne uvanen, det er litt som å slure konstant med clutchen på en bil. Det ødelegger den ikke øyeblikkelig, men det er heller ikke å anbefale. Sådetså. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ingen Metallica-fans her i fotodelen da? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det finns ingne metallica fans over 13 =D Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det finns ingne metallica fans over 13 =D Hehe så enig Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Svar meg på MSN da isrev Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ingen Metallica-fans her i fotodelen da? Fan som i at jeg ikke blir helt frastøtt av musikken deres. Jeg har vel til og med en Metallica-t-trøye liggende et eller annet sted. Men Pink Floyd er noe helt annet, og ikke minst tusen ganger mer episk. Ikke for å ta en digresjon, men det illustrerer vel hvordan jeg ser på Metallica, i alle fall. Helt greit, men ikke så veldig mye mer. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det finns ingne metallica fans over 13 =D Og du hører på? Pink Floyd er helt klart også konge. Men i en helt annen sjanger enn Metallica da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Å, så absolutt. Men poenget er at jeg ikke har noe i mot at folk setter Metallica på i et rom jeg befinner meg - med mindre jeg har ganske vondt i hodet eller vil sove - mens jeg alltid kan høre Pink Floyd, det var vel heller det jeg mente - ikke å sammenligne de to. Nå skal jeg snart shoppe enda en batch med 5D-bilder, spanande. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ingen Metallica-fans her i fotodelen da? Har faktisk, de 3 siste dagene hørt på Metallica... Da mye "St anger" og "One" Anlegget har vært lånt bort i en god tid, men er tilbake nå, så i morgen blir det bra med musikk etter jobb Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Faktisk syns jeg det fins mye mer fjortissbetont musikk enn Metallica. For øyeblikket hører jeg på Dark Side, og er lykkelig med det. Folkens, de som ikke har hørt dette albummet går virkelig glipp av noe. Og for de fotointeresserte har de fleste coverne til Floyd-albummer morsomme bilder. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ingen Metallica-fans her i fotodelen da? Har faktisk, de 3 siste dagene hørt på Metallica... Da mye "St anger" og "One" Utrolig, det samme har jeg O.o Eller også Nothing else matters.. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Huff da.. Lånte ut D70en min til en kompis under Point of Peace konserten i Stavanger i kveld.. Har nå ca 6-700 bilder totalt å importere og konvertere til .DNG... This is going to take a while. /Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå