Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som husker at Tamronen min tok seg en tur i gulvet? Og at når jeg fikk det testa på Japan Photo så var det ingen fokusproblemer å se?

 

Vel, når jeg testa med kameraene mine igjen idag, så fant jeg heller ingen problemer...!

 

Jeg er SIKKER på at at det var noe galt med fokuset tidligere. Kan sånt bare "ordne seg" da?

Du var sikkert så stressa at du 'så' ting.. :p

Lenke til kommentar
Noen som husker at Tamronen min tok seg en tur i gulvet? Og at når jeg fikk det testa på Japan Photo så var det ingen fokusproblemer å se?

 

Vel, når jeg testa med kameraene mine igjen idag, så fant jeg heller ingen problemer...!

 

Jeg er SIKKER på at at det var noe galt med fokuset tidligere. Kan sånt bare "ordne seg" da?

Du var sikkert så stressa at du 'så' ting.. :p

 

Nei, for jeg hadde ingen grunn til å være stressa. Alt fotoutstyret mitt er forsikra.

 

Merkelige greier...

Lenke til kommentar
Jeg er SIKKER på at at det var noe galt med fokuset tidligere. Kan sånt bare "ordne seg" da?

Kna ha vært at objektivet ikke satt skikkelig på kamera, rusk mellom noen kontakter f.eks. Opplevde en gang at 24mm'eren ikke oppførte seg.

 

Tom

 

Ok. Hm. Husker ikke om jeg fortalte at da jeg kom hjem etter at objektivet og 350D gikk i gulvet, så fant ikke kamerahuset noe objektiv, selv om det sto koblet på. Koblet det av, og satte det på igjen, og da ble det oppdaget igjen.

 

Nei, jeg får vel bare være fornøyd med at objektivet fungerer som det skal. :)

Lenke til kommentar
Da var vi tilbake fra Visa og Barca. Med masse bilder på en eksterndisk som av en eller annen grunn ikke lar seg åpne på annet enn mac.

 

Visa er gøy, spesielt siden man får bøffe ganske mye stæsj fra Canon-standen, gjerne en hel dag om man vil.

 

5D og 50/1.2L var direkte gøy. Dette blir dyrt..

Visa? Barca?

 

Mac liker å gjøre ting på sin måte; men i dette tilfellet er det nok pga. at disken er formatert i Mac format.

 

Tom

Lenke til kommentar
Visa? Barca?

 

Mac liker å gjøre ting på sin måte; men i dette tilfellet er det nok pga. at disken er formatert i Mac format.

 

Tom

Visa Pour l'Image og Barcelona.

 

Alt for varmt, langt å kjøre, ellers var det kult. Møtte David Dauglas Duncan, bl.a.

 

Edit: Og jeg var selvfølgelig for dum til å ta noen prøvebilder med 50D på et minnekort. Men jeg har sett ISO1600-filer som virker ekstremt lovende, så 5Dmk2 lover godt.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en nikkor AF-D 85mm f/1.4 IF i dag. Jeg har prøvd det en del i dag på et D3 hus, tok noen bilder inne og mange ute. Jeg er overrasket over hvor skarpe bildene ble med dette objektivet, samtidig som det ga det veldig fine og korrekte farger. Objektivet er veldig lite og lett i forhold til hva jeg hadde forventet meg. Det kostet sine 10 lapper, og ga full valuta for pengene.

Jeg gleder meg til å få testet dette objektivet enda mere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...