IceFox Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Aldri vært meningen at avataren skulle gjenspeile meg, gitt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Er det noen interesse for Oktoberfest i år ? Tom Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Aldri vært meningen at avataren skulle gjenspeile meg, gitt. Jeg må si jeg er skuffet over at du ikke er en lettkledd kvinnelig Anime figur.. Er det noen interesse for Oktoberfest i år ? Tom Hva feirer du også min bursdag? Så kult da.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Må skuffe deg der gitt... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Aldri vært meningen at avataren skulle gjenspeile meg, gitt. Ok by me Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva feirer du også min bursdag? Så kult da.. Nei, og jeg tenker heller ikke på denne Oktoberfesten; selv om jeg skal dit. Men jeg tenker på en repetisjon av denne Oktoberfesten ... Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ah, Das Oktoberfest! Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva feirer du også min bursdag? Så kult da.. Nei, og jeg tenker heller ikke på denne Oktoberfesten; selv om jeg skal dit. Men jeg tenker på en repetisjon av denne Oktoberfesten ... Tom Jupp er sant det der Tyskerne digger bursdagen min, mer enn David Hasselhoff... mulig de missforstår siden en av mine navn er Hasselberg... hmm... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det noen interesse for Oktoberfest i år ? Tom Spennende. Er ikke zoom lov i år heller? Skal uansett shoppe et glass snart, og det ligger an til å bli et fastobjektiv. Tror jeg har blitt hektet etter en liten prøverunde for litt siden Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Oktoberfest... Dette er altso ein åpen fotokonkuranse i oktober, der du må bruke eit fastobjektiv, og tar eit bilde per dag, kvar dag i oktober... Kan alle delta? Blir innkjøp av Canon 50mm 1.8 snart so det... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Oktoberfest... Dette er altso ein åpen fotokonkuranse i oktober, der du må bruke eit fastobjektiv, og tar eit bilde per dag, kvar dag i oktober... Kan alle delta? Blir innkjøp av Canon 50mm 1.8 snart so det... Det er ikke en konkurranse, det er en utfordring. Du bruker kun det valgte fastobjektivet i hele oktober; tar så mange bilder du vil, men legger ut maks ett bilde. Tom Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Greitt, blir dette arrangert i år? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Tilbake fra Polen med åtte hundre bilder å sortere og redigere nå. Jeg tenkte jeg skulle droppe Lightroom, siden jeg likevel redigerer bildene i Photoshop, men jeg vil gjerne ha en lignende applikasjon til å se gjennom bildene og slikt. Jeg tenkte på Bridge, men jeg har et merkelig problem. Bridge ser ikke ut til å installeres samtidig med Photoshop. Installasjonsmediet er en Design Premium-CD (lovlig, men det spiller vel ingen rolle ...). Noen som kan gjette seg frem til en løsning? Endret 8. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Greitt, blir dette arrangert i år? Det er det jeg prøver å undersøke - om det er noe interesse. I såfall blir det en gjentagelse. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 JA! Det var veldig moro ifjor, selv om min deltakelse var svært begrenset. Francis Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Eg er med vist eg får skaffa objektivet Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Samme her. Håper en av de større Pentax-husene har noe snækks på lager Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tar gjerne en Oktoberfest i år også! Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Damn, Japan Photo har D700 til 17990 i butikk... Må si det rykket litt i kjøpsmuskelen da jeg var innom for å levere filmen fra den analoge uka. Jeg spurte om det var en kampanjepris, og de svarte "når de blir enige med Nikon Norge blir prisen satt opp til 19990". Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Greitt, blir dette arrangert i år? Det er det jeg prøver å undersøke - om det er noe interesse. I såfall blir det en gjentagelse. Tom Jeg stiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå