Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva feirer du også min bursdag? Så kult da.. :D

Nei, og jeg tenker heller ikke på denne Oktoberfesten; selv om jeg skal dit.

Men jeg tenker på en repetisjon av denne Oktoberfesten ...

Tom

Jupp er sant det der Tyskerne digger bursdagen min, mer enn David Hasselhoff... mulig de missforstår siden en av mine navn er Hasselberg... hmm...

Lenke til kommentar
Oktoberfest...

Dette er altso ein åpen fotokonkuranse i oktober, der du må bruke eit fastobjektiv, og tar eit bilde per dag, kvar dag i oktober...

Kan alle delta? Blir innkjøp av Canon 50mm 1.8 snart so det...

Det er ikke en konkurranse, det er en utfordring. Du bruker kun det valgte fastobjektivet i hele oktober; tar så mange bilder du vil, men legger ut maks ett bilde.

Tom

Lenke til kommentar

Tilbake fra Polen med åtte hundre bilder å sortere og redigere nå. Jeg tenkte jeg skulle droppe Lightroom, siden jeg likevel redigerer bildene i Photoshop, men jeg vil gjerne ha en lignende applikasjon til å se gjennom bildene og slikt. Jeg tenkte på Bridge, men jeg har et merkelig problem. Bridge ser ikke ut til å installeres samtidig med Photoshop. Installasjonsmediet er en Design Premium-CD (lovlig, men det spiller vel ingen rolle ...). Noen som kan gjette seg frem til en løsning?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Damn, Japan Photo har D700 til 17990 i butikk... Må si det rykket litt i kjøpsmuskelen da jeg var innom for å levere filmen fra den analoge uka.

Jeg spurte om det var en kampanjepris, og de svarte "når de blir enige med Nikon Norge blir prisen satt opp til 19990".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...