Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, står faktisk mellom 226BW og 2235BW. Har foreløpig endt opp på sistnevnte. Happy med 226BW'en?
Vurdert Lenovo ThinkVision L220X? Jeg ville i hvert fall ikke kjøpt skjerm uten 1920x1200 oppløsning :-)

Hmms, må se på den. Men kan jo kjøpee to 226bw og når jeg får råd så køper jeg en eizo og har den i midten. Men hva må man gjøre for å kobeopp tre skjermer til pcen? Specsa på pcen ligger i profilen min.

Lenke til kommentar
Hehe, står faktisk mellom 226BW og 2235BW. Har foreløpig endt opp på sistnevnte. Happy med 226BW'en?
Vurdert Lenovo ThinkVision L220X? Jeg ville i hvert fall ikke kjøpt skjerm uten 1920x1200 oppløsning :-)

Hmms, må se på den. Men kan jo kjøpee to 226bw og når jeg får råd så køper jeg en eizo og har den i midten. Men hva må man gjøre for å kobeopp tre skjermer til pcen? Specsa på pcen ligger i profilen min.

Det letteste er et ekstra skjermkort...
Lenke til kommentar
Kven av desse var best? Sjølv om ingen var gode vil eg vite kven som var best... :p

 

Tips til kva eg kan gjere bedre på seriefoto? Lengre ifrå eller nærmere eller slikt?

Det var en fin gainer. Hva heter han? tell him to add my msn, [email protected]

 

Finnes også skjermkort med 4 DVI-utganger. ATI har ett kort medd det, men husker ikke hva det heter i farta. Når jeg skal ha tre skjermer, kjøper jeg bare et ekstra skjermkort, ettersom jeg har et fra før.

Så jeg kjøper bare samme skjermkort og får noen jeg kjenner til å koble det opp? Ikke noe værre enn det?

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Finnes også skjermkort med 4 DVI-utganger. ATI har ett kort medd det, men husker ikke hva det heter i farta. Når jeg skal ha tre skjermer, kjøper jeg bare et ekstra skjermkort, ettersom jeg har et fra før.

Så jeg kjøper bare samme skjermkort og får noen jeg kjenner til å koble det opp? Ikke noe værre enn det?

Du må være sikker på at du har plass til det - ikke alle maskiner har plass til to skjermkort av samme sort. PCI-kort er litt dyrere enn de andre, yter litt dårligere, men du har nesten garantert plass til det i maskinen. Få heller noen du kjenner til å sjekke hva du har plass til - og deretter bestille og montere for deg om du er usikker...
Lenke til kommentar
Hehe, står faktisk mellom 226BW og 2235BW. Har foreløpig endt opp på sistnevnte. Happy med 226BW'en?
Vurdert Lenovo ThinkVision L220X? Jeg ville i hvert fall ikke kjøpt skjerm uten 1920x1200 oppløsning :-)

 

En 22" med 1920x1200 oppløsning, vil det gi mindre bilder enn med 22" med oppløsning på 1680x1050? Bør jo egentlig ikke det, emn jeg er veldig blank på slikt :)

 

Vurderer å kjøpe noe mer heavy enn det jeg har nå når jeg får satset mer på foto, men nå trenger jeg ikke noe bedre.

Lenke til kommentar
En 22" med 1920x1200 oppløsning, vil det gi mindre bilder enn med 22" med oppløsning på 1680x1050? Bør jo egentlig ikke det, emn jeg er veldig blank på slikt :)
Hva mener du med "mindre bilder"? Hvis du viser et bilde i fullscreen, blir det like stort uansett. Hvis du viser et bilde i 100% vil det bli litt mindre ja, dvs. du ser mer av bildet...

 

Et bilde som er mindre enn skjermoppløsningen, vil da også bli mindre, men vil oppleves som skarpere enn samme bilde nedskalert på den andre skjermen (til samme "fysiske" mål på skjermen).

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe noe mer heavy enn det jeg har nå når jeg får satset mer på foto, men nå trenger jeg ikke noe bedre.
En god skjerm har ikke bare med foto å gjøre, men generell "komfort" når du sitter ved PCen. Uansett er ikke Lenovoen særlig dyr til skjerm og være (ca 3500) - det er bare at skjermer har blitt så rasende billig...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...