Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn igjen ;) Lite å gjøre ja, så jeg er innom pcen i blandt..

Hehe, typisk arbeidsuke. ;)

 

Det dyreste vi har inne er vel 70-200 f4 IS.. Ikke så mye inne her og nå.

Okai, det var da ikke store greiene, menmen.

 

Det er en lokal butikk, ikke med i en kjede. Null lønn :(

Kjipt, hehe.

 

9-17 hver dag..

Såpass ja. Er det ikke 5 timer man skal jobbe hver dag? Slik var det ihvertfall når jeg var i arbeidsuke for noen år siden, men mulig det har forandret seg nå da.

 

Helt grei artighetsfaktor. Morro når det er folk her, kjedelig når det er tomt..

Slik er det alltid - det er morro med folk, og mindre morro når det er stille. Det erfarer jeg hver uke selv. ;)

Lenke til kommentar

Tja, skjer nok ikke så veldig mye, nei. Redigerer bilder fra gårsdagens fotoøkt - krabbende rundt på gulvet med krykkene på slep.

 

b_371153.jpg

ISO 800, f/4, 1/8sek. Ingen støyfjerning og heller ingen oppskarping.

 

Tja, hva sier dere? Vignetteringen var nå ihvertfall stor nok, haha.. :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Tja, skjer nok ikke så veldig mye, nei. Redigerer bilder fra gårsdagens fotoøkt - krabbende rundt på gulvet med krykkene på slep.

 

*** Bilde av stor pus ***

 

ISO 800, f/4, 1/8sek. Ingen støyfjerning og heller ingen oppskarping.

 

Tja, hva sier dere? Vignetteringen var nå ihvertfall stor nok, haha.. :)

Inspirert av anew kommer jeg med et musikk forslag. "Nå kommer jeg og tar deg" med ole Paus (eller CC Cowboys om du vil).

 

Tom

Lenke til kommentar

Fotolærer som aldri har hørt om å få støv på bildebrikken...

Jeg utfordrer dere til å slå den!

Gir ett lite hint om kompetansenivået på skolen min...

 

Var en i klassen i dag som satt og redigerte bilder og hadde noen små utydelige flekker på bildet, og læreren insisterte på at det var støv på linsen på objektivet, og ikke på brikken. Begrunnelse? At støvet var ufokusert!

 

Edit: Blir nok ikke bilde til aprilfesten for min del i dag. Er alt for sløv ooog... hmm.. synes å huske at jeg hadde en bedre unnskyldning...

 

Edit2: Nettopp, jeg vil spare litt på de motivene jeg vet at jeg har :)

Vet om en herlig bunkers (faktisk 2, dvs 1 bunkers og 1 pillbox) i nærheten av meg som sikkert gjør seg godt på bilder

 

Edit3: Og jeg har ikke kommet halvveis i redigeringen av bildene i går.. Dvs jeg har ikke begynt enda, bortsett fra de jeg har laget HDR av...

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at mk2'en min gir samme resultat uten hus, men D3 imponerer ikke så enormt ved å "holde ut" et par minusgrader i undervannshus. Med riktig beskyttelse hadde nok mk2'en også overlevd, skal du se.

 

Dog hadde jeg heller ikke forventet å se D3 levende under vann uten undervannshus, så... (for det er jo ikke så bra.. ;) )

Lenke til kommentar

Geez.. Jeg er glad jeg la ut blomsterbildet i går... Hadde aldri klart å bestemme meg hvilket jeg ville laste opp ellers.

Har lastet opp 5 HDR bilder, 2 panorama bilder og ett vanlig bilde på deviantART i går/dag.

Link

 

Edit: Mappen som jeg la råfilene til HDR + de ferdige HDR bildene i er på 2.2GB

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...