Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har IT-fag, og jeg har laget siden fra scratch.

Feilen ligger helt sikkert i css'n, problemet

 

Thomas, har du blokka meg!?

 

Her er css'n for bildene...

div.img {
      margin: 1px;
      margin-top: 200px;   
      float: left;
 }

div.img img {
      display: inline;
      margin: 3px;
      border: 1px solid #2d2d2d2;
}

div.img a:hover img {
      border: 5px solid #2d2d2d;
}

 

Jeg kan lage en "position: absolute" for hver bildelink, men saken var jo å manøvrere alt fra et sted. Jeg har også bare linket til bildet på photosight.org, så når jeg trykker på bildelinken kommer bildet opp stort, men med hvit bakgrunn, og eneste måte å få samme som resten av siden er vel å lage en egen HTML-fil for det ene bildet?

 

Edit: Den er hentet og delvis mekket på fra denne siden: http://www.w3schools.com/css/css_image_gallery.asp

Vell er spørs hvordan TAG du har på det bildet du ikke får flyttet på, den CSS koden virker som den har 3 helt forsjellige TAGs så rediger margins og boarders. Når du finner den rette TAGen rundt bilde koden i HTML filen. ( DIV ett eller annet TAG )

 

Da har jeg fått virus på den stasjonære. Fitte. Har tatt ut internett kabelen. Noe mer jeg kan gjøre`? En kompis skal få sjekka det imorra. Alle bildene mine er på hardisken, jaja, ikke så mange viktige som ikke ligger på flickr. JEg overleverer nok. Faen.

det er veldig spørs hvordan virus, men det skal mye til for at du på ingen måte skal kunne hente ut bildene dine med null stress.

Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å få virus?

 

:roll:

 

Nei, har ikke blokka deg på MSN, Marius. Den bare klikka litt..

 

Du lyver, du er lei av maset du! :p

Kan nok stemme det også. Men var ikke bare fra deg. Logge av MSN er veldig effetktivt. :p Orker bare ikke å hjelpe til med webdesign. Altfor mye prøving og feiling, og et helvete å forklare over MSN.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

Edit: vet det antakelig var snakk om en vennskaplig tone - men det er veldig lett å misforstå - derfor er ett innlegg slettet.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Da har jeg fått virus på den stasjonære. Fitte. Har tatt ut internett kabelen. Noe mer jeg kan gjøre`? En kompis skal få sjekka det imorra. Alle bildene mine er på hardisken, jaja, ikke så mange viktige som ikke ligger på flickr. JEg overleverer nok. Faen.

 

Du mister ikke ett eneste bilde dersom viruset ikke er av typen som angriper bilde-filer, da.

 

Kjør maskinen opp i sikkermodus med nettverk, og kjør online virussjekk på http://housecall.trendmicro.com/.

 

Aner du ikke hva jeg snakker om, få en kompis som har litt peil til å gjøre det for deg. :)

Lenke til kommentar
Kos å gjøre ett bilde om til tre også tonemappe det. Overskyet vær er noe dritt. Forresten, hvordan er reglene når man ahr tatt ett bilde av en hund som en person eier? Er navneskilt på men den kan lett klones vekk. Har jeg da lov til å poste det?

Er bare å passe seg, fido vill ha penger... og schooby snacks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...