cruelphotography Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Må nesten vurder om 5d med FF på død og liv i hele tatt er bedre enn 50D, noe nyere sensor teknologi, og ca samme værtetthet. Tror ikke jeg ville valgt 5d over 50d ^^ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tøff liten jente på Youtube som brifer med utstyret. Temmlig tard btw. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lignet litt på søsteren din IceFox Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hmm. Lurer på hva jeg kan selge 400D'en for. Skjer ikke med det første, men tanken på å oppgradere er... Fristende. Tvillinger gikk relativt greit. Kansje ganske greit, synd jeg glemte laderen til maccen igjen på skolen, så dere får ikke noen bilder før i morgen ^^ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Nytt tema i fotokonkurransen: Sommeren er over. Tom edit: tags er noe herk Endret 4. september 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lignet litt på søsteren din IceFox Frekk eller? Egenltlig litt usikker på om det er en gutt eller jente... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Lignet litt på søsteren din IceFox Frekk eller? Egenltlig litt usikker på om det er en gutt eller jente... Det er jente. edit: ..(tror jeg).. morsomt med søskenbarn som ser rett på blitsen Endret 4. september 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Mange som lager en egen installasjons-CD hvor man legger inn programmer og drivere, slik at alt installeres i én prossess. Veldig kjekt for folk som formaterer ofte. Men maskina mi har gått av en formatering uansett. Men jeg skal fele meg ikke installere SP3 i hvertfall, that's for sure. Slikt jeg spurte etter 2 poster opp Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Noen som har testa dette? Mister man bilde kvalitet eller, hva er negativt med å bruke denne funksjonen? EDIT: What the FØCK http://www.youtube.com/watch?v=5G9-498FfpI Endret 4. september 2008 av jimdidr Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Very nicesj, very nicesh. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lignet litt på søsteren din IceFox Frekk eller? Egenltlig litt usikker på om det er en gutt eller jente... Hihi Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Best. http://br.youtube.com/watch?v=_AuyVz89AXg&...feature=related Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Best. http://br.youtube.com/watch?v=_AuyVz89AXg&...feature=related Er så juks å bruke 3 kamera ikke 11 fps per stykk engang Jeg testa Tutorialen nå i dag (var for trøtt når jeg fant den i går) funker jo helt ypperlig ser ikke noe kvalitets drop heller. synd jeg ikke har buffer størrelsen til D3 (på min D300) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Best. http://br.youtube.com/watch?v=_AuyVz89AXg&...feature=related Fritidsproblemer... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Kjøp heller opptikk, spar pengene eller kjøp tilbehør som: ekstra batteri, filter, blitser, Canon L objektiv osv. Hva kaver du etter å oppgradere for? Du vil ikke få nytte av alt det 50D har å by på, og så lenge du ikke satser som proffotograf, så holder 30D et år til. Opptikk fremfor hus i dette tilfelle. Bedre med 30D og god opptikk, enn 50D med middelmådig opptikk, vil jo ikke dra nytte av kvaliteten til 50D. Kanskje vente til 5D synker i pris, å prøve seg på FF? Takk for at du overtalte meg til det jeg innerst inne visste var det lureste Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Er det på noen måte mulig og booste FPS på Canon 450D? Er for lite med 3.5 bilder... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Eneste muligheten er nok dessverre oppgradering, Bolivar.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 30D vettu.. 5fps :!: Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 30D vettu.. 5fps :!: hahahahahahhahahh, jacob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå