Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått et lite problem som aldri var i mine tanker engang - da jeg kjøpte brukt objektiv.

 

Det stinker røyk! Noe så inni hampen! T.o.m. plasten som lå i postpakka og kartongen stinka!

 

Har satt det til lufting ved et åpent vindu. Er det noen som har noe bedre tips enn det?

 

X-it (kødder)

Syns din problemstilling høres grusom ut og vill se noen svar.. c'mon people don't you clean your equipment?

Lenke til kommentar

Nja... Leste på en side hvor de sa at AMD-maskiner, særlig fra HP med OEM-installasjon kunne få problemer. Jeg har AMD, men ikke noe jævla HP. OEM-installasjon har jeg dog.

 

På siden sto det om folk som hadde problemer med at PC-en rebootet seg automatisk. Det har jeg først begynt å oppdage nå. Jeg ser Windows-oppstartsskjermen med den blå streken som flyr forbi, og deretter blir skjermen bare svart.

 

Eller akkurat nå fikk jeg en liten blåskjerm i et halvt sekund, før den er i gang med reboot igjen. Møkk! Vurderte uansett formatering...

Lenke til kommentar
Nja... Leste på en side hvor de sa at AMD-maskiner, særlig fra HP med OEM-installasjon kunne få problemer. Jeg har AMD, men ikke noe jævla HP. OEM-installasjon har jeg dog.

 

På siden sto det om folk som hadde problemer med at PC-en rebootet seg automatisk. Det har jeg først begynt å oppdage nå. Jeg ser Windows-oppstartsskjermen med den blå streken som flyr forbi, og deretter blir skjermen bare svart.

 

Eller akkurat nå fikk jeg en liten blåskjerm i et halvt sekund, før den er i gang med reboot igjen. Møkk! Vurderte uansett formatering...

Hvis du har AMD, så lønner det seg å installere chip-set driverene som kommer med hovedkortet; men deretter passe på å oppdatere de også.

 

Prøver selv å se om jeg får liv disken jeg fikk ødelagt i sommer (den med 400GB med musikk ...). Det går dårlig :(

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...