Bruker-93156 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 2 stk gir mer rom for positurer... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg er ikke redd for positurer. Jeg er redd for lyssettingen : ( Ahaha! Yr.no to the rescue. mellom kl 6 og kl 12 er det lettskyet og svak vind. Dette blir knall! Endret 3. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Ta svakt hovedlys fra en av sidene så er du redda.. Rediger heller lys og kontraster senere. Kjør safe... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som har erfaring med desse? Vi har en liten hær av de på skolen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eneste jente tvillingene jeg har hatt muligheten for å fotografere var 6mnd gammel.. du burd ihvertfall ha potensiale med modellene. lurt å varier litt å ta litt enkelt portretter også, om du sitter fast litt, bare ta noen safe mens du tenke. værste med to stk er jo å få poseringene å passe sammen, og få de til å føles som du høre sammen. men som olsen sier, en stk hovedlys fra siden, høyt oppe, just cant go wrong (men overskyet ute som du kanskje får om yr er rett, er såklart også digg =) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det som er møkka kjipt er viss hu ene er kjempe fotogen og hu andre ikke er fult så fotogen. Så husk å lever ca like mange forskjellie bilder tilbake til begge to. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Begge var pene... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ikkje det samme som fotogen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Om de er eneggende(?) tvillinger er vel den ene neppe MYE mere fotogen enn den andre.. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Joda... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Om de er eneggende(?) tvillinger er vel den ene neppe MYE mere fotogen enn den andre.. ^^ Jo. Det har jeg opplevd. edit. Ny msn people! [email protected]^^ Endret 3. september 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Setter utstyret på hylla i ei veke da... lite å ta bilde av når det KUN regner! Det holder å la det stå med dekslene av en time eller to. No need to panic Tom Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har ikkje panikk men har ikkje noko å ta bilder av... regn og skule og lekser... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hater regnet nå, har null inspirasjon, men vet akkuratt hva jeg vil ta bilde av, og det funker ikke med detta møkkaværet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 For folk som likar landskapsfoto, men er umotiverte på grunn av dårlig vær, sjekk denne sida. Svein-Jørgen Wiken er meget dyktig, og etter mi meining veldig inspirerande i forhold til å bruke det dårlige været. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er ikke umotivert, men trenger rett lys, og det går ikke med overskyahelvete. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gjør det ikke? Jeg har fått masse kult med overskya vær. Men krever selvfølgelig at du har litt kule skyer da, og ikke kun en jevn grå himmel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har du ikke lys, så bruker du stativ. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Da har jeg fått et lite problem som aldri var i mine tanker engang - da jeg kjøpte brukt objektiv. Det stinker røyk! Noe så inni hampen! T.o.m. plasten som lå i postpakka og kartongen stinka! Har satt det til lufting ved et åpent vindu. Er det noen som har noe bedre tips enn det? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 For folk som likar landskapsfoto, men er umotiverte på grunn av dårlig vær, sjekk denne sida. Svein-Jørgen Wiken er meget dyktig, og etter mi meining veldig inspirerande i forhold til å bruke det dårlige været. Mange flotte bilder ja. Men tilsynelatende ganske heftig redigering på mange av dem. Noen av dem ser nesten litt HDR-aktig (tonemappede) ut. Vet du noe om teknikken hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå