Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Er drittlei drittregn å mørke dager! Får jo ikke brukt kamereaet, hverken analogt eller digitalt. Må få til noe. Noen som er villige til å stå modell :p Kan ihvertfall gjøres inne.

 

Ciryaher: Har faktisk tenkt på det selv, men da forsvinner litt av utfordingen. Men ser ikke bort ifra at jeg gjør det på noen motiver, men langt ifra alle.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange tar med digitalt sammen med Dynax'en? Jeg tenkte på å gjøre det først, men vurderer å la det ligge for ikke å henge meg for mye opp i det. Spørs om jeg går på en smell med å tenke selv, men tror jeg har godt av det. :)

Jeg brukte digitalt pga. foto-treffet vårt idag. Resten av uka blir kun analogt - først Dynax 3L, så Canon EOS 3. Begge med Superia.

 

Tom

Lenke til kommentar
Er drittlei drittregn å mørke dager! Får jo ikke brukt kamereaet, hverken analogt eller digitalt. Må få til noe. Noen som er villige til å stå modell :p Kan ihvertfall gjøres inne.

 

Ciryaher: Har faktisk tenkt på det selv, men da forsvinner litt av utfordingen. Men ser ikke bort ifra at jeg gjør det på noen motiver, men langt ifra alle.

 

 

E9!

 

Veit akkuratt hva jeg vil ta bilde av, men regn og skyer ødelegger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...