Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt 5 bilder så langt. Trangen til å chimpe er enorm, det samme er frustrasjonen over å måtte holde antallet eksponeringer nede - 1 pr. motiv er jo galskap. :)

Jeg reflekschimper alle bilder hvor jeg har lagt litt innsats i motivvalg og komposisjon, så dette er hardt.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Savnet kamera når jeg var på taket av samfundet igår, utrolig utsikt :p

Dette bildet er tatt fra innsiden av taket på Samfundet. Jeg lå på en liten gesims som brukes til å feste lyskastere og slikt på, og fotograferte fyren med en 24mm (med et Nikon F90x). Greide å miste ned et objektiv også, men det overlevde mirakuløst nok.

Lenke til kommentar

Er det Remove from collection du tenkjer på? Då vert det fjerna frå den samlinga, men det ligg framleis i biblioteket, i mappa der fila ligg.

Redigert: Eller Remove from Catalog kanskje? Då reknar eg med det berre vert fjerna frå databasen, men fila vert ikkje sletta frå maskina.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Nå syns jeg været kan lette litt. Jeg hadde planer om å la Dynax'en få prøve seg i solen, men som det ser ut nå må jeg kanskje finne på noe annet.. :dontgetit:

Mange som er godt i gang?

Fikk tatt en fire-fem stk. Men det var såpass mørkt at det ble digitalt på ISO 400-800 + monopod.

Tom

Lenke til kommentar
Nå syns jeg været kan lette litt. Jeg hadde planer om å la Dynax'en få prøve seg i solen, men som det ser ut nå må jeg kanskje finne på noe annet.. :dontgetit:

Mange som er godt i gang?

Fikk tatt en fire-fem stk. Men det var såpass mørkt at det ble digitalt på ISO 400-800 + monopod.

Tom

Hvor mange tar med digitalt sammen med Dynax'en? Jeg tenkte på å gjøre det først, men vurderer å la det ligge for ikke å henge meg for mye opp i det. Spørs om jeg går på en smell med å tenke selv, men tror jeg har godt av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...