Ciryaher Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå syns jeg været kan lette litt. Jeg hadde planer om å la Dynax'en få prøve seg i solen, men som det ser ut nå må jeg kanskje finne på noe annet.. Mange som er godt i gang? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Nei Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Savnet kamera når jeg var på taket av samfundet igår, utrolig utsikt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har tatt 5 bilder så langt. Trangen til å chimpe er enorm, det samme er frustrasjonen over å måtte holde antallet eksponeringer nede - 1 pr. motiv er jo galskap. Jeg reflekschimper alle bilder hvor jeg har lagt litt innsats i motivvalg og komposisjon, så dette er hardt. Endret 2. september 2008 av Anew Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har tatt fire bilder, hvorav ett var et uhell ...Sliter med å finne motiver jeg synes "fortjener" en plass på filmen min. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noe sier meg at det betyr å ta mange bilder av gangen.. (?) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Savnet kamera når jeg var på taket av samfundet igår, utrolig utsikt Dette bildet er tatt fra innsiden av taket på Samfundet. Jeg lå på en liten gesims som brukes til å feste lyskastere og slikt på, og fotograferte fyren med en 24mm (med et Nikon F90x). Greide å miste ned et objektiv også, men det overlevde mirakuløst nok. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Faen det bildet var jævlig stilig oO Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 DET er'nte tull. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Chimpe? Sjekke skjermen på kamera;) Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Aha. Nå gav det mening. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Aha.. Folkens - i LR 2, når jeg enten velger 'Remove' eller 'set as Rejected' - Hvordan får jeg slettet dem permanent fra disken? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har du flagga som rejected, trykk Ctrl + Backspace for å slette filene. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Thanks! Hva om jeg velger 'Remove' - hvor havner de hen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Er det Remove from collection du tenkjer på? Då vert det fjerna frå den samlinga, men det ligg framleis i biblioteket, i mappa der fila ligg. Redigert: Eller Remove from Catalog kanskje? Då reknar eg med det berre vert fjerna frå databasen, men fila vert ikkje sletta frå maskina. Endret 2. september 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Takk. Får bruke rejected da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Begynner å bli lei folk som spyr ut bilder i BK'n daglig... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå syns jeg været kan lette litt. Jeg hadde planer om å la Dynax'en få prøve seg i solen, men som det ser ut nå må jeg kanskje finne på noe annet.. Mange som er godt i gang? Fikk tatt en fire-fem stk. Men det var såpass mørkt at det ble digitalt på ISO 400-800 + monopod. Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå syns jeg været kan lette litt. Jeg hadde planer om å la Dynax'en få prøve seg i solen, men som det ser ut nå må jeg kanskje finne på noe annet.. Mange som er godt i gang? Fikk tatt en fire-fem stk. Men det var såpass mørkt at det ble digitalt på ISO 400-800 + monopod. Tom Hvor mange tar med digitalt sammen med Dynax'en? Jeg tenkte på å gjøre det først, men vurderer å la det ligge for ikke å henge meg for mye opp i det. Spørs om jeg går på en smell med å tenke selv, men tror jeg har godt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå