Kurt Grusom Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Edit: Hjelpes, tror jammen jeg fikset det! Endret 1. september 2008 av yackup Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Resultatet Kjapt redigert på 2 minutt... Viss du vil hente litt inspiration så ahr jeg tatt en del tricke bilder. Gå inn på flickr'en min og trykk på tricking,parkour eller freerunning. www.flickr.com/zodz Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet du hvordan du gjør det da ? Hehe Bah, jeg er gammel nok til å ha lekt med sånt før. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har sett bilda dine Zodz... Fått litt innspriasjon, men har eit fotoobjekt (Kompisen min) som bor ein annan plass... so har litt vansklig for å ta nye bilder... Ska på ny i helga ta nye bilder. Men han driver berre med triksing... ikkje freerunning eller parkour. So eg får sjå kva bilde eg får til. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En kollega av meg skal få overført en 30MB fil fra Oslo til Trondheim, men har ingen ftp server. Jeg mener å huske at det er en site som man kan laste filen opp på, og så kan vi andre hente ned. Tror den ble brukt på Akam en gang. Noen som husker hva den het ? Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ta en titt her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=367016 har ikke prøvd dette selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ta en titt her:http://www.dinside.no/php/art.php?id=367016 har ikke prøvd dette selv. Takk for tipset. Tror ikke det var en av disse som ble brukt sist; men de ser ut til ågjøre samme jobben. Tom Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvor går chattetrådens brukere når de ønsker å trykke ut bilder i størrelser rundt A3? Noen nettbutikker som tilbyr dette? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har kun prøvd meg på 50x70cm plakaten til Japan Photo. Syntes de ble greie; men det finnes sikkert noe som er bedre (og dyrere?). Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En kollega av meg skal få overført en 30MB fil fra Oslo til Trondheim, men har ingen ftp server. Jeg mener å huske at det er en site som man kan laste filen opp på, og så kan vi andre hente ned. Tror den ble brukt på Akam en gang. Noen som husker hva den het ?Du kan også bruke http://www.filemail.com/ (norsk tjeneste). Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ta en titt her:http://www.dinside.no/php/art.php?id=367016 har ikke prøvd dette selv. Takk for tipset. Tror ikke det var en av disse som ble brukt sist; men de ser ut til ågjøre samme jobben. Tom http://getdropbox.com/ skal være bra. Edit: Ops, ser ut til at de har stengt Betaen. Endret 2. september 2008 av abraxa Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Trøsten er at det ikke er så mange som ville reagert på det. Med mindre jeg forvillet meg inn på 37-bussen, som tross alt går dit jeg skal. Men om jeg ser en fyr med masse fint utstyr og en dynax rundt halsen, så skal jeg si hei. Jeg fikk stå i fred på bussen i dag, så du forvillet deg åpenbart ikke inn på bussen. Good for you. Da regner jeg med at alle Oslo-Akamistas møter opp med sølvfarget Dynax foran høyblokken i regjeringskvartalet kl. 15:30... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da regner jeg med at alle Oslo-Akamistas møter opp med sølvfarget Dynax foran høyblokken i regjeringskvartalet kl. 15:30... Sølvfarget Dynax er klar. Jeg også Tom Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er syyyk. Like syk som mannfolk pleier å bli, så min dynax får ligge i fred på bordet. Og jeg på sofaen. Jeg har i det minste puttet film i den nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er syyyk. Like syk som mannfolk pleier å bli, så min dynax får ligge i fred på bordet. Og jeg på sofaen. Jeg har i det minste puttet film i den nå. God bedring - håper du har noen til å dulle med deg til du blir frisk. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 God bedring - håper du har noen til å dulle med deg til du blir frisk.Hun har jo noen - spørsmålet er jo om Aetius duller med henne :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 God bedring - håper du har noen til å dulle med deg til du blir frisk.Hun har jo noen - spørsmålet er jo om Aetius duller med henne :-) Aetius er vel opptatt med Akam ting Alternativt foreslår jeg to drøy cognac, og så sove til man blir bra igjen Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg rekker dessverre ikke å komme meg til Oslo idag. Dere får ha det gøy Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ser at dpreview har nå testet Canon sin 50mm f/1.4, som en del av den 50mm f/1.4 gruppetesten sin. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hvor går chattetrådens brukere når de ønsker å trykke ut bilder i størrelser rundt A3? Noen nettbutikker som tilbyr dette? Det lokale fotostudioet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå