Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil "CHR" blinkende i ruten hvor antall bilder igjen på minnekortet vises, bety?

På d200...

At kamera ikke klarer å kommunisere med minnekortet. Elns.

Når det gjelder analog utfordringen; jeg har fortsatt en halv 36bilders dias film i F100en min, så jeg setter nok ikke i min film før midten/slutten av uken.

jobb 12-7 hver dag unntatt torsdag, så blir lite tid til fotografering... Muligens noen solnedganger elns så får jeg brukt opp dias filmen.

Edit: Tror Stavangerfoto har studio til utleie ja.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
que?

Det går trått idag ?

Jurgis mener vel at du får CHA i displayet pga. brukerfeil ...

Har du minnekort i kamera ?

Enten er det bare meg, ellers er D300 temmelelig mye skarpere enn D80. Kan selvfølgelig ha noe med at LCD-skjermen er langt bedre. Ikke fått importert noe over til PC-en enda. Diggekamera! :)

Vent til du se bildet på PC'en ;)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Når det gjelder analog utfordringen; jeg har fortsatt en halv 36bilders dias film i F100en min, så jeg setter nok ikke i min film før midten/slutten av uken.

jobb 12-7 hver dag unntatt torsdag, så blir lite tid til fotografering... Muligens noen solnedganger elns så får jeg brukt opp dias filmen.

Jeg fikk ikke surret meg ut i ettermiddag; like greit, så har jeg flere bilder til Photo-walking vi har i morgen.

Tom

Lenke til kommentar
Var nok bare LCD-skjermen som var markant bedre, ja. Importert bildene nå, men er ikke noe galt med de heller for å si det sånn.

Nå er ikke D80 kjent for å være noe drit den heller.

Måtte levere inn 30D-en på service i dag. Når jeg prøver å slå på den interne blitsen, så kom det bare noen klikkelyder før en error 5 tittet frem og sa "hei". Hver gang ... Selv Canon trenger 3-4 uker nå om dagen - bummer

Enda godt det er analog uke :D

Tom

Lenke til kommentar
Ja, fikk det før det siste bildet var lagret på minnekortet, endte med at jeg slo av kameraet etter 2 min, da var alt borte vekk.

Da er det frem med minnekort-leser og recoveryprogram. Sjekk at ingen pinner er bøyd i kortkontakten.

Tom

Ja, for jeg har jo tatt masse seriøse bilder i det siste, og sjangsen for at mine siste 500 bilder er tatt med 24-70mm'ern av pokalene på rommet mitt er høyst utenkelig :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...