Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jo ta produktfoto av jævelen. Alt skal dokumenteres! :p

Jeg er mer enn en smule skuffet over at vi ikke får Flash-slideshow av opp-pakkingen, slik vi gjorde med macroobjektivet... :roll:

Jeg føler en smule ironi i det du sier, Christian. Ser ut som jeg står over produktfotograferinga. Jeg mangler stativ, som jeg har funnet ut er nøkkelen til hele min fotografiske eksistens. ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg frykter at Dynaxen er dråpen som har fått utstyrsbegeret til å renne over. Min mandagsforvirrede hjerne trodde et øyeblikk at jeg måtte pakke for Akam-treff, og ta med utstyret på jobb, og det fikk meg til å tenke; jeg tror jeg kommer til å se litt småspesiell ut på 37-bussen i morgenrushet med kamerabag, D200, D300 og Dynax rundt halsen...

Tidlig på'n!! Hadde tenkt å prøve å reise litt lett i morgen. Dynax'en og 350D med 28mm f/2.8. Og 85mm f/1.8 og EOS 3 huset, og .... Blir visst ikke så lett allikevel.

Siste sjekk på yr tyder på at været i morgen ettermiddag ikke blir så galt allikevel. Gleder meg.

Tom

Lenke til kommentar
Nakenhet kan tolkes på 1000 forskjellige måter. Venter spent på Hilles tolkning.

Ellers så har jeg selv lite ideer om hva jeg skal ta bilde av. Må vel snike litt på flickr, deviantart for inspirasjon.

skal skrelle en appelsin. da er den naken. Men om dere absolutt ikke liker nakenhet så skal jeg prøve å unngå det.

Lenke til kommentar

Er det sånn at enten støtter kameraet 14-bit, eller 12-bit? Ikke begge deler? Isåfall så kan du jo ofre bps fremfor gode bilder når du ikke trenger maks bps. Men når du skal ta lange bildeserier så velger du bare 12-bit? Eller er ikke verden så enkel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...