ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når ejg eksporter fra LR, lagrer jeg som JPG. Også åpner jeg det i PS.. Lagrer som JPG. Det er min måte og jeg synes ikke kvaliteten er noe dårligere enn noe annet jeg har sett. Har jo alltid raw fila lagra så kana lltids redigere hvis det skal postes på en svær vegg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tror ikke det var det han tenkte på... Veit da fuglane på hva han tenker på, jeg. Det jeg vet at jeg tenker på, er å lage meg en god omelett Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 amen. Tror jeg gjør det samma. MAMMA, LAG EN OMELETT TIL MEG NÅÅÅ!!!!! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har det egentlig noe å si hvor lenge man lader batteriet ved førstegangslading? Skal ikke det egentlig være ett fett med litiumbatterier? En smule keen på å få kameraet i gang. Du lader det så lenge du gidder. Men det er gjerne nok strøm på batteriet til at du kan leke deg en halvtimes tid når det kommer fra fabrikken. Tom Neida, batteriet er fullada nå. Bare spør dere som har litt mer greie på størm enn meg. Men skal vel egentlig ikke ha noe å si på litiumbatterier som sagt... Har lyst til å høre lukkeren i 6fps + stille settings bank. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tok nettopp megselv i å prøve å klone vekk ett støvkorn som var på skjermen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har det egentlig noe å si hvor lenge man lader batteriet ved førstegangslading? Skal ikke det egentlig være ett fett med litiumbatterier? En smule keen på å få kameraet i gang. Spiller ikke noe rolle, med NIMH skal du helst lade opp og ned, men li ion kan like godt klattlades osv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tok nettopp megselv i å prøve å klone vekk ett støvkorn som var på skjermen Lykke til. Klarer du det, så er du flink Tom Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg tok nettopp megselv i å prøve å klone vekk ett støvkorn som var på skjermen Minner meg om han som på en eller annen chatteside snakket om en edderkopp som drev og kravlet rundt på skjermen hans, hvorpå noen ber han ta et screenshot av det så de kan få se :!: Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Husker en fyr her på forumet grein over at et insekt hadde kommet inn i skjermen hans. Lite man får gjort da gitt... Evig stor menyen på D300 er. Men har funnet en side hvor folk kommer med forslag til oppsett avhengig av bruk. Får begynne å lage banker nå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nesh, hvorfor det da, bruker du så mye rart? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har det egentlig noe å si hvor lenge man lader batteriet ved førstegangslading? Skal ikke det egentlig være ett fett med litiumbatterier? En smule keen på å få kameraet i gang.Laderen slutter å lade når batteriet er fullt - uansett hvor lenge den står i :-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Noen som vet hva beste måte er for å feste den gummiringen som tilsvarer zoom-ringen på Tokina 12-24mm? Mye varmt vær og bryllupsstress har gjort at den har løsnet, og jeg kan lett ta den av... Superlim eller hårspray? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor lenge satt du da snodig ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ikke lenge. 20 sek kanskje Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som vet hva beste måte er for å feste den gummiringen som tilsvarer zoom-ringen på Tokina 12-24mm? Mye varmt vær og bryllupsstress har gjort at den har løsnet, og jeg kan lett ta den av... Superlim eller hårspray? Foreslår Karlsons lim; eller tisvarende kontaktlim fra andre leverandører. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Ok, få sjekke butikken i morgen, eller når jeg får cash på konto... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ikke lenge. 20 min kanskje fixed. Endret 31. august 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ikke lenge. 20 min kanskje fixed. Nope. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er fokusen på 18-55 usansynlig treg, eller er det bare jeg som er bortskjemt med 30mm-ern? Liker at det er endel lettere enn 18-135, men fokusen er jo treeeeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er fokusen på 18-55 usansynlig treg, eller er det bare jeg som er bortskjemt med 30mm-ern? Liker at det er endel lettere enn 18-135, men fokusen er jo treeeeg Jeg mener å ha lest det i andre tester, så det stemmer nok. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå