Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Når ejg eksporter fra LR, lagrer jeg som JPG. Også åpner jeg det i PS.. Lagrer som JPG. Det er min måte og jeg synes ikke kvaliteten er noe dårligere enn noe annet jeg har sett. Har jo alltid raw fila lagra så kana lltids redigere hvis det skal postes på en svær vegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det egentlig noe å si hvor lenge man lader batteriet ved førstegangslading? Skal ikke det egentlig være ett fett med litiumbatterier? En smule keen på å få kameraet i gang.

Du lader det så lenge du gidder. Men det er gjerne nok strøm på batteriet til at du kan leke deg en halvtimes tid når det kommer fra fabrikken.

 

Tom

Neida, batteriet er fullada nå. Bare spør dere som har litt mer greie på størm enn meg. Men skal vel egentlig ikke ha noe å si på litiumbatterier som sagt... Har lyst til å høre lukkeren i 6fps + stille settings bank.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva beste måte er for å feste den gummiringen som tilsvarer zoom-ringen på Tokina 12-24mm? Mye varmt vær og bryllupsstress har gjort at den har løsnet, og jeg kan lett ta den av... Superlim eller hårspray?

Foreslår Karlsons lim; eller tisvarende kontaktlim fra andre leverandører.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...