Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Missunner deg sn0dig, ser ut til at du har flere fotomuligheter rundt der du bor.

 

Er under 2mnd til jeg får moped-lappen, og da blir det kjøring over hele Gjesdal etter fotomuligheter.

 

Definer rundt der jeg bor takk?

Hvis du mener Stavanger området så ja. Hvis du mener området der jeg bor, Hundvåg, så nei.

Var ute og øvelseskjørte i dag og krevde at vi stoppa flere plasser så jeg kunne ta bilder :)

Lenke til kommentar

Bra bidrag! Pappa tok med seg lappisen sin på jobbreisen (Fram til fredag) så var uten ps i går, og hadde kun PC-en i 30 min. Dere får bare drive på, kommer med deltakelse på fredag.

 

Siden ingen har skrevet noe om dagens tema, og mange sikkert er helt yr etter å starte, så kan jeg likegodt bestemme igjen (Det er bare for dere å ta initiativet også)

 

Hadde lyst å delta selv med dette tema, men dere får æren:

 

Speil

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at NÅR vi er ferdig med Aprilfesten, så lager vi en offisiel utfordring på denne måten - en utfordring publiserer 08:00, og man har frem til 22:00 til å løse den :hmm:

 

Tom

 

Ja, den er grei. Mulig det må bli noe 22:00-22:00 (De fleste skal jo sove uansett) for jeg har ikke mulighet til å sitte på PC-en hver morgen...

 

Slike små utfordringer trener en til å tenke fort, utføre det kjapt, og redigere kjapt. Så får man inspirasjon til hvordan andre toker temaet, og hvordan man senere kan tolke slike typer temaer.

 

;)

 

Agreed. Det kan bli moro ;) Vinneren bestemmer tema for neste runde?

For å kåre en vinner, så må vi ha en jury eller poll, eller kan utfordrer samtidig utpeke en vinner? Untatt seg selv da.

 

Tom

 

Blir utfordrere det da...

Lenke til kommentar
Agreed. Det kan bli moro ;) Vinneren bestemmer tema for neste runde?

For å kåre en vinner, så må vi ha en jury eller poll, eller kan utfordrer samtidig utpeke en vinner? Untatt seg selv da.

 

Tom

 

Blir utfordrere det da...

Whatever. Slik jeg ser det. så begynner en av oss, velger et tema, og peker ut vinner. Vinneren velger nytt tema osv.

 

Jeg tror at man da bør ha innlevering 21:30 og ny start 22:00 slik at at man får tid til å annonsere vinneren (og vinneren får tid til å velge nytt tema).

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...