sn0dig Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 HDR på hele gjengen ? Tom Jepp. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Missunner deg sn0dig, ser ut til at du har flere fotomuligheter rundt der du bor. Er under 2mnd til jeg får moped-lappen, og da blir det kjøring over hele Gjesdal etter fotomuligheter. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Missunner deg sn0dig, ser ut til at du har flere fotomuligheter rundt der du bor. Er under 2mnd til jeg får moped-lappen, og da blir det kjøring over hele Gjesdal etter fotomuligheter. Definer rundt der jeg bor takk? Hvis du mener Stavanger området så ja. Hvis du mener området der jeg bor, Hundvåg, så nei. Var ute og øvelseskjørte i dag og krevde at vi stoppa flere plasser så jeg kunne ta bilder Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Bra bidrag! Pappa tok med seg lappisen sin på jobbreisen (Fram til fredag) så var uten ps i går, og hadde kun PC-en i 30 min. Dere får bare drive på, kommer med deltakelse på fredag. Siden ingen har skrevet noe om dagens tema, og mange sikkert er helt yr etter å starte, så kan jeg likegodt bestemme igjen (Det er bare for dere å ta initiativet også) Hadde lyst å delta selv med dette tema, men dere får æren: Speil Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du og de forbanna vanskelige temaene dine -.- Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg foreslår at vi er ferdig med Aprilfesten, så lager vi en offisiel utfordring på denne måten - en utfordring publiserer 08:00, og man har frem til 22:00 til å løse den Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Agreed. Det kan bli moro Vinneren bestemmer tema for neste runde? (folkens, kan ikke dere kope litt i denne tråden i dag? Skal være på jobb fra 09-19 UTEN lønn! Når det blir lite å gjøre så søker jeg til dere ;p) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Haha, har prosjektuke vi, sitter her å kjeder meg som faen! Skriver litt på tekstene og sjekker forumet. Gå på www.youtube.com å søk på "you suck at photoshop" Garanterer underholdning! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Agreed. Det kan bli moro Vinneren bestemmer tema for neste runde? For å kåre en vinner, så må vi ha en jury eller poll, eller kan utfordrer samtidig utpeke en vinner? Untatt seg selv da. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg foreslår at NÅR vi er ferdig med Aprilfesten, så lager vi en offisiel utfordring på denne måten - en utfordring publiserer 08:00, og man har frem til 22:00 til å løse den Tom Ja, den er grei. Mulig det må bli noe 22:00-22:00 (De fleste skal jo sove uansett) for jeg har ikke mulighet til å sitte på PC-en hver morgen... Slike små utfordringer trener en til å tenke fort, utføre det kjapt, og redigere kjapt. Så får man inspirasjon til hvordan andre toker temaet, og hvordan man senere kan tolke slike typer temaer. Agreed. Det kan bli moro Vinneren bestemmer tema for neste runde? For å kåre en vinner, så må vi ha en jury eller poll, eller kan utfordrer samtidig utpeke en vinner? Untatt seg selv da. Tom Blir utfordrere det da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Agreed. Det kan bli moro Vinneren bestemmer tema for neste runde? For å kåre en vinner, så må vi ha en jury eller poll, eller kan utfordrer samtidig utpeke en vinner? Untatt seg selv da. Tom Blir utfordrere det da... Whatever. Slik jeg ser det. så begynner en av oss, velger et tema, og peker ut vinner. Vinneren velger nytt tema osv. Jeg tror at man da bør ha innlevering 21:30 og ny start 22:00 slik at at man får tid til å annonsere vinneren (og vinneren får tid til å velge nytt tema). Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Høres fornuftig ut Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som har en vidvinkel med zoom til salgs.? Som passer til EOS400D. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som har en vidvinkel med zoom til salgs.?Som passer til EOS400D. Greit at det er en OT-tråd, men kjøp og salg er i sin helhet ikke tillatt på forumet... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Sjekk bruktmarkedet på foto.no Jeg anbefaler Tokina 12-24mm eller Canon's egen 10-22mm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jaja, fremme på jobb nå.. Intet å gjøre ennå.. Prosjekt om hva, Marius? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Vi var så heldige å trekke "Helse" Skal lage et magasin osv, men får ikke bruke noen av bildene mine Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor ikke? Er du på msn nå forresten? I så fall kan jeg vurdere å logge på.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Er på skolen, de har blokkert msn Kan ikke bruke bildene mine fordi jeg ikke har noe som passer til "Helse" Hadde det vært mote eller noe kunne jeg har tryllet fram noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå