Eplekaka88 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 hehe Han er gal i hode, men på en possitiv måte Han har aldri brekt noko bein i kroppen... Forbanna rart Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) De fleste kamera snurrer filmen helt tilbake inn i filmspolen, og da må du enten ha spesialutstyr for å få fisket den frem igjen, eller gå til en fotoforhandler med lab for analogt utstyr i butikken. Da kan man få den frem uten å måtte åpne spolen. Hvis du da vet hvor mange bilder du har tatt, så er det teoretisk mulig å ta det antall bilder med kameraet på manuelt, blender på største tall og lukkertiden på det aller korteste og med linselokket på objektivet (helst i et helt mørkt rom). Ta et par bilder over det telleren sto på da du spolte filmen tilbake, bare for å være sikker. Det er nok minimal sjanse for å få falskt lys på filmen om du følger den fremgangsmåten, men jeg tar intet ansvar Ikke at jeg egentlig skjønte metoden helt (er litt treg/sliten for øyeblikket), men det er snakk om Minoltaen til den analoge utfodringen, så det er ikke noen manuelle instillinger. Har altså ikke tatt noen bilder i det hele tatt med den filmen jeg vil ha ut heller. Endret 31. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå driver jeg med tricking og turning. Samt at jeg drev med parkour og freerunning. Kjenner jo de fleste som driver med det i norge. Jeg har en del kompiser som flipper fra høyder. I forrige uke skulle en kompis sideflippe fra en høyde på 6meter. Han glei og landa på ryggen etter det jeg hørte. Det er ikke bra og hoppe fra høyder ved mindre du er trent opp til det. Selv da er det skadelig ved mindre du ikke har riktig rullle teknikk. Så jeg ville advart han og sagt at han bør slutte å hoppe fra høyder høyere enn han selv. Ser også på det første bildet at han lander helt feil før an går ikk i rulla. Så jeg skal love deg at belastningsskader er ti ganger værre enn å knekke noe. Ble litt langt det her. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Han glei på lengdehoppet Lenke til kommentar
solaas Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Me want MSI Wind! Jeg får bare begynne å spare penger, noen som vet om det funker å kjøre photoshop cs3 på den? Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Me want MSI Wind!Jeg får bare begynne å spare penger, noen som vet om det funker å kjøre photoshop cs3 på den? Mindless Self Indulgence ser kult det ja (MSI) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som ser noe nytt i signaturen min eller? :D :D :D :D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Noen som ser noe nytt i signaturen min eller? :D :D :D :D Grattis med nytt hus. Kjøpt meg grep, jeg ... trenger ikke bedre hus enda. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Grattis med den Har selv anskaffet 350D som backuphus i forrige uke.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Værste med nytt kamera er faen meg å ta på den pokkers nakkestroppen ass. Fått den på nå da. Men selvfølgelig befinner jeg meg for øyeblikket hos pappa uten noe som likner på optikk engang, så må nok vente til i morgen før jeg får testa ut noe... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 EID. jaja. Funnet ut at jeg sparer til den nye 5den nå. Prata med Mathias Blix som tror prisen vil ligge på 25.000. jaja. Bare å spare så har jeg den til julaften^^ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor mange fps tror vi 5D mk. II får? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tror det var 5. Jeg har sett 6.5 nevnt. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 og vips, ble den kanskje aktuell for meg in ce future.. Vil ikke gå NED på fps, altså.. 6.5 vil passe meg perfekt Om man i tillegg har valget 3fps, som på 30D.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Var det ikke en diskusjon som omtalte Sandisk Extreme Ducati vs. Extreme IV? Skjønner ikke hvorfor Ducatien er 5 MB/S raskere, men likevel billigere... Jeg gikk i hvertfall for Ducati 4GB. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg gikk for Extreme III ;D Gidder ikke betale hundreds of kroners for noen mb/s raskere kort.. Forresten, er FF egentlig nødvendig? Bortsett fra bildekvalitet og fullformatsbrikke, hva skiller egentlig en 5D (mk. II) fra en 30D/40D? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg gikk for Extreme III ;D Gidder ikke betale hundreds of kroners for noen mb/s raskere kort.. Forresten, er FF egentlig nødvendig? Bortsett fra bildekvalitet og fullformatsbrikke, hva skiller egentlig en 5D (mk. II) fra en 30D/40D? for å utnytte 6.5 mb i sekundet så må du ha verson 4. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bedre ISO-ytelse og bedre dynamisk omfang. Større søker naturligvis. That's it... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg gikk for Extreme III ;D Gidder ikke betale hundreds of kroners for noen mb/s raskere kort.. Forresten, er FF egentlig nødvendig? Bortsett fra bildekvalitet og fullformatsbrikke, hva skiller egentlig en 5D (mk. II) fra en 30D/40D? for å utnytte 6.5 mb i sekundet så må du ha verson 4. Jasså? Extreme III sier i hvertfall 30mb/s? Noe jeg har misforstått? Bedre ISO-ytelse og bedre dynamisk omfang. Større søker naturligvis. That's it... Er det verdt 20k? Neppe.. Hva er dynamisk omfang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå