Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, trist at Nikon bruker videofunksjonen som eneste lokkemiddel på sitt nye D90 :no:

 

Folk kjøper da i hovedsak et speilrefleks for å ta bilder?

Jeg må si at en bildesensoren til D300 er da mye mer å rope hurra for. Pluss det at de har behold størrelsen til D80.

 

Det er et par engelske ordtak som man bør ha i bakhodet 1) if it works, dont f*** with it og 2) Never change a winning team.

 

Liveview og video funksjoner er nice to have; hadde jeg hatt det på kameraet mitt, så hadde jeg sikkert brukt det. Har faktisk savnet det et par ganger.

 

Det er mer snadder i D90 enn det man får inntrykk ved første overblikk.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg må si at en bildesensoren til D300 er da mye mer å rope hurra for. Pluss det at de har behold størrelsen til D80.
Har ikke D90 en helt ny sensor da? Men er det var det som stod i akam sin artikkel om D90.

Det er de jeg prøvde å si at D90 har fått samme bildesensor som i D300; mer eller mindre. Nikon kaller det sikkert en ny sensor, men den er nok basert i stor grad på D300 sensoren.

 

Tom

Lenke til kommentar
Det er de jeg prøvde å si at D90 har fått samme bildesensor som i D300; mer eller mindre. Nikon kaller det sikkert en ny sensor, men den er nok basert i stor grad på D300 sensoren.

 

Tom

Ja det stemmer nok det. De har vel bare tilpasset den til video eller noe sånt. Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Har tenkt på å lage en enkel html eller flash side med bildearkiv, og gjerne litt info. Finnes det noen tjenester som gjør dette enklere, og billig?

Om du gir meg masse penger underbordet så kan jeg selge deg noen andre sin løsning som gis bort som open source... *a hint of sarcasem*

 

Jeg brukte dette, til å lage dette, med dette programmet, men også mye kode fra hode.

 

Jeg er halvavansert bruker... men har ikke lov å selge noen en nettside laget på OpenSource

 

Dreamweaver er ikke opensource tho. (JA jeg bruker dreamweaver, gjør oppdatering og opplasting så jævla simpelt.)

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...