Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hadde ikke studio da jeg gikk media heller =)

Faktisk - så droppa skolen likesågodt ca hele foto delen :p

 

Så det varierer litt fra skole til skole :p

 

awh, Lærern vår er utdanna fotograf, og skviser nesten inn en fotodel i hver oppgave... Hehe

 

Men Vi har lærere som er lett å påvirke angående utstyr osv da:) vi har nå overtalt de til å kjøpe inn litt dyr opptikk =)

 

Vi har 350D og 400D og Sigma 18-125 og 1 50mm macro

Og en fotolærer som er sur (les:nordlending) og som behandler de elevene han liker 100 ganger bedre enn de han ikke liker.

 

Edit: Konklusjon er altså: Er du fotointeressert, bor i Stavangerområdet og vil gå MK, ikke søk Hetland.

Evt vent til Hetland VGS har flyttet tilbake til Mariero da det blir nye fine lokaler og rykter om studio.

Gå på Akademiet. Det er den beste skolen i distriktet jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men Vi har lærere som er lett å påvirke angående utstyr osv da:) vi har nå overtalt de til å kjøpe inn litt dyr opptikk =)

Som f.eks? :)

Går i klasse med Eirik, og vi har sendt inn forslag til hva de skal kjøpe inn.

 

Læreren sa bland annet at han ville ha en 70-200 2.8, kanskje en god 50mm, 10-20mm, osv. Vi var det første kullet som begynte på skolen vår, så staten hiver inn masse penger for linja å kjøpe utstyr for :)

 

Edit: Møglestu VGS i Lillesand

Endret av DHM
Lenke til kommentar
Ikke noe dårlig bidrag, Tomsi ;)

Det eneste fornufitge jeg fikk til idag :) Så det ble også dagens bilde i aprilfesten ....

 

Tom

 

Men det var ett stykk veldig komponert slagskygge. Nå skal jeg komme meg ut å se om jeg får tatt noen bilder til festen! :) Kanskje noen skygger, men overskyet så det er jo så vidt skygger:P hehe

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært ute og øvelseskjørt og tatt sinnsykt mange bilder som jeg kan øve meg på HDR med :)

Synd at jeg har lagt ut dagens bilde i aprilfesten :p

 

Edit: Tar sabla lang tid å importere 4GB uten minnekortleser...

tikk takk tikk takk tikk takk

 

Edit2: Hvem må jeg blunke søtt til for å få lov til å slette dagens bilde å legge ut ett annet?

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Edit2: Hvem må jeg blunke søtt til for å få lov til å slette dagens bilde å legge ut ett annet?

Jeg har ikke noe imot at man bytter bilde, såfremt bildet ikke har fått kommentarer eller det er postet nyere bilder etter det. Så i ditt tilfelle så får du heller legge ut ditt nye blinkskudd som bildekritikk. Dagens bilde med beskrivelse er faktisk bra.

 

Så det lønner seg å sitte litt på bildene før du poster.

 

Tom

Lenke til kommentar

dadada, mitt bidrag til slagskygger konkurranse/utfordring/younameitilldoit.

 

Dette er da vår DHM som sitter å tenker på jenter og dilldall i mørket. Jeg gikk tilfeldigvis forbi med mitt kamera å tok bilde. Jeg spurte om det var greit: Ja det var kult og jeg fikk lov å legge det på nette. Here it is!

 

Ble litt jall med 3200 iso, siden Dan er en sur kar og ikke vil sitte stille lenge. :)

post-139142-1207166154_thumb.jpg

Endret av Eirikant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...