Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg ser dette dessverre ikkje så veldig proft ut. Det ser rett og slett ut som ei side som er snekra sammen på eit døgn (som den er).

Vil du ha gode tips til forbedring, så kan du f.eks legge inn linken på websidekritikk her på forumet, der det er mykje flinke folk.

 

Proff fotografside

Også ganske proff side

 

Om du tenkte å lage deg ei proff side, så ville eg investert litt lenger tid på det. Det er veldig lett å sjå når ein har tatt seg god tid og virkelig tenkt gjennom korleis ein vil ha ting.

Lenke til kommentar

Megapixler? Dytte enda flere målepunkter inn på bitteliten brikke?

 

Om det er slik at Canon har fått orden på avtalen sin med djevelen igjen, så byr neppe det på problemer ifht. støy eller bildekvalitet.... :)

 

Jeg merker uansett at jeg ikke er misunnelig på noen av egenskapene ved 50D så langt, og det er jo hyggelig. Skulle det vise seg at den produserer gullende rene iso 3200-bilder, så blir jeg kanskje litt misunnelig like vel.

Lenke til kommentar
Jeg merker uansett at jeg ikke er misunnelig på noen av egenskapene ved 50D så langt, og det er jo hyggelig. Skulle det vise seg at den produserer gullende rene iso 3200-bilder, så blir jeg kanskje litt misunnelig like vel.

50D er vel heller beregnet på oss som er pitte-litt misunnelig på dere som har D300. Men jeg klarer meg med 30D'en min så lenge. Godt glass hjelper så uendelig mye mere.

 

Tom

Lenke til kommentar
50D er vel heller beregnet på oss som er pitte-litt misunnelig på dere som har D300.
Men samtidig er det egentlig ingenting i spesifikasjonene som får meg til å ha lyst på en 50D fremfor en D300.

 

Dessuten hadde det virkelig ikke forbauset meg om D300s kom i morgen, ut fra den siden Nikon har vist i det siste ;-)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er ikke værtetning nevnt noe sted i 50D sine spesifikasjoner?
Skulle det ha det? ;-)

Hadde nå et lite håp. : P

I god japansk ånd, tar nok ledelsen i Canon hensyn til Nikon-ledelsens ve og vel. De vil ikke lansere et kamera som får Nikon til å svette... :fun:

Lenke til kommentar

Har fått i oppgave å skrive en side om et digitalt produkt, jeg har valgt kameraet, nermere sagt Nikon D700.

 

"artikkelen" skal ha hovedvekt på digitale signaler osv, så lurte på om noen her har en eller to linker til noen slikt, kasnkej noe akam har skrevet? Alt fra sensoren som fanger lys, til avskriving på minnekort. Anyone?

Lenke til kommentar

Begynn her: http://wiki.diskusjon.no/index.php/R%C3%A5fil :fun:

 

Det er en uprosessert, ubehandlet råtekst fra Sutekh, som i likhet med en god råfil tåler mye etterbehandling, popularisering og forfining. Ellers er jo kjeden sikkert lang og vond, spesielt om du vil dekke signalbehandling som støyreduksjon og konvertering til jpeg med tilhørende komprimering...

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...