Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er sånn omtrentlig gjennomsnittlig lønn for ansatte i fotobutikker? Hvis jeg sier 350 000/år er jeg på bærtur da?
Kan være noen har det, men det er i såfall inkludert overtidsbetaling tror jeg... Jeg jobber jo bare deltid, de heltidsansatte har litt mer der jeg jobber, men 350k er de også langt unna i vanlig grunnlønn...

 

Vil ikke gå ut med kontrete tall, men jeg tjener betydelig bedre enn jeg ville gjort i en matvarebutikk, det kan jeg si. Regner jeg om deltidslønnen min til heltid, forventer jeg å hoppe opp minst 100-150000 i når jeg er ferdig utdannet siv.ing. i løpet av høsten - selv i Tromsø som ligger litt lavere enn landsgjennomsnittet, også på ingeniørlønninger...

Lenke til kommentar
Ikke dårlig.. Hva er minstelønn for oss u18?

 

Her i tråden, vel, marius -_-

 

Bilde til vår uoffisielle konk med vanskelig tema:

 

Slagsskygge:

 

 

 

Stillig, sitter på skolen uten noe å gjøre atm, lurer på om jeg skal ta meg en tur i studio å prøve litt -.-

Lenke til kommentar
Hadde ikke studio da jeg gikk media heller =)

Faktisk - så droppa skolen likesågodt ca hele foto delen :p

 

Så det varierer litt fra skole til skole :p

 

awh, Lærern vår er utdanna fotograf, og skviser nesten inn en fotodel i hver oppgave... Hehe

 

Men Vi har lærere som er lett å påvirke angående utstyr osv da:) vi har nå overtalt de til å kjøpe inn litt dyr opptikk =)

Lenke til kommentar
Hadde ikke studio da jeg gikk media heller =)

Faktisk - så droppa skolen likesågodt ca hele foto delen :p

 

Så det varierer litt fra skole til skole :p

 

awh, Lærern vår er utdanna fotograf, og skviser nesten inn en fotodel i hver oppgave... Hehe

 

Men Vi har lærere som er lett å påvirke angående utstyr osv da:) vi har nå overtalt de til å kjøpe inn litt dyr opptikk =)

 

Vi har 350D og 400D og Sigma 18-125 og 1 50mm macro

Og en fotolærer som er sur (les:nordlending) og som behandler de elevene han liker 100 ganger bedre enn de han ikke liker.

 

Edit: Konklusjon er altså: Er du fotointeressert, bor i Stavangerområdet og vil gå MK, ikke søk Hetland.

Evt vent til Hetland VGS har flyttet tilbake til Mariero da det blir nye fine lokaler og rykter om studio.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Takk takk, folks;) Hvem er dommer(e)?

 

Er vel ikke noen høytidelig konkuranse, ser ikke for meg noe poeng med plassering og rangering. I går ble det bare noen kommentarer ang utførelsen med tanke på tema. Er jo for å tenke litt kreativt, og knipse etter det, med litt tidspress.

 

Jeg må vente til fadern kommer hjem med PC-en før jeg legger inn her og et i Aprilfest-tråden... fikk noen kule blomsterbilder i hagen. Jeg legger vel ut et par her, de som ikke kommer i Aprilfest-tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...