Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Skal vi bruke denne til å legge ut bildene i eller? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=998444&hl= Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hva var nytt med N versjonen sist?Litt mere picture styles? Var det noe annet? Det var vel en bedre skjerm også? Litt større buffer var det vel også. Da jeg reiste før i tiden hadde jeg bare med 50mm, og syntes det var nok motiver å ta av. Våger du å ta utfordringen? Vi får se. I så fall sier jeg ifra. Jeg har tilbragt dagen liggende i båt i vår nydelige skjærgård og ventet på at makrellstimene skulle havne under båten vår. Det er da man virkelig tenker 'livet er herlig', og setter på Postgirobygget. Er det forresten andre enn meg som ikke greier å bestemme seg for hva Olsens avatar egentlig avbilder? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 hehe, dere ser det vel om dere ser lenge nok Lenke til kommentar
Carny Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Den har i alle fall en Av og På knapp. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg bruker Vis nye innlegg. Hmm.. denne er fin.. Hvor finnes denne? (Vet jeg har sett den tidligere, men nå leter jeg bare på feil sted ) Endret 23. august 2008 av Ciryaher Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har tilbragt dagen liggende i båt i vår nydelige skjærgård og ventet på at makrellstimene skulle havne under båten vår. Det er da man virkelig tenker 'livet er herlig', og setter på Postgirobygget. Æsj.. Postmøkkabygget. Delillos is the one and only! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Postgirobygget er obligatorisk når man ligger i skjærgården. Basta. *overbevise seg selv om at dette er veldig relevant i en foto-tråd* Endret 23. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Tjoho! I has good news! Jeg trodde jeg ikke hadde kamera. For eneste kamera (jeg har utenom utfordrings-minolta) er en olympus E300 som er broren min sin. Han sa den var ødelagt. Etter å ha sjekka litt så viste det seg at det bare er autofokusen som ikke funker. Og da er det visst umulig å ta bilder uten AF sier broren min. Jeg foretrekker manuell fokus uansett uansett så det stopper ikke meg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Postgirobygget er like rævva overalt *overbevist* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Postgirobygget er like rævva overalt *overbevist* Du har nå mistet all stemmerett når det gjelder musikk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg bruker Vis nye innlegg. Hmm.. denne er fin.. Hvor finnes denne? (Vet jeg har sett den tidligere, men nå leter jeg bare på feil sted ) Tidlegare var den i menyen i alle skin, men den vart fjerna for ei stund sidan. No er den berre i enkelte skin, som IPB Pro. (Og eg håper ikkje dei fjerner den frå det.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har den snarveien lagt inn på toolbars på Fx. Og den er integrert i Invison Power Board så det har ikke noe å si om diskusjon.no fjerner den fra menyen for min del. Så lenge jeg har snarveien så har jeg funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kor mange avatarer har Olsen hatt til nå iløpet av måneden? Djupviken: Bor du i ålesund? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har kjørt på som faen i det siste nå, spesielt etter sherlock bildet, jeg beviste jo at jeg ikke var verdig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Postgirobygget er like rævva overalt *overbevist* Du har nå mistet all stemmerett når det gjelder musikk Fordi jeg synes et av Norges kjipeste band er dårlig? Ikke at følgende egentlig kan sammenlignes, men om man skal høre på Norsk type "sommermusikk" (eller hva det skal kalles), så hører man da vitterlig på DeLillos, istedetfor de kjedelige og repetive låtene til Postgirobygget, Di Derre osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kontrollspørsmål: Hva synes du om Jokke eller Raga? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Aldri hørt noe særlig på DiDerre, men Postgirobygget og DeLillos eier! Jokke er også tøff. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kontrollspørsmål: Hva synes du om Jokke eller Raga? Dumt spørsmål, men; Digger begge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Da er du tilgitt selv om du ikke liker PGB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå