Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var nytt med N versjonen sist?

Litt mere picture styles? Var det noe annet?

Det var vel en bedre skjerm også?

 

Litt større buffer var det vel også.

 

Da jeg reiste før i tiden hadde jeg bare med 50mm, og syntes det var nok motiver å ta av. Våger du å ta utfordringen?

 

Vi får se. I så fall sier jeg ifra.

 

Jeg har tilbragt dagen liggende i båt i vår nydelige skjærgård og ventet på at makrellstimene skulle havne under båten vår. Det er da man virkelig tenker 'livet er herlig', og setter på Postgirobygget.

 

Er det forresten andre enn meg som ikke greier å bestemme seg for hva Olsens avatar egentlig avbilder? :roll:

Lenke til kommentar

Tjoho! I has good news!

 

Jeg trodde jeg ikke hadde kamera. For eneste kamera (jeg har utenom utfordrings-minolta) er en olympus E300 som er broren min sin. Han sa den var ødelagt. Etter å ha sjekka litt så viste det seg at det bare er autofokusen som ikke funker. Og da er det visst umulig å ta bilder uten AF sier broren min. Jeg foretrekker manuell fokus uansett uansett så det stopper ikke meg :fun:

Lenke til kommentar
Postgirobygget er like rævva overalt

 

*overbevist*

Du har nå mistet all stemmerett når det gjelder musikk

 

Fordi jeg synes et av Norges kjipeste band er dårlig? Ikke at følgende egentlig kan sammenlignes, men om man skal høre på Norsk type "sommermusikk" (eller hva det skal kalles), så hører man da vitterlig på DeLillos, istedetfor de kjedelige og repetive låtene til Postgirobygget, Di Derre osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...