Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og generelt sett tatt reva bilder
og det er selvfølgelig det vi alle ønsker av deg. Jeg oppfordrer til en medlemsaksjon for å få Marius til å ta ræva bilder :grin:

 

En av grunnene til at jeg har kommet videre er på grunn av at jeg har brutt med andres meninger, både privat og her inne.

 

Fra starten av har det vært folk som skal rakke ned på en uansett hva man gjør, noe som tenner gnisten for å prestere enda mer, og gjør deg i stand til å bruke flere timer ute i regn og vind for å få f.eks et perfekt fluebilde. At det ligger mye tid bak bildene mine er kanskej ikek så tydelig, jeg vet ikke hvordan dere oppfatter det, men jeg har hatt en del søvnløse netter rett før skole for å holde øye med vannymfene og øyenstikkerne i nærheten, men klarte å svikte da det gjaldt som mest. At macro ikek tar skade av blits er en ting jeg har brutt mot, og ville ikke fått de bildene jeg har idag, ved å brukt blits.

 

jeg har heller aldri vært verdig mitt d200 eller d300, så selv om alle her inne roper "du er ikek god nok" så har de kjøpa gjort meg bedre, og kanskje gjort meg verdig en D200 ;) D300'n derimot er nok ikke flaskehalsen hos meg, ennå ;)

 

Fordi?

Fordi jeg trenger det :)

 

Trenger ett kamerahus til, trenger en 500mm til fotball og trenger en normal...

 

Du er 14, det eneste du trenger er et spark i røven og en vask bak øra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...