Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Jeg tar med 3 objektiver imorgen; 10-22mm, 28mm f/2.8 og 50-150mm. Det bør holde.

Tom

Jeg tar vell med

40D med abtetrigrep. Alle objektivene mine. Mulig jeg dropper tamronen og kjører kun fastopptikk.2 blitser og 5 pw(Kansje noen vil bytte eller kjøpe to av meg :D)

Jeg vet ikke om det blir så mye tid til å stoppe opp å rigge til; slik som vi (du) gjør på våre turer.

Tom

Kun for å bruke trådløs blittstyring viss jeg trenger det. Stativer og paraplyer blir hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde ikke Genesis var så instrumentalske på konsertene sine... Til deg, ja, Tom. ;)

Det er en del gammelt som spilles, fra tiden Peter Gabriel var sjef, og da snakker vi tidlig 70-tallet. Og da hadde man tid til å lage sanger på 10-20 minutter, med mye instrumentale sekvenser. Dette er mimring for gamle gubber dette :)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Vil det komme en 1D Mark IIIn snart?

Ingen som faktisk vet. Men jeg er en av de som tror at den kommer. Men jeg vil ikke bli overreasket eller lei meg hvis den ikke kommer.

Tom

Har sett en del rykter om det ja. Jeg som kjøpte mk.III for en måned siden...

Lenke til kommentar
Har sett en del rykter om det ja. Jeg som kjøpte mk.III for en måned siden...

Trøst deg med at det vil alltid komme en ny modell etter at du kjøper et kamera. Og da ofte like etterpå ;)

Du tar jo ikke dårligere bilder med kameraet ditt, selv om det kommer noe nytt på markedet.

Tom

Lenke til kommentar
Hva var nytt med N versjonen sist?

Litt mere picture styles? Var det noe annet?

Tror ikke det - uansett om det kommer - har noe spesielt av intresse.

(tror ikke det kommer i førsterekke uansett, though)

Det var vel en bedre skjerm også?

Den eneste grunnen jeg ser for at Canon skal oppgradere, er for å distansere seg fra den negative omtalen/rykte som IDMkIII har fått i forbindelse med fokus-problemene de hadde i starten. Dette er nå fikset, men det er mulig at Canon føler at en "ny" modell er på sin plass.

Tom

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen jeg ser for at Canon skal oppgradere, er for å distansere seg fra den negative omtalen/rykte som IDMkIII har fått i forbindelse med fokus-problemene de hadde i starten. Dette er nå fikset, men det er mulig at Canon føler at en "ny" modell er på sin plass.

Tom

Håper på ISO-egenskaper på høyde med D3 jeg.

Lenke til kommentar

Tom

Håper på ISO-egenskaper på høyde med D3 jeg.

Da blir det jo evt. en ny brikke i den osv, og da blir det mk iiii.....

Tror N versjonen var ett engangstilfelelt pga den manglet picture styles etc, som sikkert er snedig å ha om man skyter jpeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...