Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg tar med 3 objektiver imorgen; 10-22mm, 28mm f/2.8 og 50-150mm. Det bør holde.

 

Tom

Jeg tar vell med

 

40D med abtetrigrep. Alle objektivene mine. Mulig jeg dropper tamronen og kjører kun fastopptikk.2 blitser og 5 pw(Kansje noen vil bytte eller kjøpe to av meg :D)

Jeg vet ikke om det blir så mye tid til å stoppe opp å rigge til; slik som vi (du) gjør på våre turer.

 

Tom

Kun for å bruke trådløs blittstyring viss jeg trenger det. Stativer og paraplyer blir hjemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde ikke Genesis var så instrumentalske på konsertene sine... Til deg, ja, Tom. ;)

Det er en del gammelt som spilles, fra tiden Peter Gabriel var sjef, og da snakker vi tidlig 70-tallet. Og da hadde man tid til å lage sanger på 10-20 minutter, med mye instrumentale sekvenser. Dette er mimring for gamle gubber dette :)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Hva var nytt med N versjonen sist?

 

Litt mere picture styles? Var det noe annet?

 

Tror ikke det - uansett om det kommer - har noe spesielt av intresse.

(tror ikke det kommer i førsterekke uansett, though)

Det var vel en bedre skjerm også?

 

Den eneste grunnen jeg ser for at Canon skal oppgradere, er for å distansere seg fra den negative omtalen/rykte som IDMkIII har fått i forbindelse med fokus-problemene de hadde i starten. Dette er nå fikset, men det er mulig at Canon føler at en "ny" modell er på sin plass.

 

Tom

Lenke til kommentar
Hva var nytt med N versjonen sist?

 

Litt mere picture styles? Var det noe annet?

 

Tror ikke det - uansett om det kommer - har noe spesielt av intresse.

(tror ikke det kommer i førsterekke uansett, though)

Det var vel en bedre skjerm også?

 

Den eneste grunnen jeg ser for at Canon skal oppgradere, er for å distansere seg fra den negative omtalen/rykte som IDMkIII har fått i forbindelse med fokus-problemene de hadde i starten. Dette er nå fikset, men det er mulig at Canon føler at en "ny" modell er på sin plass.

 

Tom

Håper på ISO-egenskaper på høyde med D3 jeg.

Lenke til kommentar
Hva var nytt med N versjonen sist?

 

Litt mere picture styles? Var det noe annet?

 

Tror ikke det - uansett om det kommer - har noe spesielt av intresse.

(tror ikke det kommer i førsterekke uansett, though)

Det var vel en bedre skjerm også?

 

Den eneste grunnen jeg ser for at Canon skal oppgradere, er for å distansere seg fra den negative omtalen/rykte som IDMkIII har fått i forbindelse med fokus-problemene de hadde i starten. Dette er nå fikset, men det er mulig at Canon føler at en "ny" modell er på sin plass.

 

Tom

Håper på ISO-egenskaper på høyde med D3 jeg.

 

 

Da blir det jo evt. en ny brikke i den osv, og da blir det mk iiii.....

Tror N versjonen var ett engangstilfelelt pga den manglet picture styles etc, som sikkert er snedig å ha om man skyter jpeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...