boffeeen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fant wordpress, funka fett til formålet. http://boffen.wordpress.com/ Får fikse header en eller annen gang. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 2 nye TB til macen min Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da blir det nok en 28 f/2.8 på meg før jeg drar til Polen. Får se om jeg finner en brukbar solblender til den også. PM snakker jo varmt om HS-10. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 2 nye TB til macen min For hvor mye? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 2 nye TB til macen min Ikke mer Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kjøper en til om ikke så lenge, da er det fullt internt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 995,- per stk Du har en Pro ja... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Noen som har lyst til å prøve seg på sin egen bokeh? Om noen faktisk tester det ville bilder av resultatet vært fint. Hva er grunnen til at 50 1.4 har en god del lenger solblender enn 1.8? Forskjell i plassering av frontelementet elns? Endret 22. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nettopp kommet hjem fra gratiskonsert med Postgirobygget. Bra musikk, stemning og nesten 400 bilder. Får se om jeg får opp noen etterhvert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nettopp kommet hjem fra gratiskonsert med Postgirobygget. Bra musikk, stemning og nesten 400 bilder. Får se om jeg får opp noen etterhvert. Hørtes morsomt ut. Jeg har klargjort utstyr til photo-walken imorgen jeg. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har klargjort utstyr til photo-walken imorgen jeg.Tom Holder på å klargjøre jeg...det har vært så travelt i dag at jeg er på etterskudd med hobbyer ..kan ikke frakte med så mye på sykkel, og det er kaldt fra morgenen så det må litt klær med også. Tar normalobjektivet jeg, og vidvinkel, vet ikke om jeg skal ta macro med? Noen tips? Så tar jeg den "en-beinte" med. PS Den Minolta'n har visst ikke lysmåler nei, for alt går vel på auto, min gamle hadde lysmåler. Fikk printet ut Manualen nå. RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 PS Den Minolta'n har visst ikke lysmåler nei, for alt går vel på auto, min gamle hadde lysmåler. Fikk printet ut Manualen nå.RandiA Hvis den ikke har lysmåling så hadde det blitt veldig random om den traff på eksponeringen, så tror nok den har det Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Da var jeg på besøk igjen. Fått meg våpen nå. En snerten HK 416. Fikk for øvrig beskjed i dag om at jeg har fått stillingen som infosoldat ved informasjonsavdelingen. Begynner desverre ikke før etter rekruttperioden - så fem uker igjen. Da blir det D3 på meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Den har en rimelig avansert lysmåler med 15 felter; men det den mangler er indikasjon på lukkertid og blender. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Holder på å klargjøre jeg...det har vært så travelt i dag at jeg er på etterskudd med hobbyer ..kan ikke frakte med så mye på sykkel, og det er kaldt fra morgenen så det må litt klær med også. Tar normalobjektivet jeg, og vidvinkel, vet ikke om jeg skal ta macro med? Noen tips? Så tar jeg den "en-beinte" med. Har du plass, så kan det være kjekt med makroen. Men det er ikke et must. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Yes! Da har jeg ett bilde foreløpig jeg er veldig fornøyd med! Skal få link senere. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Postgirobygget er jo knallbra! Hvor var denne konserten? Hvilket utstyr brukte du? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvor stort minnekort trenger jeg til en 350D som skal brukes på fam.bilder + ferier etc? Bør holde en uke eller to på utenlandsferie, ved skudd i JPG høyeste kvalitet. Vurderer 4GB, men tror det blir rimelig overkill. 2GB bør vel holde i massevis? Finnes det en tabell for hvor mange bilder man får plass til pr. GB, ved oppløsning på x ant megapixler? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Dette ble jeg veldig fornøyd med. Endelig et skikkelig konsertbilde! Et annet bildet opp også, som kan sees her. Kommer forhåpentligvis opp noen flere. Endret 22. august 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå