Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igår var en flott dag. Fattern fant sitt gamle Pentax Me Super med to objektiv og en blits..

Selv om det ikke er veldig gode saker sånn teknisk sett sier jeg jatakk.

Pentax A 50mm 1.7 er allerede lagt i sekken :new_woot::woot:

50/1.7 er et koselig lite objektiv, har skutt litt med det på et 80-tallspentax, ikke ille på noen måte.

 

Funderer litt på om jeg skal handle inn litt HP5 og ta litt bilder, men jeg lurer litt på hva det er dere snakker om, analog foto og så videre?

 

Humm.

Lenke til kommentar
Phew, flaks jeg så tråden om den analoge utfordringen... 1-10 på lager nå, kjappa på!

Det er forlengst kommet inn flere bestillinger enn kameraer som var tilgjengelig. Det er bare ordrestatusen som ikke er oppdatert.

Uffda :(

Hvis du leser igjennom alle trådene rundt utfordringen, så ser du mere om hva som er status. Vi åpner opp for at man kan bruke analogt kamera hivs man allerede har, slik at det blir kamera til de som ikke har noe analogt.

 

Tom

Lenke til kommentar

Da var tråden lest, ja. Nekt, ingen autofokus på meg, ikke en gang muligheten for det.

 

Tror heller jeg utnytter mørkerommet selv og leker meg litt med OM-2 og HP5, så får vi se om det hopper noe innom BK.

 

Forresten, noen her som skal til Visa Pour l'Image? Gi en vink, i så fall. :)

 

Edit: Og ikke lest godt nok. Vi får se om det blir noe da.

 

Og så får jeg heller donere en hundrelapp til Amnesty, og en til NPA for good measure.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...