Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Jo takk! Jeg har skole, kan ikke si det er noe annet en herk... Skal forhåpentligvis få leke meg med N70-200VR og N14-24G, men innhaveren er så utrolig vanskelig å få tak i! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) lite action her. Noen av dere som har erfaring fra saksbehandlig til europeiske? Hvor lang tid de trenger på å "fikse" saken? Jeg skal prøve å ta igjen Marius og Tom med poster, så skal henge her og reply'e hvert innlegg Endret 1. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skal prøve å ta igjen Marius og Tom med poster, så skal henge her og reply'e hvert innlegg Haha, Da har du vel litt å gå på? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha ikke sant, men jeg har mer kreative ting i penalet en dere tho, så jeg fortjener en 3. plass:) Er vel ikke noe å juble over en 3. plass av 3 bilder ? xD Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 lite action her.Noen av dere som har erfaring fra saksbehandlig til europeiske? Hvor lang tid de trenger på å "fikse" saken? Jeg skal prøve å ta igjen Marius og Tom med poster, så skal henge her og reply'e hvert innlegg Er bare å henge i... Husk at jeg har skummelt mye fritid... Haha ikke sant, men jeg har mer kreative ting i penalet en dere tho, så jeg fortjener en 3. plass:) Er vel ikke noe å juble over en 3. plass av 3 bilder ? xD Ja ikke sant... 3. plass med 3 deltakere... men på en annen side, man trenger ikke si at det kun var med 3 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er da pallplass :-P Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha ikke sant, men jeg har mer kreative ting i penalet en dere tho, så jeg fortjener en 3. plass:) Er vel ikke noe å juble over en 3. plass av 3 bilder ? xD Ja ikke sant... 3. plass med 3 deltakere... men på en annen side, man trenger ikke si at det kun var med 3 Var med i ett skihopp renn en gang, kom på andreplass Folk ble drit imponert osv.. ingen som trengte å vite at det bare var 2 i min alders klasse. Blir samme her:P Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Skulle nesten funnet et penal og tatt bilde av det med mobilen for å få deg til å føle deg litt mer som en vinner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hvilken macro utfordring har dere tenkt på imorgen da ? Tom Lenke til kommentar
DHM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Intern greie i chattetråden eller tenker du aprilfest ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Intern greie i chattetråden eller tenker du aprilfest ? Begge deler eller hverken eller ? Regner med at de som har macro som utfordring setter pris på en noen ideer Mitt beste macro-bilde er vel dette, men det burde vel være mulig å få til noe mer avansert ? Tom edit :lei leif Endret 1. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Halla! Ny dag, nye muligheter! Med tanke på at jeg skal ta bilde av den blomsten min i Aprilfesten, så bør dagens tema være litt annerledes, syns dere ikke? Jeg tar meg friheten (Siden ingen andre har sagt noe) og bestemmer tema for dagens utfordring. Slagskygge! La kreativiteten styre skuta Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skal jammen prøve meg på denne.. Mulig det kommer noe fra denni kanten i kveld Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Bra! Kan jo bestemme oss for nytt tema i kveld også, så de som har jobb osv får det med seg... Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Slagskygge? Hvis jeg får tid kan jeg jo alltids prøve, og satse på noe bedre en 3d plass idag. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jacob er med så blir vel 4. ? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men hva legger du i slagskygge egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Slagskygge er skyggen som lages av en gjenstand når lyset stoppes av gjennstanden. Egenskygge kommer på gjenstanden, men slagskyggen blir langt bakken. Om sommeren kan du se slagskyggen din på veien når det er sol. Eksempel på slagskygge er: Hjertene som dannes på boka Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Okey, misforsto litt, men da er jeg med! En gang idag. Kan hende mitt bidrag kommer nærmere mot 24 men men Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er du her Marius? Jobber i fotobutikk (utplassering) denne uka, men lite å gjøre til tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå