Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig en eee? Bare en liten laptop?

Ikke bare. Det er en meget liten og rimelig laptop som man kan ta med seg nesten over alt. Absolutt noe for en hard-barka Gadget-freak.

 

Tom

 

Selv har jeg Aspire one, da jeg endret orderen like før Asus Eee 900 kom til butikken siden jeg ikke orket å vente. Men er alikevel tålig fornøyd, det eneste problemet er at den ikke er like lekker som Asus Eee, og det er jo viktig for en estetikker som meg selv ;)

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996890

Glad jeg er på første side i alle fall :D

 

For en oppsluttning!

Kan vel nesten regnes som en suksess, men det gjenstår å se etter utfordringen er over :)

Jeg er glad jeg bestilte i natt. Kunne fort gått et døgn før jeg så tråden og da vet man ikke om det hadde vært kameraer igjen.

Håper alle som melder seg på/bestiller kamera faktisk følger opp og legger ut bilder.

 

Kameraet mitt er registrert levert innlevert på postkontoret klokken 1542 i dag så jeg er safe hvertfall

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fæææælt så 55-250mm IS fra canon bråker? Den er heilt stille, så fokuserer eg og ein motor starter... Fokuseringa er kjapp, men når den er ferdig så bruker fokuseringsmotoren 2 sekund på å skru seg av!! Er dette normalt eller er objektivet problemer med?

 

Mangler USM men tenkte å spørre alikavel..

 

Fæææælt så 55-250mm IS fra canon bråker? Den er heilt stille, så fokuserer eg og ein motor starter... Fokuseringa er kjapp, men når den er ferdig så bruker fokuseringsmotoren 2 sekund på å skru seg av!! Er dette normalt eller er objektivet problemer med?

 

Mangler USM men tenkte å spørre alikavel..

Lenke til kommentar
Kan bli spennende den utfordringen. Sendte D80'n på rep i dag så er ikke sikker på om jeg kommer til å delta gitt...
At ditt digitale kamera er på rep er da vel ingen grunn til å ikke delta her? Men er vel ganske snaut med kameraer igjen nå uansett. Håper bare jeg rakk det. Stod nå 50+ når jeg bestilte ivertfall.
Lenke til kommentar
Fæææælt så 55-250mm IS fra canon bråker? Den er heilt stille, så fokuserer eg og ein motor starter... Fokuseringa er kjapp, men når den er ferdig så bruker fokuseringsmotoren 2 sekund på å skru seg av!! Er dette normalt eller er objektivet problemer med?

 

Mangler USM men tenkte å spørre alikavel..

 

Det er vel IS mekanismen som bråker.

 

Tom

Lenke til kommentar
Fæææælt så 55-250mm IS fra canon bråker? Den er heilt stille, så fokuserer eg og ein motor starter... Fokuseringa er kjapp, men når den er ferdig så bruker fokuseringsmotoren 2 sekund på å skru seg av!! Er dette normalt eller er objektivet problemer med?

 

Mangler USM men tenkte å spørre alikavel..

 

Det er vel IS mekanismen som bråker.

 

Tom

 

Det er den...

 

Brukere fortsetter å sjokkere :p

 

Bestille hva?!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0

Lenke til kommentar
Selv har jeg Aspire one, da jeg endret orderen like før Asus Eee 900 kom til butikken siden jeg ikke orket å vente. Men er alikevel tålig fornøyd, det eneste problemet er at den ikke er like lekker som Asus Eee, og det er jo viktig for en estetikker som meg selv ;)

Trøst deg med at du har et bedre tastatur. Personlig, så synes at Aspire One er penere. Men da det er et helvete å bytte minne-kortet, var den ikke aktuell. Pluss at det var viktig for meg at eee er den minste med 8.9" skjerm.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...