Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Da sitter jeg igjen med viskelær:) haha, men jeg gir meg ikke så lett, skal se om jeg finner mutterns, siden ho er lærer:P Noe må man jo bruke tid på når man er syk. Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk svar nr 1000 i denne tråden ;] Endret 1. april 2008 av Eirikant Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er ikke dette litt ironisk? (Litt bløt på uttrykka, men det blir vel rett?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje vi bør endre tema til: "Hva man vanligvis finner i et penal" ? Neida - det er utrolig hva man kan i et penal - akkurat som det er mye rart man kan ha blyantene sine i. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Da sitter jeg igjen med viskelær:) haha, men jeg gir meg ikke så lett, skal se om jeg finner mutterns, siden ho er lærer:P Noe må man jo bruke tid på når man er syk. Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk post nr 1000 i denne tråden ;] Nei, du fikk post nr 1001, men svar nr 1000. Kanskje vi bør endre tema til: "Hva man vanligvis finner i et penal" ? Neida - det er utrolig hva man kan i et penal - akkurat som det er mye rart man kan ha blyantene sine i. Tom Hehe! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da sitter jeg igjen med viskelær:) haha, men jeg gir meg ikke så lett, skal se om jeg finner mutterns, siden ho er lærer:P Noe må man jo bruke tid på når man er syk. Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk post nr 1000 i denne tråden ;] Nei, du fikk post nr 1001, men svar nr 1000. Pff, små ting. Men jeg skal gå i gang meg penal oppgaven siden jeg ikke har noe annet å gjøre! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant mitt gamle penal, som innehold litt av hvert! Men ingen blyanter, så jeg la over litt fra det andre så det skulle se litt mer ut som et penal. Her er i alle fall bilde, kanskje ikke verdens mest kreative men.. For håpe det er godkjent:) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen i Rogalandsområdet, stavanger, sandnes, som trenger foto buddy?Har 2 jeg er ute å fotograferer med, men alltid greit å ha flere alternativer. Tar naturbilder.. Kan vel alltids prøve en dag. Må bare få kamera tilbake. Tips til fotosteder? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mens vi er inne på det; skal ikke vi rogalandfolk snart ha fototreff? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Mens vi er inne på det; skal ikke vi rogalandfolk snart ha fototreff? Håper på det, kan vel blåse litt liv i dette. Skal lage en tråd på fotoaktiviteter. Edit: Fototreff for oljefolket Endret 1. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Får bare beklage for lite kreativitet og utførelse, slike bilder er noe jeg aldri har klart å gjort noe med. Endret 1. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Mr. Olsen. Jeg synes bildet ditt ble stilig, jeg. Her er mitt forsøk: 1/20s, f/3.10, ISO 100, 9.4mm (~44mm) Kameraet er en Samsung NV8 (Dagens utstyr). Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Mr. Olsen. Jeg synes bildet ditt ble stilig, jeg. Takk! Her er mitt forsøk: 1/20s, f/3.10, ISO 100, 9.4mm (~44mm) Oh, wow! Incredible! What is it? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Oh, wow! Incredible! What is it? Det er en metalkurv som jeg har penner, blyanter og saks i. Vi har slike på jobben også. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 o0o0o0o0o0 Har ikke så mange penner at jeg har de i metallkurv, men den dagen jeg får det så skal jeg sannelig ta bilde av det Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da har jeg vært og plukket opp et nytt leketøy, et strøkent Nikon 10.5mm fisheye. Hadde litt flaks og fant det på foto.no for 3000,- etter at jeg hadde ringt selgeren var det tre stk som hadde bydd ham 3500, men heldigvis holdt han avtalen med meg:) Bare synd det ikke passer på filmkameraene mine... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Da har jeg vært og plukket opp et nytt leketøy, et strøkent Nikon 10.5mm fisheye. Hadde litt flaks og fant det på foto.no for 3000,- etter at jeg hadde ringt selgeren var det tre stk som hadde bydd ham 3500, men heldigvis holdt han avtalen med meg:) Bare synd det ikke passer på filmkameraene mine... Lucky you Endre siggen din Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Får bare beklage for lite kreativitet og utførelse, slike bilder er noe jeg aldri har klart å gjort noe med. Mr. Olsen. Jeg synes bildet ditt ble stilig, jeg. Her er mitt forsøk: 1/20s, f/3.10, ISO 100, 9.4mm (~44mm) Kameraet er en Samsung NV8 (Dagens utstyr). Tom Haha, utrolig stilige begge 2, slår meg langt ned i bøtta:) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 eller metallkurva Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha ikke sant, men jeg har mer kreative ting i penalet en dere tho, så jeg fortjener en 3. plass:) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hyggelig med deg back in business, da, Olsen Hva annet enn blyantkonken deres står på om dagen? Jeg jobber en uke i fotobutikk nå, og fikk teste litt objektiver i dag; C10-22USM og C70-200 f4 IS Tjohoy!!! Sier jeg bare altså Må nok ha meg noe slikt snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå