Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Da sitter jeg igjen med viskelær:) haha, men jeg gir meg ikke så lett, skal se om jeg finner mutterns, siden ho er lærer:P

Noe må man jo bruke tid på når man er syk.

Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk svar nr 1000 i denne tråden ;]

Endret av Eirikant
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da sitter jeg igjen med viskelær:) haha, men jeg gir meg ikke så lett, skal se om jeg finner mutterns, siden ho er lærer:P

Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk post nr 1000 i denne tråden ;]

Nei, du fikk post nr 1001, men svar nr 1000.

Kanskje vi bør endre tema til: "Hva man vanligvis finner i et penal"

?

Neida - det er utrolig hva man kan i et penal - akkurat som det er mye rart man kan ha blyantene sine i.

Tom

Hehe!

Lenke til kommentar

Edit: Siden folk er så opptatt av postnummers, slenger jeg meg på å sier jeg fikk post nr 1000 i denne tråden ;]

Nei, du fikk post nr 1001, men svar nr 1000.

Pff, små ting. Men jeg skal gå i gang meg penal oppgaven siden jeg ikke har noe annet å gjøre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fant mitt gamle penal, som innehold litt av hvert! Men ingen blyanter, så jeg la over litt fra det andre så det skulle se litt mer ut som et penal. Her er i alle fall bilde, kanskje ikke verdens mest kreative men.. For håpe det er godkjent:)

post-139142-1207051942_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen i Rogalandsområdet, stavanger, sandnes, som trenger foto buddy?

Har 2 jeg er ute å fotograferer med, men alltid greit å ha flere alternativer. Tar naturbilder..

Kan vel alltids prøve en dag. Må bare få kamera tilbake. Tips til fotosteder?

Lenke til kommentar

Da har jeg vært og plukket opp et nytt leketøy, et strøkent Nikon 10.5mm fisheye. Hadde litt flaks og fant det på foto.no for 3000,- etter at jeg hadde ringt selgeren var det tre stk som hadde bydd ham 3500, men heldigvis holdt han avtalen med meg:) Bare synd det ikke passer på filmkameraene mine...

Lenke til kommentar
Da har jeg vært og plukket opp et nytt leketøy, et strøkent Nikon 10.5mm fisheye. Hadde litt flaks og fant det på foto.no for 3000,- etter at jeg hadde ringt selgeren var det tre stk som hadde bydd ham 3500, men heldigvis holdt han avtalen med meg:) Bare synd det ikke passer på filmkameraene mine...

Lucky you ;)

Endre siggen din ;)

Lenke til kommentar
Får bare beklage for lite kreativitet og utførelse, slike bilder er noe jeg aldri har klart å gjort noe med.

Mr. Olsen. Jeg synes bildet ditt ble stilig, jeg.

Her er mitt forsøk:

1/20s, f/3.10, ISO 100, 9.4mm (~44mm)

Kameraet er en Samsung NV8 (Dagens utstyr).

Tom

Haha, utrolig stilige begge 2, slår meg langt ned i bøtta:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...