Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17-35mm er ikke en nødvendighet ;)

 

Du får jo alt til innkjøpspris, så om du er smart å beholder D80 så vil D700 gjøre deg godt ;)

Hva annet skulle jeg gått for? Kan selvfølgelig bruke Tokina 12-24mm fra 18mm, men det blir sykt irriterende. Usikker på hvor god den er i hjørnene på FF også.

 

D80 hadde jeg beholdt uansett. Ved FF hadde jeg trengt en ny normalzoom også. Tamron 28-75mm f/2.8 hadde nok blitt valget, men er jo 4k der også.

 

Ja, D700 hadde gjort meg godt, men hjelper ikke når jeg ikke har objektiver...

 

 

Bruk tokina på D80, og 24-70mm/2.8 på D700 ;)

Lenke til kommentar
SÅ var en Eizo S2431WSE på vei - lurer litt på hva jeg da skal gjøre med de 2 22" jeg har fra før mtp at skjermkortet bare tar 2 skjermer..

Den skal jeg også ha gitt. Hvis jeg går for D300 er den aktuell ved månedsskifte faktisk. Sånne ting gjør at D300 frister. Mye penger til overs på andre morsomme ting, som overall vil forbedre workflowen min.

 

Jeg har to skjermer fra før av. En 19" + 22". Men når jeg skaffer ny PC skal jeg bevare mitt nåværende skjermkort. Da kan jeg faktisk kjøre tre skjermer. :p Rommet mitt vil være en damemagnet, I know. :p

Lenke til kommentar
Helt klart. Liker likevel godt både den ene mm i den vide enden, og de 4 i den laaaange..

Helt enig, og min erfaring er at f/2.8 er ikke like viktig på vidinkel, som på de lange brennviddene

 

Tom

Bruker nesten aldri f/3.5, jeg..

 

 

SÅ var en Eizo S2431WSE på vei - lurer litt på hva jeg da skal gjøre med de 2 22" jeg har fra før mtp at skjermkortet bare tar 2 skjermer..

Den skal jeg også ha gitt. Hvis jeg går for D300 er den aktuell ved månedsskifte faktisk. Sånne ting gjør at D300 frister. Mye penger til overs på andre morsomme ting, som overall vil forbedre workflowen min.

 

Jeg har to skjermer fra før av. En 19" + 22". Men når jeg skaffer ny PC skal jeg bevare mitt nåværende skjermkort. Da kan jeg faktisk kjøre tre skjermer. :pRommet mitt vil være en damemagnet, I know. :p

HAHAHA, nettopp :p

Hva koster nevnte superdupermegahyperskjerm?

 

 

Hva faen, Tom! Ny avtar igjen!

 

Den er rimelig gammel...

 

k-ryeng kommer, ****** drar :(

:), :(

Lenke til kommentar
Aaah, måtte trykke på f5 for å få den fram, holdt ikke bare skifte sider...

 

Edit: Skifte jeg òg?

 

Rumpe eller mage eller bryst?

Øreflipp? Storetåa?

 

edit - eller en flue ?

 

Bytt tilbake. Den gamle var fetere... Dyret var kult, men avateren ble litt kjedelig.

Kanskje litt mer stilig i større størrelse ?

 

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...