Simon Aldra Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Jeg tror jeg ser et E-3 med 90-250 også, gitt. Edit: Rettelse, E-3 har sort hotshoe, den var sølv. Kan ikke være et E-3. Endret 16. august 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Konstant E-3-preik @ Simon Du har forøvrig fått meg til å virkelig oppdage Oly.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Deilig å være hjemme fra hytta! Vært så smart å holdt meg oppdatert på chattetråden fra telefonen, så slapp jeg alt maset når jeg kom hjem. Selv om jeg nettopp har lest 6 sider... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Bildene på forsiden min på www.flickr.com/zodz er tatt med 28mm f/1.8 USM. En blits på vær side, en litt bak på venstre og en litt forran på høyre. Bildene fra studio kommer opp i morgen. les litt mere på www.sprettball.com^^ Endret 16. august 2008 av ZoDz Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vil kjøpe meg blitz.Vær på et litt mørkt museeum. Bildene ble ikke noe å skryte av kan en si. Hva anbefales? Skal ha til 400D. Prisklasse, toppen 2500.. Du ble tipset opp Speedlite 430 EX. Ven litt! Jeg oppdaget tidligere idag at Speedlite 430 EX II koster MINDRE enn den gamle...! Men den er ikke i butikkene riktig enda. Jeg skal i alle fall vente til da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ja. Også er jeg forresten blitt sportsfotograf. Adressa har bestilt hele bildeserien av scoringa til Brattbakk. Litt fornøyd i dag, gitt. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Kjemikalier, sort-hvitt 135- og 120-film, negativlommer. Hvor får man kjøpt slikt i Bergen, gjerne i samme butikk? Selger Stasi slikt, muligens? Er det ingen som har en viss peiling på emnet? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er det ingen som har en viss peiling på emnet?Stasi har sikkert, og alle de andre kan sikkert skaffe om du vet hva du vil ha. Regner med at Ur og Foto også har noen som har kompetanse innen slikt ennå - selv om sikkert ikke alle de ansatte kan så mye om hjemmefremkalling... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Han har sikkert noe slik inne. Men Fotoimport i Trondheim har alt du trenger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Han har sikkert noe slik inne. Men Fotoimport i Trondheim har alt du trenger. Den siden var veldig fin My eyes.. they burn.. Edit:(www.) Scandinavianphoto (.no) har masse kjemikalier osv Endret 16. august 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Quarter Million Dollars of Digital Photo Gear in a Single Photo Konstant E-3-preik @ Simon Du har forøvrig fått meg til å virkelig oppdage Oly.. Jeg nøyer meg med det. En dude på et utenlandsk forum fikk en Newsweekfotograf til å 'se lyset', men jeg nøyer meg med gode hobbyfotografer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Trenger en orginal nikon 62mm lenscap, noen butikker i trondheim som har sånt inne? sigmalenscap-en på 30mm-en er plasticky Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg nøyer meg med det. En dude på et utenlandsk forum fikk en Newsweekfotograf til å 'se lyset', men jeg nøyer meg med gode hobbyfotografer. Ble han blind da? Ser hva som skjer med olympus folk! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Han har sikkert noe slik inne. Men Fotoimport i Trondheim har alt du trenger. http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4...ort&gid=119 Hmmm... Kanskje jeg skulle kikket på en Holga? :-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg nøyer meg med det. En dude på et utenlandsk forum fikk en Newsweekfotograf til å 'se lyset', men jeg nøyer meg med gode hobbyfotografer. Ble han blind da? Ser hva som skjer med olympus folk! Nei, det ble han ikke, og han har ikke konvertert enda. Han venter til de gir ham et hus med 10FPS. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Trenger en orginal nikon 62mm lenscap, noen butikker i trondheim som har sånt inne? sigmalenscap-en på 30mm-en er plasticky Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Trenger en orginal nikon 62mm lenscap, noen butikker i trondheim som har sånt inne? sigmalenscap-en på 30mm-en er plasticky http://cgi.ebay.com/Original-Nikon-62mm-Le...1QQcmdZViewItem Francis Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gah trenger solblender til 85mm, 50mm og tre filtere. Noen som kan anbefale noe? Filtere for å fjerne refleksjoner og slikt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Bildene på forsiden min på www.flickr.com/zodz er tatt med 28mm f/1.8 USM. En blits på vær side, en litt bak på venstre og en litt forran på høyre. Bildene fra studio kommer opp i morgen. les litt mere på www.sprettball.com^^ Du som har tilgang på slike trickere må gjøre mer ut av bildene dine altså! Du roter rundt i det samme, og det blir ikke bedre av det, du må satse mer! Få inspirasjon, og gjør mer ut av det. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Polafilter er det du leter etter. Jeg kjøpte mitt billig på www.hvstar.net. Jeg ville gått for enten Hoya Pro1 Super, eller Hoya Pro1 Digital når prisene er såpass lave som de er. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå