Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange fine fastobjektiver under fem tusen. 28 2.8/1.8, 85 1.8, 50 1.4 osv. Du har også normalzommene rundt tre tusen, Sigma 18-50 og Tamron 17-50. Canons billigste 70-200 koster også bare rundt fem tusen.

Jeg skulle ha et objektiv som tar skikkelig skarpe bilder. Ikke noen av de middelmådige zoomobjektivene.

 

Vel, de nevnte zoomobjektivene er vel ikke akkurat middelmådig. I alle fall ikke sistnevnte.

Lenke til kommentar
Mange fine fastobjektiver under fem tusen. 28 2.8/1.8, 85 1.8, 50 1.4 osv. Du har også normalzommene rundt tre tusen, Sigma 18-50 og Tamron 17-50. Canons billigste 70-200 koster også bare rundt fem tusen.

Jeg skulle ha et objektiv som tar skikkelig skarpe bilder. Ikke noen av de middelmådige zoomobjektivene.

Ingen av de nevnte er 'middelmådige'. Eller.. alt er relativt, selvsagt..

Lenke til kommentar
Mr.Olsen, ser du har 2 SB-800. Hvordan bruker du dem? Off-cam med kamerablitsen eller med en SB-800 som master?

Husker du la ut et portrett eller to(?) i BK for en tid tilbake, men husker ikke i farta hvor mange blits du brukte.

 

Er veldig nysgjerrig da jeg har lyst å investere i slike selv.

Har ikke lest så mye om strobing (om det går ann å si det slik), men har strobist bokmerket i det minste.

 

Tja, jeg hater å bruke blits til vanlig, så har ikke noe hokuspokus oppsett. Jeg har en på D200 og en på D300, that's about it...

 

De portrettene jeg la ut tidligere (Leeeenge siden (?) ) er tatt i studio, og har brukt 3 blitser.

 

Da kjøper du D700 så de er de som ergrer seg ;)

 

Jo da, men da trenger jeg penger først... :p

 

;)

Lenke til kommentar
Mange fine fastobjektiver under fem tusen. 28 2.8/1.8, 85 1.8, 50 1.4 osv. Du har også normalzommene rundt tre tusen, Sigma 18-50 og Tamron 17-50. Canons billigste 70-200 koster også bare rundt fem tusen.

Jeg har de og de er skarpe. (ikke testa 28mm skikeklig enda men. Det objektivet jwg har som er skarpest er Tamron 17-50 f/2.8. Fy faen je gføler emg som en fast opptikk hore ;_;

Lenke til kommentar
Mange fine fastobjektiver under fem tusen. 28 2.8/1.8, 85 1.8, 50 1.4 osv. Du har også normalzommene rundt tre tusen, Sigma 18-50 og Tamron 17-50. Canons billigste 70-200 koster også bare rundt fem tusen.

Jeg har de og de er skarpe. (ikke testa 28mm skikeklig enda men. Det objektivet jwg har som er skarpest er Tamron 17-50 f/2.8. Fy faen je gføler emg som en fast opptikk hore ;_;

Fast optikk blir lett en vane :)

 

Tom

Lenke til kommentar
Mange fine fastobjektiver under fem tusen. 28 2.8/1.8, 85 1.8, 50 1.4 osv. Du har også normalzommene rundt tre tusen, Sigma 18-50 og Tamron 17-50. Canons billigste 70-200 koster også bare rundt fem tusen.

Jeg har de og de er skarpe. (ikke testa 28mm skikeklig enda men. Det objektivet jwg har som er skarpest er Tamron 17-50 f/2.8. Fy faen je gføler emg som en fast opptikk hore ;_;

Nja, fastopptikk hore står jeg tvilsom til. Men kan godt tro du er en hore :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg hater å bruke blits til vanlig, så har ikke noe hokuspokus oppsett. Jeg har en på D200 og en på D300, that's about it...

 

De portrettene jeg la ut tidligere (Leeeenge siden (?) ) er tatt i studio, og har brukt 3 blitser.

 

Tror du la ut bilder av ei fra Vietnam, eller kanskje hun var fra Sør Korea?

Det var vel i en undergrunn eller noe slikt. Det var i alle fall det jeg tenkte på.

Men du har uansett svart på spørsmålet. Takk for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...