Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Hand Grip Strap til E-510: http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=290216023399 Tror dere denne er noe å satse på? Er jo så billig, så har ikke så mye å si. Var 5 minutt igjen på en, måtte gå opp fra 5 til 10 kroner for å vinne! Endret 1. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Tom, vi må gå ut å skaffe oss et liv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Takk! Passer disse vaterne til både Nikon og Canon og flere merker ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takk! Passer disse vaterne til både Nikon og Canon og flere merker ? Med tanke på at blitskoen til Canon vs Nikon er pinlig lik så vil jeg tro de passer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Takk! Passer disse vaterne til både Nikon og Canon og flere merker ? Ja. Manfrotto har også slike vet jeg, har vurdert å kjøpe selv, men har latt det vente. Dem vi har i butikken er fine ut i hvert fall... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg kjøpte 15-30 objektivet jeg. Edit: Og mighty mouse ligger til pynt mens N65 skjuler den musa jeg egentlig bruker ^^ Endret 1. april 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte 15-30 objektivet jeg. Er ikke et dårlig objektiv, særlig ikke til den prisen. Det finnes bedre objektiver i brennviddeområdet - men de koster ikke 1900 kr ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tom, vi må gå ut å skaffe oss et liv. Sant nok ... Selv om det var livat nok i helga Takk! Passer disse vaterne til både Nikon og Canon og flere merker ? Ja. Manfrotto har også slike vet jeg, har vurdert å kjøpe selv, men har latt det vente. Dem vi har i butikken er fine ut i hvert fall... Jeg har Hama sin, og den er utrolig nyttig iblandt. Tom Endret 1. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte 15-30 objektivet jeg. Edit: Og mighty mouse ligger til pynt mens N65 skjuler den musa jeg egentlig bruker ^^ Gratulerer Mighty mouse er shit tho så skjønner deg godt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg kjøpte 15-30 objektivet jeg. Edit: Og mighty mouse ligger til pynt mens N65 skjuler den musa jeg egentlig bruker ^^ Gratulerer Mighty mouse er shit tho så skjønner deg godt. Og sluker batteri som en tørst alkoholiker på julebord Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Ok, idèmyldring! Hva kan vi ta bilder av? (Makro) Noen som er med på å finne et motiv, som vi alle skal vise frem på best mulig måte? Altså, om vi sier "knopp på tre" så skal deltakerne ta sitt beste bilde av en knopp på et tre. Da får vi tid fra morgen til kveld, burde ikke trenge noe mer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan kanskje være en ide å vente med knoppene en ukes tid eller to - det er er lite av de oppe hos meg ihvertfall. Men du kan jo begynne med en titt i penalet ditt - burde være nok av motiver der? Selv om mange av oss ble ferdig med skole i forrige årtusen, så er vi omgitt av blyanter osv (aka. kontorrekvisita) og kan også være med. Tom Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Snakk for deg selv tom, jeg finner aldri en blyant uansett:( De er alltid vekke når jeg trenger dem, og når jeg ikke trenger dem. Men det er jo en god ide. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ok, har intet penal, men jeg burde vel klare å trylla fram noe hjemme. Da sier vi det da, Tom er med, det er alt jeg trenger. De som ønsker en liten ekstra utfordring prøver å fremstille noe fra "Penalet" Jeg poster vel mitt bidrag utover dagen, mulig jeg tar noe som også passer til Aprilfesten. Forventer meg at andre også hiver seg på, i morgen blir det nytt tema! Edit: 6666! Endret 1. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tja jeg er vel med, har ett penal liggende, men uten blyant:P Hvor skal du ha posten hen da? Dette blir utenom aprilfesten for min del, siden jeg er ferdig med den for idag;] Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen i Rogalandsområdet, stavanger, sandnes, som trenger foto buddy? Har 2 jeg er ute å fotograferer med, men alltid greit å ha flere alternativer. Tar naturbilder.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Tja jeg er vel med, har ett penal liggende, men uten blyant:P Hvor skal du ha posten hen da? Dette blir utenom aprilfesten for min del, siden jeg er ferdig med den for idag;] Poste her? Må da ikke ha Blyant da, hviskelær, pen, linjal. Jeg ser for meg at dette kan bli litt monotont. Alle tar bilder av en blyant oppå et hviskelær Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen i Rogalandsområdet, stavanger, sandnes, som trenger foto buddy?Har 2 jeg er ute å fotograferer med, men alltid greit å ha flere alternativer. Tar naturbilder.. Mulig det Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fant en umbrakonøkkel i mitt penal, og 2 viskelær! Ikke rart jeg gjør det dårlig på håndskriftlig ting på skolen:P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje vi bør endre tema til: "Hva man vanligvis finner i et penal" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå