Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en over sier så er flash veldig flashy, og fint.

Det meste går ann å få til i PHP, men det blir fort noe helt annet =)

(ikke sikkert det er mulig å lage slike slideshows i PHP engang? hakke peil jeg)

 

Da har jeg oppdatert med det jeg fant på jobb dataen, har endel liggende hjemme som jeg også kommer til å legge ut iløpet av morgendagen kanskje. Muligens i kveld om jeg får tid =D

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dritten av den dioptersaken jeg heller, så dere kan få skru så mye dere vil på den hos meg...
Du kan se på den som en brille du setter foran søkeren. Den påvirker ikke bildet, men den kan gjøre det du ser i søkeren uskarpt (evt skarpt hvis du trenger briller).

 

Vet hva den gjør sånn sett, men hos meg kan jeg ikke finne en innstilling som funker bedre enn andre, ingen er bedre, eller vere enn den andre, uten at jeg har forsket så mye på det.

 

Jeg har lesebriller, ikke at jeg bruker de...

Lenke til kommentar
Hva er problemet med linux og flash? Funket fint sist jeg prøvde..

64-bits linux har problemer med Flash. Akkurat som 64 bits Windows og 64 bits Vista. Flash går ikke på 64-bits OS'er. Eller gjorde det ikke, sist jeg sjekket (i vinter).

 

Tom

Ok, altså ikke et linux-spesifikt problem. Det funker forresten fint med flash i min 32-bits firefox som kjører i min 64 bits Vista. Har ikke prøvd i 64 bits exploreren enda.

Lenke til kommentar
Så lite liv det var på akam idag? Oo

 

Sitter å oppdaterer hjemmesiden min nuh. Teh fun, image processor funker ikke så jeg må gjøre manuell resizing..

 

Noen som har ideèr til ting som burde være med / mangler på hjemmesiden min. Evt. bilder som ikke er bra nok til å være der.

(har fjerna endel selv, men det er ikke live enda, så spørs om andre folk er uenig)

Tekst ting jeg burde ha med?

www.cruelphotography.net

 

Det første bildet i "fashion" burde hatt S/H versjonen like etterpå.

Det er det eneste jeg fant av "feil" i alle fall.

Lenke til kommentar
Så lite liv det var på akam idag? Oo

 

Sitter å oppdaterer hjemmesiden min nuh. Teh fun, image processor funker ikke så jeg må gjøre manuell resizing..

 

Noen som har ideèr til ting som burde være med / mangler på hjemmesiden min. Evt. bilder som ikke er bra nok til å være der.

(har fjerna endel selv, men det er ikke live enda, så spørs om andre folk er uenig)

Tekst ting jeg burde ha med?

www.cruelphotography.net

 

Det første bildet i "fashion" burde hatt S/H versjonen like etterpå.

Det er det eneste jeg fant av "feil" i alle fall.

"Enter" knapper eller andre forhåndvisninger før siden vil gjøre at du mister besøkende. Det står det i alle respekteret abc-utgaver om hvordan lage en hjemmside.

Ellers er flash noe drit hvis man ikke gjør det riktig, her har du gjort en god jobb :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...