boffeeen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Warn er gøy. Fikk første 10% for noe så idiotisk som å spørre etter virus, medh ett innlegg på dialekt - warn fikk jeg for dialekten Andre warn fikk jeg for å spre spaghettimonsterets glade budskap en natt Man får ti prosent uansett, jeg har gjort alt ifra å tulle med en kamerat, til å kalle halvparten av forumet for noen kjedelige f*ener. Banna 4 ganger, fått ti prosent hver gang, men har fått beskjed om dersom jeg gjør noe en gang til, er det b4l. LOGIC. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) *sukk*. Slik stopper man alle fotoinnkjøp i nærmeste fremtid: Noen som har en båthenger til salgs? Kamera i TyTN II burde seriøst ha vært bedre. btw: helgelandsbrua anbefales for alle de med brufetisj. Endret 12. august 2008 av stoners Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 En forklaring, stoners? til oss morgentrøtte.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hjulet på båthengern kollapset 15 mil hjemmefra, i verste fall så må jeg ha ny henger som igjen betyr mindre penger til duppeditter. Aldri en bra ting. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) *sukk*. Slik stopper man alle fotoinnkjøp i nærmeste fremtid: Noen som har en båthenger til salgs? Kamera i TyTN II burde seriøst ha vært bedre. btw: helgelandsbrua anbefales for alle de med brufetisj. Velkommen til Helgeland! Snu, så kan jeg gi deg en omvisning i min vakre by! Hjulet på båthengern kollapset 15 mil hjemmefra, i verste fall så må jeg ha ny henger som igjen betyr mindre penger til duppeditter. Aldri en bra ting. Titt innom Bil og Båtsenteret ved Riksveien, eventuelt Nothuset i sentrum ved Slipen. Endret 12. august 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sandnessjøen virker som en grei plass. Bare synd de eneste gangene jeg har tilbringet tid der er når jeg har ventet på ferga til Dønna. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Antar du ikke er her nå? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hjulet på båthengern kollapset 15 mil hjemmefra, i verste fall så må jeg ha ny henger som igjen betyr mindre penger til duppeditter. Aldri en bra ting. Titt innom Bil og Båtsenteret ved Riksveien, eventuelt Nothuset i sentrum ved Slipen. Falck var så snille at de tok bergningsbilen og sjøsatte båten sånn at jeg fikk kjørt båten vannveien inn til Mo. Fin tur. Hengern står til takst hos karosserisenteret så det blir jo spennende å høre hva de sier. Antar du ikke er her nå? Nei nå er jeg i min vakre hjemby (hvis man ser bort ifra svevestøvet) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hjulet på båthengern kollapset 15 mil hjemmefra, i verste fall så må jeg ha ny henger som igjen betyr mindre penger til duppeditter. Aldri en bra ting. ouch.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hjulet på båthengern kollapset 15 mil hjemmefra, i verste fall så må jeg ha ny henger som igjen betyr mindre penger til duppeditter. Aldri en bra ting. Titt innom Bil og Båtsenteret ved Riksveien, eventuelt Nothuset i sentrum ved Slipen. Falck var så snille at de tok bergningsbilen og sjøsatte båten sånn at jeg fikk kjørt båten vannveien inn til Mo. Fin tur. Hengern står til takst hos karosserisenteret så det blir jo spennende å høre hva de sier. Praktisk, høres virkelig ut som en fin tur, ja. Nei nå er jeg i min vakre hjemby (hvis man ser bort ifra svevestøvet) ...vakre? Ranværinger er rare dyr... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei nå er jeg i min vakre hjemby (hvis man ser bort ifra svevestøvet) ...vakre? Ranværinger er rare dyr... Vi lar den stå til jeg kommer på en god motkommentar.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Gi deg. Mo er et vindhull man må være galning for å bebo. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du prøver å fyre oppunder ja! Vindhull? Vinden kommer jo ikke før man passerer hemnes. Regnhull ja, vindhull nei. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 10 eller 15mm fisheye? Brukes på fullframe og 1.6.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den ene blir avsindig vid på FF og passelig vid på 1.6, den andre blir passelig vid på FF, og ikke så alt for vid på 1.6. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nettopp.. Må kanskje velge kamera først 15mm + 5D hadde jo vært rimelig artig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror faktisk det hadde vært en morsom kombo for street. Har litt lyst til å prøve 8/3.5 på et E-4x0 for street. Må bare ha litt svakere lukkerlyd. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hehe:p bråker lukkeren på 5d, forresten? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nyt solnedgang på sunnmøre Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hehe:p bråker lukkeren på 5d, forresten? Lite i forhold til 1D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå