Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Minnes en bruker vi deaktiverte mye for et år siden på CG (jeg uttaler meg uten å identifisere brukeren, og brukerens identitet sier seg ikke selv, så det går dermed bra). Han var noe så egenartet som en fanboy av et spesielt merke CD-plater, samt fanboy av et spesielt prosessormerke. Det gikk etter hvert så langt at han ble deaktivert, med en advarselshistorikk som vil få Olsens til å virke som mitt anmerkningskort fra åttendeklasse (lite, med andre ord). Det dukket fra tid til annen opp nye brukere som advokerte bruk av nevnte prosessormerke og nevnte CD-plater. Og deaktivert ble han, gang på gang på gang. Olsen: Dersom det plutselig skulle dukke opp en ny bruker her på forumet som poster masse feilfrie fluebilder, er hissigere enn en finne på vodkaens dag, og bruker Nikon, hvem tror du folk vil mistenke? Så det du sier er at jeg har mye å gå på? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så det du sier er at jeg har mye å gå på? Jeg vet ikke det, men jeg tror du klarer å være snill gutt :-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Har vel bevist at jeg ikke klarer det... men joda, fra nå av skal jeg det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Seems shopped. There's no shaddow under the window. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Godt og se flere macbrukere Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ja dere få må stå samlet... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Spørs om det blir å bestille seg Ringflash for bursdags pengene mine en av de nærmeste dagene nå. + portable power =) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Offcourse. Aperture finnes jo ikke til PC Nå skal det sies at jeg ikke fant ut hvor genialt det programmet var før lenge etter at jeg konverterte (once I was lost, but then i found God Mac) , men alikevel Endret 11. august 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Aperture er genialt, men det er en ting jeg ikke skjønner en dritt av. Mappesystemet mitt med bilder er på noen-og-seksti GB, og så er Aperture biblioteket på noen-og-førti GB. Hvordan er det mulig når jeg importerer alle bildene til mappesystemet og redigerer originalfilene i Photoshop? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe... Si det. Jeg har 166GB med bilder og aperture bibliotekfilen min er 14GB stor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Spørs om det blir å bestille seg Ringflash for bursdags pengene mine en av de nærmeste dagene nå. + portable power =) Satt faktisk for bare et par timer siden å vurderte en ringblits selv... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Er ikke du notorisk motstander av blits, Olsen? Eller notorisk mostander av refleksjoner ... Endret 11. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Trodde han hata ring blits alt for mye til å vurdere den engang. Annyways, hvilken er å anbefale? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er ikke du notorisk motstander av blits, Olsen? Eller notorisk mostander av refleksjoner ... Jeg tror det gjelder i macro sammenheng ... Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Gir det bedre kvalitet å skanne film enn å skanne papirkopier? Tomsi: Det regnet jeg som selvsagt ... Endret 11. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Er ikke du notorisk motstander av blits, Olsen? Eller notorisk mostander av refleksjoner ... Begge deler, når det kommer til macro... Er ikke du notorisk motstander av blits, Olsen? Eller notorisk mostander av refleksjoner ... Jeg tror det gjelder i macro sammenheng ... Tom mhm.. Hadde tenkt meg ringblits til bruk ved portrettfoto... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gir det bedre kvalitet å skanne film enn å skanne papirkopier? Hvis scanneren er god nok, så ... Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva blir egentlig den praktiske forskjellen på å justere Brightness og å justere Exposure i Lightroom eller lignende programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå