Kvarten Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro. ..og er du negtiv vil FGT være ett sant helvete med "mor" som den eneste person på jord som er noe å samle på Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro. Helgelandskysten.. Å kjøre til Lofoten for å ta bilder er som å kjøre fra Bergen til Bodø for å handle. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Noen som har fått en warn økning? Jeg klarer jo ikke holde skjeft heller Edit 2: jippi, passert 10.000 poster ... Endret 11. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, kan ikke si det. Har ikke fått noen warns siden juni 2004, så må vel si meg happy med det. Tror faktisk jeg skal feire litt 1. juni 2009. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har fått en warn økning?Nei, fremdeles 0% (og aldri hatt noe mer heller) :-) Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har fått en warn økning?Nei, fremdeles 0% (og aldri hatt noe mer heller) :-) Samme her Jeg er vist snill! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan blir det om jeg vil lage ny bruker? kan jeg be de stenge denne, for å lage meg ny, uten at de kan bruke den tidligere historikken mot meg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har fått en warn økning?Nei, fremdeles 0% (og aldri hatt noe mer heller) :-) Samme her Jeg er vist snill! For å gni det inn - her også Men det spørs hvor lenge det varer så lenge trollet er i hus. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan blir det om jeg vil lage ny bruker? kan jeg be de stenge denne, for å lage meg ny, uten at de kan bruke den tidligere historikken mot meg? Unskyld formuleringen; men hvorfor ikke bare oppføre seg? Har hatt 10%, men det var fordi jeg ønsket det selv og ba en mod jeg snakket med gjøre det. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan blir det om jeg vil lage ny bruker? kan jeg be de stenge denne, for å lage meg ny, uten at de kan bruke den tidligere historikken mot meg?Det går nok ikke nei, du må bare være snill gutt i ca to år... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan blir det om jeg vil lage ny bruker? kan jeg be de stenge denne, for å lage meg ny, uten at de kan bruke den tidligere historikken mot meg? Hold deg i skinnet så går warningene bort etter hvert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) joda, men jeg kan ha 0% og likevell få perm på grunn av en liten kommentar... k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet? Endret 11. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så fort du lager deg en bruker vil noen her på bruket skjønne at det er deg og overføre eller huske det du hadde fra før Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk 10% for tøsing, av alle ting. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 joda, men jeg kan ha 0% og likevell få perm på grunn av en liten kommentar...Vær snill og vent ti minutter før du poster et svar når noen provoserer deg, så klarer du å holde deg på rett side... Bruk heller rapporteringsknappen dersom noen er usaklige eller krenkende. Holder du deg i skinnet det første halvåret er lunta lenger hos hele moderatorteamet, deretter blir den bare lenger og lenger. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet?Som Jurgis skriver: alle vil uansett vite at det er deg. Ett fluebilde i bildekritikken og folk vet hvem du er. Uansett - jeg synes du har vært veldig flink den siste tiden, og det er bare å holde seg i skinnet fremover også, du klarer det. Venter du ti minutter når du blir provosert før du poster, går den verste irritasjonen over, og du klarer enten å holde deg saklig eller la være å poste (siste er det definitivt tryggeste!). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Tror en ferie hadde gjort seg, ca 2 uker på et sted uten internett, og så hadde PM latt vær å si fra når aksje sier noe dumt, jeg fant ikke tråden selv, og ville mest sannsynlig ikke gjort det heller... altså, dette er din skyld Per! k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet?Som Jurgis skriver: alle vil uansett vite at det er deg. Ett fluebilde i bildekritikken og folk vet hvem du er. Uansett - jeg synes du har vært veldig flink den siste tiden, og det er bare å holde seg i skinnet fremover også, du klarer det. Venter du ti minutter når du blir provosert før du poster, går den verste irritasjonen over, og du klarer enten å holde deg saklig eller la være å poste (siste er det definitivt tryggeste!). Tja, med tanke på at dere ikke liker fluene mine, og at vintern snart feier de borte så kommer det vel ikke noen uansett Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Minnes en bruker vi deaktiverte mye for et år siden på CG (jeg uttaler meg uten å identifisere brukeren, og brukerens identitet sier seg ikke selv, så det går dermed bra). Han var noe så egenartet som en fanboy av et spesielt merke CD-plater, samt fanboy av et spesielt prosessormerke. Det gikk etter hvert så langt at han ble deaktivert, med en advarselshistorikk som vil få Olsens til å virke som mitt anmerkningskort fra åttendeklasse (lite, med andre ord). Det dukket fra tid til annen opp nye brukere som advokerte bruk av nevnte prosessormerke og nevnte CD-plater. Og deaktivert ble han, gang på gang på gang. Olsen: Dersom det plutselig skulle dukke opp en ny bruker her på forumet som poster masse feilfrie fluebilder, er hissigere enn en finne på vodkaens dag, og bruker Nikon, hvem tror du folk vil mistenke? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Warn er gøy. Fikk første 10% for noe så idiotisk som å spørre etter virus, medh ett innlegg på dialekt - warn fikk jeg for dialekten Andre warn fikk jeg for å spre spaghettimonsterets glade budskap en natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå