Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro.

..og er du negtiv vil FGT være ett sant helvete med "mor" som den eneste person på jord som er noe å samle på :)

Lenke til kommentar
God tur nordover gorpium. Det er en nydelig landsdel du skal til. Jeg var stasjonert på Andøya (17 år siden)og har veldig lyst til å ta noen ferier i nordland og troms. Mye fine landskapsmotiver, og spennende vær. I hvertfall for oss som kommer fra østlandet. Har du en positiv innstilling til førstegangstjenesten vil du få mye moro.

Helgelandskysten..

 

Å kjøre til Lofoten for å ta bilder er som å kjøre fra Bergen til Bodø for å handle. ;)

Lenke til kommentar

joda, men jeg kan ha 0% og likevell få perm på grunn av en liten kommentar...

 

k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
joda, men jeg kan ha 0% og likevell få perm på grunn av en liten kommentar...
Vær snill og vent ti minutter før du poster et svar når noen provoserer deg, så klarer du å holde deg på rett side... Bruk heller rapporteringsknappen dersom noen er usaklige eller krenkende. Holder du deg i skinnet det første halvåret er lunta lenger hos hele moderatorteamet, deretter blir den bare lenger og lenger.
Lenke til kommentar
k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet?
Som Jurgis skriver: alle vil uansett vite at det er deg. Ett fluebilde i bildekritikken og folk vet hvem du er. Uansett - jeg synes du har vært veldig flink den siste tiden, og det er bare å holde seg i skinnet fremover også, du klarer det. Venter du ti minutter når du blir provosert før du poster, går den verste irritasjonen over, og du klarer enten å holde deg saklig eller la være å poste (siste er det definitivt tryggeste!).
Lenke til kommentar

Tror en ferie hadde gjort seg, ca 2 uker på et sted uten internett, og så hadde PM latt vær å si fra når aksje sier noe dumt, jeg fant ikke tråden selv, og ville mest sannsynlig ikke gjort det heller...

 

altså, dette er din skyld Per!

 

k-ryeng: Jeg akn be de stenge denne, det vet jeg, men om jeg lager meg ny, og de finner ut av det, vil de "huske" meg og mine, ehh, meninger og at de med i betraktingen når jeg igjen bryter et eller annet?
Som Jurgis skriver: alle vil uansett vite at det er deg. Ett fluebilde i bildekritikken og folk vet hvem du er. Uansett - jeg synes du har vært veldig flink den siste tiden, og det er bare å holde seg i skinnet fremover også, du klarer det. Venter du ti minutter når du blir provosert før du poster, går den verste irritasjonen over, og du klarer enten å holde deg saklig eller la være å poste (siste er det definitivt tryggeste!).

 

Tja, med tanke på at dere ikke liker fluene mine, og at vintern snart feier de borte så kommer det vel ikke noen uansett :p

Lenke til kommentar

Minnes en bruker vi deaktiverte mye for et år siden på CG (jeg uttaler meg uten å identifisere brukeren, og brukerens identitet sier seg ikke selv, så det går dermed bra).

 

Han var noe så egenartet som en fanboy av et spesielt merke CD-plater, samt fanboy av et spesielt prosessormerke.

 

Det gikk etter hvert så langt at han ble deaktivert, med en advarselshistorikk som vil få Olsens til å virke som mitt anmerkningskort fra åttendeklasse (lite, med andre ord).

 

Det dukket fra tid til annen opp nye brukere som advokerte bruk av nevnte prosessormerke og nevnte CD-plater. Og deaktivert ble han, gang på gang på gang.

 

Olsen:

 

Dersom det plutselig skulle dukke opp en ny bruker her på forumet som poster masse feilfrie fluebilder, er hissigere enn en finne på vodkaens dag, og bruker Nikon, hvem tror du folk vil mistenke?

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...