boffeeen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Funker en utskrift fra f.eks ordrehistorikkdelen på fotovideo som en kvittering? Skal levere inn blitzen min til rep iløpet av uka, og tror jeg har mistet den originale kvitteringen som medfølgte da vi flytta Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette skjemaet er KUN til rapportering av regelbrudd m.m, og skal ikke brukes til kommunikasjon med moderatorene av andre grunner. Tja. I mine øyne er ikke avstemminger 'regelbrudd med mer'. Den teksten er vel eigentleg litt utdatert, då det har vorte sagt fleire gonger frå moderatorar (og administratorar trur eg) at rapportering kan brukast til å be om avstemning. T.d. her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den teksten er vel eigentleg litt utdatert, då det har vorte sagt fleire gonger frå moderatorar (og administratorar trur eg) at rapportering kan brukast til å be om avstemning. T.d. her. Det er det jeg mente å ha lest også. Jeg har sendt en PM også. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hjemme. Endelig. Min kjære scanner <3 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Den teksten er vel eigentleg litt utdatert, då det har vorte sagt fleire gonger frå moderatorar (og administratorar trur eg) at rapportering kan brukast til å be om avstemning. T.d. her. Det er det jeg mente å ha lest også. Jeg har sendt en PM også. Tom Da har jeg ordnet med avstemmning. Helt korrekt at rapportering av tråd er en fin måte å be om det på. Fordelen med den metoden er at man ikke er avhengig av at en spesifikk moderator er online på tidspunktet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da har jeg ordnet med avstemmning. Helt korrekt at rapportering av tråd er en fin måte å be om det på. Fordelen med den metoden er at man ikke er avhengig av at en spesifikk moderator er online på tidspunktet Takk skal du ha. Fint å få det bekreftet en gang for alle at det er rapportering som er rett handlemåte. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da var forumet operativt igjen Tar sin tid å importere 2200 bilder til Aperture... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da var forumet operativt igjen Tar sin tid å importere 2200 bilder til Aperture... Det er ikke bare aperture som får angst av den mengden ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Satt på importering før jeg gikk og la meg i natt, våknet i dag med feilmelding om at disken var full (Heldigvis ikke den eksterne, men den interne der aperture biblioteket ligger) slettet litt filmer og satt til importering igjen, siden aperture (selvfølgelig) hadde hengt seg i løpet av natten Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, i og med at jeg akkurat ikek ahr råd til 11-16mm og eeeegentlig ikke trenger den. Så skal jeg ut og kjøpe stativ, sekk og bag til stativer. Hmms, blir stress det her. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Scannet versjon av bildet jeg la inn for en stund siden Lenke til kommentar
Carny Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Da har jeg endelig fått meg en "prøvekanin". Hun har tidligere vært aktmodell for malere, så hun har litt erfaring med å stå modell. Uansett antar jeg at min 50mm er greit nok for helfigur, men lyset vil nok bli en utfordring mtp at jeg ikke har blits enda. Da lurer jeg på om noen har linker eller anbefalinger av bøker jeg bør lese før jeg går løs på avtrekkeren. Edit: skriveleif Endret 11. august 2008 av Carny Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da tror jeg at maskinen går av og jeg gjør mine siste forberedelser før jeg drar i førstegangstjeneste om noen timer. Vi snakkes forumbrukere! Jeg vil for øvrig bli stasjonert i Troms. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Lykke til gorph. Hopp innom en tur på veien opp. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 3 proffer skryter av Nikon D3. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 I hvilken sammenheng kom den fra? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Funker en utskrift fra f.eks ordrehistorikkdelen på fotovideo som en kvittering? Skal levere inn blitzen min til rep iløpet av uka, og tror jeg har mistet den originale kvitteringen som medfølgte da vi flytta Det har funka for meg før. Tror kanskje det hjelper om det er et Sigma-produkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå