Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette skjemaet er KUN til rapportering av regelbrudd m.m, og skal ikke brukes til kommunikasjon med moderatorene av andre grunner.

 

Tja. I mine øyne er ikke avstemminger 'regelbrudd med mer'.

Den teksten er vel eigentleg litt utdatert, då det har vorte sagt fleire gonger frå moderatorar (og administratorar trur eg) at rapportering kan brukast til å be om avstemning. T.d. her.
Lenke til kommentar
Den teksten er vel eigentleg litt utdatert, då det har vorte sagt fleire gonger frå moderatorar (og administratorar trur eg) at rapportering kan brukast til å be om avstemning. T.d. her.

Det er det jeg mente å ha lest også. Jeg har sendt en PM også.

 

Tom

 

Da har jeg ordnet med avstemmning. Helt korrekt at rapportering av tråd er en fin måte å be om det på. Fordelen med den metoden er at man ikke er avhengig av at en spesifikk moderator er online på tidspunktet :)

Lenke til kommentar
Da har jeg ordnet med avstemmning. Helt korrekt at rapportering av tråd er en fin måte å be om det på. Fordelen med den metoden er at man ikke er avhengig av at en spesifikk moderator er online på tidspunktet :)

Takk skal du ha. Fint å få det bekreftet en gang for alle at det er rapportering som er rett handlemåte.

 

Tom

Lenke til kommentar

Satt på importering før jeg gikk og la meg i natt, våknet i dag med feilmelding om at disken var full :wow:

(Heldigvis ikke den eksterne, men den interne der aperture biblioteket ligger)

slettet litt filmer og satt til importering igjen, siden aperture (selvfølgelig) hadde hengt seg i løpet av natten

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått meg en "prøvekanin". Hun har tidligere vært aktmodell for malere, så hun har litt erfaring med å stå modell.

Uansett antar jeg at min 50mm er greit nok for helfigur, men lyset vil nok bli en utfordring mtp at jeg ikke har blits enda.

 

Da lurer jeg på om noen har linker eller anbefalinger av bøker jeg bør lese før jeg går løs på avtrekkeren.

 

Edit: skriveleif

Endret av Carny
Lenke til kommentar
Funker en utskrift fra f.eks ordrehistorikkdelen på fotovideo som en kvittering? Skal levere inn blitzen min til rep iløpet av uka, og tror jeg har mistet den originale kvitteringen som medfølgte da vi flytta

Det har funka for meg før. Tror kanskje det hjelper om det er et Sigma-produkt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...