Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk spilt en fotballkamp for Sleneset mot Aldersund. Men det var ikke akkurat forrige helg...

Wtf, når? :p

 

Jeg bor ikke i Aldersund, men er mye på Aldra, Sleneset er jeg aldri.

Hvordan skal jeg huske det da? En slektning av meg jobbet som lærer på Sleneset i et par år, og trente også fotballaget. Helt tilfeldig at jeg var på besøk akkurat når denne kampen skulle gå. Tidlig på 80-tallet kanskje?

 

Det førte i alle fall til at jeg fikk sett meg litt rundt. Var på toppen av Lovund, inspiserte grottene på Træna etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikket gjennom bildene fra en fotosession jeg tok i går, og kan med glede konkludere med at jeg er fornøyd selv om jeg tøyet grensene mht lukkertid. Det er rart med det, men noen bilder får riktig uttrykk selv om det ikke er preget av absolutt krystallklar skarphet. Selv når de skal til magasintrykk. For uskarpe er de ikke. Jeg føler en herlig avslappet følelse nå som det bare er teksten som gjenstår. Det blir en rolig helg likevel.

 

God helg, guys and gals :)

 

Artig at min ungdoms amerikanske danseband-klassikere fra Sir Douglas Quintet lanseres på ny i TV-reklamer for tiden. Doug Sahm var ikke noen dum mann. Blandingen av tex mex og dansevennlige ballader var en perfekt blanding fra Skandinavia-vennene fra San Antonio.

Lenke til kommentar
Artig at min ungdoms amerikanske danseband-klassikere fra Sir Douglas Quintet lanseres på ny i TV-reklamer for tiden. Doug Sahm var ikke noen dum mann. Blandingen av tex mex og dansevennlige ballader var en perfekt blanding fra Skandinavia-vennene fra San Antonio.

 

Herlig jeg og en venn diskuterte Danseband musikk ute på byen i går, og mente at dette bare var noe som ble laget i Sverige og Norge, og med artister av svært så laber kvalitet (med unntak av de Dire Straits låtene som kan puttes under danseband). Men da var det artig at noen skulle trekke fram eksempel på det motsatte dagen etter, både høy kvalitet og amerikansk, og ikke minst tekster som ikke handler om fedme, fitte, kjærlighetsklisjer eller overdrevent alkohol bruk (slik all skandinavisk danseband gjør).

Lenke til kommentar

Hehe, sant.

 

He accused me of using a "telephoto" lens to spy on his staff from the public staircase on the second floor. Blint obviously knows nothing of photography because the 14mm ultra wide angle lens on my camera body was about the furthest thing possible from a telephoto lens.

Brilliant!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...