tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Yehey. Check out the studio a! Jeg synes modellen din har blitt litt bisk i det siste... Derfor buret ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Prøver på backup nå, derfor jeg leter etter de Er 100% sikker på at jeg har samtlige bilder ihvertfall på tre forskjellige harddisker, muligens fire - men spørsmålet er hvor? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk den rimelig av en som kjøpte den på ebay, men angret seg Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Woho. Designet på hjemmesiden min er ferdig. Laget av en kompis. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Me ditto. Kan man tagge og 'fargekode' bilder i Bridge, folkens? Noen som vet? Fikk den rimelig av en som kjøpte den på ebay, men angret seg Hva snakker vi om? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 To av bildene jeg tok med Canon MP-E 65mm Ekstremt vanskelig å bruke uten stativ og godt med lys. Måtte bumpe opp i 3200 ISO for å få en kurant lukkertid. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Helvette heller, kl 05:15 blir jeg henta og farer avsted i brullup. Huff... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Helvette heller, kl 05:15 blir jeg henta og farer avsted i brullup. Huff... Kom deg i seng og få et par timer på øyet. Det går nok bra skal du se. Det er jo ikke første gang. Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke første gang han sover så lite nei Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ikke første gang han sover så lite nei Det er enkelte fordeler med å være ung - dette er en av de. Men så blir det å sove hele søndag da Eller rett på jobb ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 To av bildene jeg tok med Canon MP-E 65mm Ekstremt vanskelig å bruke uten stativ og godt med lys. Måtte bumpe opp i 3200 ISO for å få en kurant lukkertid. Du kommer ihvertfall nærme Uten stativ - det er vel på grensen av masochisme? Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hahah Brukte faktisk monopod på de to bildene - ikke at det blir så forferdelig mye lettere å ta bilder med glasset, men en liten forbedring blir det. Fokusering skjer ikke ved å skru på noe, men å bevege meg selv fram eller tilbake. 5:1 forstørrelse er kliss umulig uten blits eller direkte sollys. Kjører på 1:1 der eller på grensen til 2:1 - husker ikke helt hva jeg hadde den på. Endret 9. august 2008 av gorpium Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Finnes det Computrekker AW? Jepp: http://products.lowepro.com/product/CompuT...-AW,1924,16.htm Det er faktiskt ikke en Computrekker Classic lenger. Men de har en Plus AW ... I såfall, den som tar mest stæsj. Tom Ah, det var det ja! Computrekker AW virker som en fin sekk.. Lowepro Vertex 100 er også et laternativ. Den tar Macbooken din. meeeh.. Var smålig dyrt, i allefall nå.. Regner med at jeg ikke har trykk og foto hver dag i skoleuka, så får bare dra med en fotosekk pluss laptopbaggen min på de dagene det trenges. Tenkte på enten slingshot, eller den andre greia som hadde inngang på ryggen, elns. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 meeeh.. Var smålig dyrt, i allefall nå..Regner med at jeg ikke har trykk og foto hver dag i skoleuka, så får bare dra med en fotosekk pluss laptopbaggen min på de dagene det trenges. Tenkte på enten slingshot, eller den andre greia som hadde inngang på ryggen, elns. Da kan du sjekke Tamrac Adventure 9, og et par av modellene til Crumpler. Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte jeg skulle ha en sekk, greiere med en sekk og en bag enn to bagger. Hadde egentlig en Crumpler Pretty Boy i bestilling hos fotovideo, men den var tydeligvis utgått. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Ikke første gang han sover så lite nei Det er enkelte fordeler med å være ung - dette er en av de. Men så blir det å sove hele søndag da Eller rett på jobb ... Tom Jobber med bryllupet helt til Lørdags natta, drar hjem, håper på et par timers søvn før det er 8-timersvakt igjen fra kl 06:45... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kan jeg installere en kjøpt versjon av Lightroom 2 på flere maskiner? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Forresten, PM, var det du som var på en småguttekamp mellom SIL og Dønna/Herøy og fotograferte med 6x6 forrige helg? Jeg har faktisk spilt en fotballkamp for Sleneset mot Aldersund. Men det var ikke akkurat forrige helg... Wtf, når? Jeg bor ikke i Aldersund, men er mye på Aldra, Sleneset er jeg aldri. Kan man tagge og 'fargekode' bilder i Bridge, folkens? Ja. Ctrl + 1-5 gir karakter. Ctrl + 6-9 gir fargekoder av forskjellig betydning. Om du er i forhåndsvisning av bildene (Ctrl+L), trenger du bare å trykke tallene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå