Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

I... Need...Automatic!

Er det noe gøy å ha kamera stående på auto da? Er like spennende å kjøre med automat på bil....

 

Vel, bedre enn manuell. Skulle ønske jeg hadde det når jeg kjørte over rondane mot Lillehammer osv. :)

Rompetroll skal vente med å tenke på automatgir til de er familiefedre. Det er for slike som meg og andre halvgamlinger her på forumet. Ungdom må først lære seg å kjøre bil før man lar dem få lov til å bruke automatgir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det blir ganske bra på denne lønningen.. Begynte i 2 nye jobber i år, men fant ut i forrige uke at en av arbeidsplassene ikke hadde registrert skattekortet som jeg leverte og alt det som er betalt inn for mye i skatt får jeg utbetalt på augustlønningen :thumbs::fun:

 

Edit: det er siden februar...

Endret av saturnia
Lenke til kommentar
Joda, men den er skarpere på høyere blendere.
Ikke alle objektiver. Olympus ZD 14-35 f/2 er ikke merkbart skarpere på f/8 enn på f/2...

 

Nå var det hovedsaklig EF 200mm vi snakket om, hva andre objektiver gjør på forskjellige blendere skal jeg ikke fortelle dere.

 

Men tror nok heller det er unntaket enn regelen ;)

 

btw: http://japanphoto.no/product/blits/nikon/nikon-sb-900/ ikek så ille pris det...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Jepp, tjener man over 40k uten å leverte skattekort trekkes man 50%...

 

Tjener man ei kroner uten å levert frikort tar de 50%, og du sitter igjen med 50 øre.

Er klar over det. Har levert frikort, men har bare et par tusen igjen på det, så heller litt lite penger nå og eventuelle kroner tilbake senere. :)

 

Joda, men den er skarpere på høyere blendere.
Ikke alle objektiver. Olympus ZD 14-35 f/2 er ikke merkbart skarpere på f/8 enn på f/2...

Og det har allerede ført til økning i antall bankran over hele verden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...