Eirikant Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Da er jeg tilbake.Velkommen tilbake :-) Takk! It's good to be back. Sitter for øyeblikket og krangler med en annen her, så mest trolig er jeg borte igjen innen kvelden :S =D haha, slenger meg på å sier velkommen tilbake jeg også Så får du prøve å holde deg her en stund :] Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er ett pent brukt sigma 15-30mm objektiv til 1900,- en god pris? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Villedende pris for det er 710$ med reell pris i Norge er 6450 kr så det virker bra ut i fra det i hvert fall. Hvor vidt det er et bra valg sammenlignet med konkurrerende produkter kan jeg ikke uttale meg om. Redigert: Det ser ut som det finnes en versjon av det uten APO til en langt lavere pris på ebay: 250$. Sjekk hvilket du har fått tilbud om. Endret 31. mars 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hmm Jeg vil tippe det ikke er APO versjonen. Ikke så godt tilbud med andre ord. Sendte en mail bare for å være sikker. Edit: Ingen norske nettbutikker som selger den andre versjonen så jeg får se nypris i norge? Endret 31. mars 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg ville valgt en annen brennevidde. 12-24mm eller 17-50/55mm, og lagt litt i det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Haha, trodde det var 1. April i dag, så nettopp vært ute å knipset noe makro. fant nettopp ut at det ikke er før i morgen. Her er bildet: "Three kings" Endret 31. mars 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser at du har kastet deg på "stor stygg ramme" tenden Men du kan jo alltids følge den planten hver dag frem til det kommer noen insekter eller bedre motiver. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser at du har kastet deg på "stor stygg ramme" tenden Men du kan jo alltids følge den planten hver dag frem til det kommer noen insekter eller bedre motiver. Tom Du gir deg ikke med de insektene dine Velkommen tilbake Marius, ble skutt liv i denne tråden med en gang du kom. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ser at du har kastet deg på "stor stygg ramme" tenden Men du kan jo alltids følge den planten hver dag frem til det kommer noen insekter eller bedre motiver. Tom Nesh da, det er "April-kjennetegnet" en ramme på 1cm, med 2 pxl hvit ramme innenfor og en sign. Jeg presenterer aldri/sjeldent bilder med mer enn 0,5 cm ramme Ser at du har kastet deg på "stor stygg ramme" tenden Men du kan jo alltids følge den planten hver dag frem til det kommer noen insekter eller bedre motiver. Tom Du gir deg ikke med de insektene dine Velkommen tilbake Marius, ble skutt liv i denne tråden med en gang du kom. Takk! Så folk klagde over lite aktivitet, og jeg fikk jo ikke være med på "Sticky-åpningen" så får gi litt effort nå Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, du må ta igjen alle postene du har "mistet" når du har vært borte, lover jo bra:p Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 7 uker + 5 uker = 12 uker med tapt posting =( Jaja, poste mindre, mer vettugt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 7 uker + 5 uker = 12 uker med tapt posting =(Jaja, poste mindre, mer vettugt Hehe, ingenting er endret. Du sitter forsatt og trykker "refresh" knappen dag inn å dag ut:) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke refresh, sjekker underforumene ganske så konstant, med jevne blikk på mine innlegg. Nå har jeg kun 3 tråder som er aktive, så ikke mye for meg å gjøre, men så er du så snill å gir meg respons så jeg får noe å gjøre. Give me a life anyone? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Du har ikke vært å handlet noe mens du har vært offline da? Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Du har ikke vært å handlet noe mens du har vært offline da? Tom Jojojojo Står i signaturen, Nikkor 17-55mm f/2.8G Selvfølgelig uka før JP satte ned til 9k, helvettes djevelalver! =) + mistet et SD CF 4GB Extreme III og kjøpt et SD CF 2GB Extreme IV (JP hadde ikke 4GB) Derda, noe nytt i stallen? Endret 31. mars 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 17-55mm f/2.8 er snadder glass. Heiv meg på 30D tilbudet til JP - 40D hadde ikke nok snadder til å forsvare 5 lapper ekstra. Kjøpte en Canon 24mm f/2.8 etter å prøvd to Sigma 24mm f/1.8 som hadde grov front-fokus feil. Men det ser ut som om Canon objektivet ikke er helt hundre det heller. Her må det testes mer før jeg trekker en konklusjon. TIl slutt skaffet jeg meg en billig laptop. Nå blir det ikke noe mer handling før sommeren og feriepengene ramler inn. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Fikk med meg 30D hysteriet her inne, og innkjøpet ditt, men objektiv innkjøpet gikk meg forbi. Gamlingene ble ikke glad da de fant kvitteringen fra Normalzoomen, dumme meg. Kvittet meg med alt av embalasje og dritt, og la den fint i sekken der 70-300mm har brukt å ligge (Ble degradert til støvsamler og demper i ytterlommen på sekken min) men glemte kvitteringen igjen på kommoden i gangen når jeg pakket ut, så hele familien så den da de kom hjem. Helvette! jeg som skulle finansiere ny pc ved å "Ikke kjøpt noe fotoutstyr på lenge, og kan trenge en ny pc" PC-en min gikk til fanden i starten av påska, så sitter på husets laptop nr 2, faderns, så vet ikek hvordan dette skal ende. Blir vel innkjøp av ny stasjonær innen et par måneder, venter på sommerlønna selv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gamlingene ble ikke glad da de fant kvitteringen fra Normalzoomen, dumme meg Bummer! Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 De fant ut om D200 i går også =D Huff, den var vrien, men jeg fikk lurt meg unna Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 De fant ut om D200 i går også =DHuff, den var vrien, men jeg fikk lurt meg unna De får med seg mere enn du tror Men du har vel nok utstyr til å klare deg noen dager nå. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå