Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Bruk den du Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som har noe godt lesestoff til meg, mens jeg sitter å kjeder livet av meg på jobb? OoTrenger ikke være fotorelatert engang (men gjør ikke noe om det er det:P) Å lese manualen til 1D Mark III er jo alltid litt morsomt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Se denne du. Genial kortfilm! (nesten NSFW) Endret 7. august 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Super8: Det er vel noe en del Ixus modeller har tenker jeg, zooming på utløser? men men, på kompakt skal de få herje så mye de vil, men når det kommer på DSLR, og noen her roper jippi, da går jeg å legger meg.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bruk den du OK , takker . Regner med at svaret var myntet på meg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Se denne du. Genial kortfilm! (nesten NSFW) Haha! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Se denne du. Genial kortfilm! (nesten NSFW) "Now Show Friends and Workmates". Endret 7. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Super8: Det er vel noe en del Ixus modeller har tenker jeg, zooming på utløser? men men, på kompakt skal de få herje så mye de vil, men når det kommer på DSLR, og noen her roper jippi, da går jeg å legger meg.. Jaja, er jo en fordel for min arbeidsgiver at folk presses/lures/fristes til å kjøpe nye dingsebomser DSLR med kun touchscreen, uløser på skjermen, autozoom, autohoovering som komponerer bildet for deg, helikopterfunksjon som gjør at kameraet flyr av gårde og finner motivet selv og en hyggelig damestemme som kommenterer alle bildene "dine" med forslag etter at de er tatt... DET hadde vært tingen det. JIPPI! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Mhm, så slipper man utfordringer... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Edit: Eller, jeg må innrømme at det er litt sært å selge 95% i en vanglig dagligvarebutikk. Du har ikke vært i Bardal, har du vel? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 handler jo ikke om at det nødvendigvis er nyttig. men en kombinasjon med touchscreen og vanligeknapper kan definitivt være veldig godt for brukergrensesnittet på dslr og kompaktkamera. blitt lite utvikling om man bare skulle hatt det man trenger. Jeg gjør da jobben min, forresten Olsen, har bare blitt ferdig med alt som skal gjøres, og da må jeg gjøre noe annet for å underholde meg selv i heten her. er martna litt lengre ned i byen, så lite liv i denne bydelen idag =) kjedelig å passe butikk må forresten være noe uten lyd.. =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ta bilder Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 må forresten være noe uten lyd.. =) Ta bilder Det var dette speilet, da. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan ikke ta bilder, studio er optatt =) Er stortsett fullbooka. Men noen må passe butikken =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Kan ikke ta bilder, studio er optatt =) Er stortsett fullbooka. Men noen må passe butikken =) Bråker du når du kommer? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Photo Shoot in 180 Seconds Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 har rss-feed rett inn i google readern fra Chase Jarvis sin blog fra før Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Photo Shoot in 180 Seconds Kul effekt på resultatet... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jepp. Jarvis er enormt flink. Er ikke mange som blir Hasselblad master i så ung alder. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Det er vel brukt D3... For a reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå