von-schnellfahrer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nikon har lansert kamera med bare touchscreen og shutter knapp. Ganske stilig http://gizmodo.com/5034065/nikon-s60-digit...-of-touchscreen hadde aldri kastet bort penger på touchscreen..!! tviler på at det blir det nye... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det er ganske stilig, ja. Helt rent. Touchscreen er nok det neste store, men om jeg synes det er nødvendig er en annen sak. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Synes touchscreen er ganske stilig jeg også. Hadde ikke hatt noe mot å ha en slik bak på kameraet, til zooming og navigering på bildet bak på kameraet. Alà iPhone. og at bildet snur seg etter hvilken vei du holder kamera etc. Tror og håper det er ting vi får se i neste gen kamera =) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har prøvd touchscreen på videokamera; det var noe dritt.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 prøvd iPhone sin touchscreen? det er jo forbeholdt at det er en god touchscreen såklart. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) prøvd iPhone sin touchscreen? det er jo forbeholdt at det er en god touchscreen såklart. jepp.. den liker jeg har en ipod touch, som jeg er veldig glad i.... PS! sa for ca 1 1/2 år siden at jeg aldri skulle ha iphone, men etter 1 1/2 år med forbedringer begynner jeg faktisk å bli litt forelsket Endret 7. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 prøvd iPhone sin touchscreen? det er jo forbeholdt at det er en god touchscreen såklart. Jepp. Jeg tafset litt på en fest for typografi-nerder i vinter. Det var faktisk deilig å scrolle gjennom det store utvalget av fonter. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Høres ut som en konge fest! CS3: 10kb/s. 8% ferdig, bare 92% to go! ETA: 32t. Tror ikke jeg rekker å redigere noen bilder til konkuransen, jeg Endret 7. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) J@cob, du må skaffe deg 10 Mb-linje. Du kunne gjerne vært på MSN, forresten. Endret 7. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Cider er for kjerringer En god pils er derimot ikke å forakte. Gjerne med en liten jäger eller noen små grå* til. Tom *) Også kalt tyrker - men i opprinnelseslandet heter de små grå. 96%: Glemme alle sorger... Også kalt full reset. Pfft, 96% er for barbarer/trøndere. Italienerne, derimot, er et noe mer sivilisert folkeslag. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Haha, spar xD Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Haha, spar xDEr det så morsomt at det er spar da? Edit: Eller, jeg må innrømme at det er litt sært å selge 95% i en vanglig dagligvarebutikk. Endret 7. august 2008 av Jacobs1k Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) 95% på dagligvarebutikk? Ja, morsomt... Edit: Akkurat... Endret 7. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 95% på dagligvarebutikk? Ja, morsomt...Du var akkurat for kjapp for editen min. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Pfft, 96% er for barbarer/trøndere. Italienerne, derimot, er et noe mer sivilisert folkeslag. 15-16 euro for en liter - dyrt er det i hvertfall ikke. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Nei, dyrt er det ikke. De har 95% på Euro-Spar i Stazione San Pietro, der jeg ofte tar toget hjem. Men jeg har ikke brydd meg om å kjøpe det. Det holder med Gin Tonic og Peroni Grande på Hedis Bar (Flaminio) for meg. Eller en kjapp Grappa på Stazione La Storta når jeg skal andre veien. Eller et par glass Lambrusco hjemme i leiligheten. Eller tre og fire. Endret 7. august 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som har noe godt lesestoff til meg, mens jeg sitter å kjeder livet av meg på jobb? Oo Trenger ikke være fotorelatert engang (men gjør ikke noe om det er det:P) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 95% på dagligvarebutikk? Ja, morsomt...Du var akkurat for kjapp for editen min. Du og Noen som har noe godt lesestoff til meg, mens jeg sitter å kjeder livet av meg på jobb? OoTrenger ikke være fotorelatert engang (men gjør ikke noe om det er det:P) Gjøre jobben din? Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg har ganske nylig skaffet meg Adobe Photosho Elements 6 Har nesten ikke brukt den i det hele tatt , men regner med å komme i gang i løpet av høsten. Det jeg lurer på er om jeg skal bruke Den store Photoshop tråden når problemer dukker opp ? Eller er forskjellen mellom fullversjonen og Elements så store at jeg må henvende meg i en annen tråd ? Endret 7. august 2008 av johome Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nikon har lansert kamera med bare touchscreen og shutter knapp. Enda et smart, men totalt unyttig påfunn, for å tvinge dingsefreaker til å måtte bytte ut sitt to måneder gamle kamera med et nytt Hadde det vært så ille å laget en zoom-knapp på utløserknappen, ala den vi ser på en rekke andre kameramodeller? Mye raskere og enklere enn å drive å fikle med skjermen for så å fumle seg frem til utløseren før man får tatt bilde? Og med tanke på hvor fort skjermene på kompaktkamera får fingermerker, så ville ikke jeg kjøpt dette kameraet. Jeg jobber som de fleste vet i en fotobutikk, og selv om vi pusser skjermen, så er den full av fingermerker etter at én kunde har sett på det. Hvorfor i huleste må folk drive og fingervaske en plettfri skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå