Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cider er for kjerringer :)

 

En god pils er derimot ikke å forakte. Gjerne med en liten jäger eller noen små grå* til.

 

Tom

 

*) Også kalt tyrker - men i opprinnelseslandet heter de små grå.

 

96%: Glemme alle sorger...

Også kalt full reset.

 

Pfft, 96% er for barbarer/trøndere. Italienerne, derimot, er et noe mer sivilisert folkeslag.

 

post-40214-1218101371_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, dyrt er det ikke. De har 95% på Euro-Spar i Stazione San Pietro, der jeg ofte tar toget hjem. Men jeg har ikke brydd meg om å kjøpe det. Det holder med Gin Tonic og Peroni Grande på Hedis Bar (Flaminio) for meg. Eller en kjapp Grappa på Stazione La Storta når jeg skal andre veien. Eller et par glass Lambrusco hjemme i leiligheten. Eller tre og fire.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Jeg har ganske nylig skaffet meg Adobe Photosho Elements 6

Har nesten ikke brukt den i det hele tatt , men regner med å komme i gang i løpet av høsten.

 

Det jeg lurer på er om jeg skal bruke Den store Photoshop tråden når problemer dukker opp ?

 

Eller er forskjellen mellom fullversjonen og Elements så store at jeg må henvende meg i en annen tråd ?

Endret av johome
Lenke til kommentar
Nikon har lansert kamera med bare touchscreen og shutter knapp.

Enda et smart, men totalt unyttig påfunn, for å tvinge dingsefreaker til å måtte bytte ut sitt to måneder gamle kamera med et nytt :)

 

Hadde det vært så ille å laget en zoom-knapp på utløserknappen, ala den vi ser på en rekke andre kameramodeller? Mye raskere og enklere enn å drive å fikle med skjermen for så å fumle seg frem til utløseren før man får tatt bilde?

 

Og med tanke på hvor fort skjermene på kompaktkamera får fingermerker, så ville ikke jeg kjøpt dette kameraet. Jeg jobber som de fleste vet i en fotobutikk, og selv om vi pusser skjermen, så er den full av fingermerker etter at én kunde har sett på det. Hvorfor i huleste må folk drive og fingervaske en plettfri skjerm?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...