Bruker-93156 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Har da vært å holdt i et D3 for første gang... *Grøss* Først da jeg så i søkeren var det ikke noe spesielt digg, men så bytta vi ut objektivet med 14-24mm, og FY FAEN! ISO 3200 var syk! Går det ann å være forelsket ei en ting? Om jeg var i tvil før, så er jeg sikker nå, jeg skal ha D700, helst innen November... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Påmeldt i trh hvertfall... Håper flere blir med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Påmeldt i trh hvertfall... Håper flere blir med. Takk for tipset, meldte meg på nå, det var i hvert fall gratis å melde seg på, vet ikke tidspunkt eller hvor mye det koster...annet enn at det er 23 august. (På en lørdag det). (Det var begrenset antall) Bruker ikke Lightroom, men har da noen av Scott Kelby-bøkene da, og Photoshop - som er en av sponsorene ser jeg. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det koster heller ikke noe å være med. I følge FAQ/OSS så skal turene legges opp til å ta ca 2 timer. Etterpå samles man på en kafe og prater litt (hvis man vil) - og det kan jo bli dyrt Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Men du verden så koslig det kan bli da...! Edit: leif Endret 5. august 2008 av chris300 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Men du verden så koslig det kan bli da...! Edit: leif :!: kommer litt an på været også da.... RandiA Det koster heller ikke noe å være med. I følge FAQ/OSS så skal turene legges opp til å ta ca 2 timer. Etterpå samles man på en kafe og prater litt (hvis man vil) - og det kan jo bli dyrt Tom Høres ut som du har vært med på det der før du, Tom RandiA Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Akkurat kommet fra fototur selv, skal prøve å få vært med på den i Oslo. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det koster heller ikke noe å være med. I følge FAQ/OSS så skal turene legges opp til å ta ca 2 timer. Etterpå samles man på en kafe og prater litt (hvis man vil) - og det kan jo bli dyrt Tom Høres ut som du har vært med på det der før du, Tom RandiA Vi prøver å legge opp være turer i Oslo litt etter denne malen; men vi nøyer oss ikke med to timer alltid. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bah! Er i Indre Troms når den Photo Walken finner sted. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=4269 Pokker, er i Ålesund den helgen... har aldri vært med på slikt før.. hørtes morsomt ut Endret 5. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Et lite ekspriment. Går det ann å se hvilken farge en ting har når det er i svart/hvitt? Her er et bilde av fremkomstmiddelet mitt, kan dere se hvilken farge den har? De som vet det eller har sett den før får ikke lov til å svare Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Svart-hvitt har aldri vært mer fargerikt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Går det ann å se hvilken farge en ting har når det er i svart/hvitt? Kommer an på hvilke spaker man har dratt i under konverteringen. Utenom det er enkelte farger ganske lett å kjenne igjen - som rød. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det glemte jeg. Bildet er rett fra kameraet, og i følge innstillingene setter den vel bare fargene til 0. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nettop kjøpt meg portraiture, og lurer på om jeg kan isntallere det med lisenskoden flere plasser? Feks på jobb og hjemme? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 fotopia.no er sperret her jeg sitter.. noen som kan slenge ut litt info (Trondheim)? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 hum, har bursdag om ett par dager, og tenker jeg skal ha meg litt backup disker for pengene jeg får. tenker noe alà 250gb ca, vil ikke har for mye på hver. 320gb er også OK. vil ha discer som bare trenger USB(ikke ekstra ledning for strøm, det er stress), noen som har noen tips / erfaringer? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hvor får man tak i Nikon Capture NX 2? Endret 6. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå