OscarMike1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Der ja. Etter over en måned med fototørke kjenner jeg interessen begynner å boble litt igjen. Lært at pauser er viktigere enn man tror, ikke tvinge seg ut å fotografere dersom man egentlig vil gjøre noe annet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg har lært meg HTML og CSS flere ganger (jeg glemmer det ut igjen, med andre ord), men PHP har jeg aldri skjønt meg på. Det eneste en WYSIWIG bør brukes til er å sjekke hvordan koden man har skrevet manuelt er visuelt. Mener jeg, i det minste. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det kan sjekkes like enkelt ved å trykke eple (ctrl) + s og så refreshe en browser Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 *Lete etter templates* Dere vet, om dere hjelper meg tar det kortere tid før dere også får se den! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 *Lete etter templates* Dere vet, om dere hjelper meg tar det kortere tid før dere også får se den! Bedre å ta seg god tid - for så å levere noen man virkelig er fornøyd med Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En egen side dedikert til fluer? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det blir ikke noe HTML og CSS koding fra min side. Nei Jørgen, ikke bare fluer... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Folkens, lag litt liv her i dag da. Lite å gjøre på på jobben.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg må forøvrig også ha en portfolio snart - tenker å bruke noe a la Gallery eller den derre flash-greia alle sammen bruker (husker ikke navnet atm.) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg liker denne galleriløsningen: http://gallery.menalto.com/ Støtter templates. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) En annet genialt galleri-løsning er coppermine. edit: Personlig mener jeg at flash-løsninger er djevelens verk - stilig*; men ubrukelig for folk som sitter på slappe linjer (og/eller slapp hardware). Tom *) Stilig som i Style without substance ... Endret 5. august 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Personlig har jeg ikke sansen for coppermine, synes den blir for svær. Ihvertfall for en enbrukerinstallasjon. Men den kan vel integreres ganske greit i en rekke CMS-løsninger, hvis jeg har forstått det rett. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kjørte coppermine en stund, men jeg synes det ble for mye arbeid å holde det vedlike. Dessuten støtter det i utgangspunktet kun ett passord. Dvs at hvis noen får tilgang så får de tilgang til alt. Derfor byttet jeg til SmugMug. Et meget pent og funksjonelt grensesnitt, null reklame, null vedlikehold, og mulighet for ulike passord for ulike gallerier (eller skjulte gallerier for den saks skyld). Besøkende kan selv velge hvilken bildestørrelse de vil se, og det er også et fullskjerms flash slideshow for de som liker det. Anbefales. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenkt på smugmug selv.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjenner mange særdeles happy Smugmugbrukere. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Satt på dønna og leste helgelandsblad i helga, synes jeg dro kjensel på det ene bildet i avisa ja. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Satt på dønna og leste helgelandsblad i helga, synes jeg dro kjensel på det ene bildet i avisa ja. Oh, hvilket? Hadde helgereportasjen og portrettet, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=988309&hl= Det var det bildet. Synes det så veldig bra ut på trykk. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg må forøvrig også ha en portfolio snart - tenker å bruke noe a la Gallery eller den derre flash-greia alle sammen bruker (husker ikke navnet atm.) Tenker du på SimpleViewer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå