henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hele sammenhengen, for de som ønsker seg den. Men poenget er vel at han mener pene bilder i seg selv ikke er nok til å være interessante. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og det har han helt rett i. Ta blomsterbilder som et konkret eksempel. Du skal være pokker så eksepsjonelt flink før jeg legger merke til et blomsterbilde. Det samme gjelder motorsport, det skal være spektakulært før jeg gidder å kommentere det (og et slikt så jeg på et engelskspråklig forum i går, i parantes bemerket) og så videre. Det er absolutt et poeng i det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det ligger en del interessante artikler på den siden, egentlig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Å portrett skal ikke være meget gode før man legger merke til de? Alt er til dels oppbrukt, og alle må tenke nytt for å sjokkere... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tja, jeg nyter mer det gjennomsnittelige portrett enn det gjennomsnittelige blomsterbilde. Et portrett handler om kontakt med personen, og de fleste klarer dette til en viss grad. Vi kan vel gjerne si at jeg ser flere portrettbilder jeg virkelig liker enn blomsterbilder jeg virkelig liker. Men det er selvfølgelig bare meg, og jeg er jo som kjent klinisk gal. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Det kommer helt ann på interesser... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Å portrett skal ikke være meget gode før man legger merke til de? Alt er til dels oppbrukt, og alle må tenke nytt for å sjokkere... I henhold til skriveriet til han karen, så; ja. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ikke at jeg leste det... Edit: Mer enn quoten... Endret 4. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fotografering er en kunstform som skiller seg veldig ut fra mye annet. Maling, musikk, skulpturer osv er avhengig av visjonen; fantasien og kreativiteten av skaperen. En fotograf må ha visjonen, fantasien og kreativiteten i tillegg til timing. Unntaket er studiofotografer, kanskje. Da de har mer kontroll over omgivelsene. Ellers er en fotograf veldig avhengig av å være på rett plass til rett tid, og det er ikke alltid noe man kan manipulere eller kontrollere. Jeg kan ikke se at noe har forandret seg siden foto ble til, annet enn utstyret. Bra bilder er avhengig av komposisjon og uttrykk, slik det alltid har vært. Pga genre vil ikke alt falle i smak hos alle, men slik er det med musikk også. Selv er jeg ikke noe fan av for eks black metall hører jeg om det er teknisk bra, om det er melodiøst bra komponert, om elementene som blir tatt i bruk fremmer et ønsket uttrykk, og pga det er en egen genre vil de som liker genren like mer innen black metall, selv om det er crap. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ny sekk: Crumpler Pyjama Pride Large. Den er ikke super som kamerasekk, spesielt ikke for 2 kameraer, men det som er veldig kjekt er at man kan ta ut en innvendig bag man legger kameraene i så får man en vanlig ryggsekk Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Noen som kan noe om Joomla og templates? Anything... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det høres ut som en barne-tv-serie, faktisk. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som kan noe om Joomla og templates? Anything... Hva lurer du på da? (administrerer 3 sider med Joomla, og bør ha litt peil...) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Hvor i helvette finner jeg noen kule templates? Noe som er på 2. siden her: http://cruelphotography.net/ type ting. Skal ha en enkelt template, lite skrift, få linker, bare bilder. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Google : "Joomla" "templates" er jo ett godt tips.. s¨å er det jo bare å bla og bla og bla Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg lager templates selv, så jeg har ikke testa noen som er gratis, men start her. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Husk at med litt koding osv - så får du de fleste templastes slik du vil ha dem - litt tidkrevende, men det går Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg aner ikke hvordan koding foregår, og har ikke lyst til å lære meg HTML osv, har prøvd, ble for krevende. + at man får vel problem med oppdatering? Jeg lager templates selv, så jeg har ikke testa noen som er gratis, men start her. Hvordan lager man selv? HTML? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 HTML er ganske enkelt. Prøv redigering i en WYSIWYG-editor (Frontpage (urk) eller annet), les deg litt opp på html på steder som w3schools, så legger du til css, og så php. Jeg hoppet av på php, og det angrer jeg på. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg hoppet av på <b> insert </b> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå