Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har min stakkars 80 GB disk fått avløsning - av enda en 80 GB disk. Filserver med Ubuntu i kjelleren og Samba, og vips, så har jeg jammen meg mer enn et par GB igjen i maskinen min. Nå trenger jeg bare noen flere disker til begge to.

Edit: Men da har jeg plass til bildene mine for en tid fremover.

Jeg har mine 25-30 cm unna og merker ingenting.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er ikke verre enn å fjerne magnetisken (daugass eller noe sånnt O.o) og ikke flytte på høyttalerne..

Det er nok ikke så enkelt - du må nok kjøpe høytalere som er magnetisk skjermet hvis du skal ha de nær skjermen.

Tom

Jeg har hatt flere sett høyttalere stående helt inntil (<-bilde) - ingen av de har vært magnetisk skjermet. Alle har fungert finfint sammen med min Eizo.

EDIT: La til bilde

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Hehe.

Før den kom lurte eg på om 22m3 eigenteleg var stort nok.

Då lastebilen dumpa den i oppkjørsla fekk eg vel meir eller mindre bekrefta det. Helvete, den var svær. Halvfull no. :)

tomsi: Verdt det. 2200,- for levering og henting, 1500,- tonnet for sortering og 50,- kvar dag den står. Simas pwns.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Hva synes dere om denne uttalelsen?

Something horrible tends to happen to people when they suddenly realize that the camera they hold can produce things that are pretty in and of themselves. They suddenly stop making interesting pictures -- the pictures that fill their albums, tell stories, evoke emotions, preserve memories. They go into a rictus of squeezing out endless flower macros and portraits of ducks. Eventually, as they progress in what they think of the art of photography, they may graduate to gauzy soft-focus portraits of simpering women (clothing optional), black-and-white figure studies of carefully sanitized, moodily lit nudes with perfect bodies on a black backdrop, eagles taking wing in zoos or wildlife sanctuaries, motorbikes speeding through the curves on a track, "golden hour" landscapes with mountains and water, or macros of bugs. Eventually some of them may realize the futility of it all and go into a rebellious mode and shoot off an angry series of poorly exposed grainy and blurry pictures of nothing in particular, or dress the simpering ladies in vinyl and slather lots of make-up on them and call it "fetish photography." Log on to Photosig and you're guaranteed to see a ton of these pictures on both the "Featured Photos" and "Photos" page. And, of course, open up any DPReview forum, and it's virtually certain that there'll be at least one thread with flower macros on the first page. Bubble gum for the eyes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...