J@cob Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bare ikke sett noen høytalere ved siden av. Det har jeg gjort. Kickass grønnfarge på høyreside, og en svak rosa farge oppe i venstre hjørne. Endret 3. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Magnetene... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er ikke verre enn å fjerne magnetisken (daugass eller noe sånnt O.o) og ikke flytte på høyttalerne.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er ikke verre enn å fjerne magnetisken (daugass eller noe sånnt O.o) og ikke flytte på høyttalerne.. Det er nok ikke så enkelt - du må nok kjøpe høytalere som er magnetisk skjermet hvis du skal ha de nær skjermen. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Og det sier dere nå. Har to høytaler ei nærheten.. 5 cm unna skjermen på hvær side. hvor mange cm/m bør jeg ha de unna? Sånn ca. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Da har min stakkars 80 GB disk fått avløsning - av enda en 80 GB disk. Filserver med Ubuntu i kjelleren og Samba, og vips, så har jeg jammen meg mer enn et par GB igjen i maskinen min. Nå trenger jeg bare noen flere disker til begge to. Edit: Men da har jeg plass til bildene mine for en tid fremover. Jeg har mine 25-30 cm unna og merker ingenting. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Er ikke verre enn å fjerne magnetisken (daugass eller noe sånnt O.o) og ikke flytte på høyttalerne.. Det er nok ikke så enkelt - du må nok kjøpe høytalere som er magnetisk skjermet hvis du skal ha de nær skjermen. Tom Jeg har hatt flere sett høyttalere stående helt inntil (<-bilde) - ingen av de har vært magnetisk skjermet. Alle har fungert finfint sammen med min Eizo. EDIT: La til bilde Endret 3. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nikon tilbyr nå en minneoppgradering til D3, som ved de fleste oppsett/oppløsninger dobler antall bilder som kan lagres i hurtigbufferet. Mer informasjon. Jeg vet ikke hva dette vil koste i Norge, men i USA er prisen $500, og England £300. Tør jeg tippe på 4-5 tusen norske? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Greit å få rydda rommet skikkelig av og til. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Puh! Skal litt til for å fylle en konteiner. Gratulerer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kunne trengt en slik selv; Har en del PC-vrak som kan kasseres nå. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hehe. Før den kom lurte eg på om 22m3 eigenteleg var stort nok. Då lastebilen dumpa den i oppkjørsla fekk eg vel meir eller mindre bekrefta det. Helvete, den var svær. Halvfull no. tomsi: Verdt det. 2200,- for levering og henting, 1500,- tonnet for sortering og 50,- kvar dag den står. Simas pwns. Endret 4. august 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvilke alternativer finnes til Bogen / Manfrotto 055XPROB Pro Tripod Legs (Black) with 804RC2 3-Way Pan/Tilt Head ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Kunne trengt en slik selv; Har en del PC-vrak som kan kasseres nå. Tom Slike må da passe ypperlig til alskens nyttige og unyttige servere. Endret 4. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kan bruke den til kontor òg. Og stue. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om jeg først skulle hatt en stue-PC så ville jeg hatt en som taklet å spille HD. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om man er flink til å velge riktige kodeker trenger man ikke så kraftig maskin for HD. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kunne trengt en slik selv; Har en del PC-vrak som kan kasseres nå. Tom Slike må da passe ypperlig til alskens nyttige og unyttige servere. Disse er såpass vrak at de kn kastes - de har vært linux servere en del år, og har nå utviklet klare tegn på at de er defekte. Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva synes dere om denne uttalelsen? Something horrible tends to happen to people when they suddenly realize that the camera they hold can produce things that are pretty in and of themselves. They suddenly stop making interesting pictures -- the pictures that fill their albums, tell stories, evoke emotions, preserve memories. They go into a rictus of squeezing out endless flower macros and portraits of ducks. Eventually, as they progress in what they think of the art of photography, they may graduate to gauzy soft-focus portraits of simpering women (clothing optional), black-and-white figure studies of carefully sanitized, moodily lit nudes with perfect bodies on a black backdrop, eagles taking wing in zoos or wildlife sanctuaries, motorbikes speeding through the curves on a track, "golden hour" landscapes with mountains and water, or macros of bugs. Eventually some of them may realize the futility of it all and go into a rebellious mode and shoot off an angry series of poorly exposed grainy and blurry pictures of nothing in particular, or dress the simpering ladies in vinyl and slather lots of make-up on them and call it "fetish photography." Log on to Photosig and you're guaranteed to see a ton of these pictures on both the "Featured Photos" and "Photos" page. And, of course, open up any DPReview forum, and it's virtually certain that there'll be at least one thread with flower macros on the first page. Bubble gum for the eyes. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Han tar bilder av da? Tissen sin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå